Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הצד השני הוא שרוב בני ה-23 לא מרויחים שכר חודשי חמש-ספרתי.

אבל אם אני מסתכל לאחור - המקום שבו אני נמצא היום נגזר, בחלקו, מכך שמגיל 20 - כאשר התחלתי לחסוך - הייתי מחושב. לא קמצן, אבל גם לא פזרן. וכיון שאני מודע לעלויות המחיה של משפחה אני ממליץ לבחור לחשוב פעמיים לפני שהוא עושה צעד בזבזני. אני חושב שזו רוח רוב ההמלצות בשרשור זה.

וד"א - פות"ש - אני מהמר שבעוד 3 שנים תפתח שרשור על חיפוש רכב חסכוני ב-30 אש"ח, כיון שתזקק לכל פרוטה למטרות אחרות.

 

על איזה רכב אתה נוסע כיום?

Infiniti G37-Sold

Toyota Corolla 2014-חזרה לאלבר

Ford Focus 1.5 2016

פורסם (נערך)

סוזוקי סויפט GLS . ונהנה מכל רגע, רק חסר לי מוט בחישה (האשה דרשה אוטומט). אם לא הייתי קונה בסמוך למעבר דירה אולי הייתי משקיע עוד איזה 5 אש"ח במת גימור יותר גבוהה אבל לא יותר מזה. למה - כיון שאני לא זקוק לרכב יקר כאשר אני מבלה בו בין 40-60 דקות ביום.

 

אל תשוה אותי לבחור בן 23 בתחילת דרכו. ימי הצנע שלי חלפו-עברו, אני במצב כלכלי טוב, ואילו רציתי לרכוש רכב יותר מפואר או ספורטיבי הייתי משחרר איזה חסכון וקונה כזה. פשוט, אצלי זה בעדיפות נמוכה בהשואה לדברים אחרים. מעדיף לצאת עם האשה +/- הבנים לחו"ל פעם-פעמיים בשנה, לגור בדירה יפה ולחסוך ליום סגריר.

 

אבל אני לא שוכח את תחילת הדרך. וב"תחילת הדרך" אני מתכוון מההימים שבהם התחלתי לעבוד, ועד שהפסקתי לרדוף אחרי הזנב של עצמי עם המשכנתא והמינוס בבנק, לפני שנים לא רבות - מסתכם בערך בכ-30 שנה ואולי יותר. ותחשוב על כך שרכשתי תואר אקדמי מכובד ועבדתי הרבה שעות כולל שעות נוספות ומשמרות, לפעמים למעלה מ-100 שעות בשבוע. ואם לא הייתי חוסך בתקופת הרווקות הרי שמצבי בשנות הקמת המשפחה היה בכי רע, גם כך היה קשה. ואותו דבר לגבי אשתי, שהגישה שלה היתה די דומה, גם לפני שנפגשנו.

 

כיום, עם עלויות המחיה העולות, ובמיוחד עלות הדיור, בחור צעיר צריך לחשוב לא פעם ולא פעמיים לפני כל הוצאה, במיוחד הוצאה גדולה כמו החלפת רכב. אנחנו מקיימים כאן דיונים אין סופיים על חסכון של 10 ש"ח לחודש בחשבון הטלפון\אינטרנט - ובצדק מוחלט - אז התגובות בשרשור זה, שמביאות בחשבון את ההשלכות הכלכליות של הצעד שפות"ש רוצה לבצע מובנות בהחלט.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...