Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. ROCKFORD FOSGATE Power T1682S 6"x8" Component Speakers

 

2. Rockford Fosgate PUNCH P1692S 6x9" Component Speakers

 

3. 6.5 Rockford P162S

 

איזה יהיה הכי טוב למוזיקה פסיכודלית ושווה בכלל ההפרש בכסף?

איזה מגבר יבוא הכי טוב עם כל סט?

תודה

פורסם

1. בוא נתחיל בזה שאת 2 הראשונים אי אפשר לשים מקדימה אלא אם כן עושים שינויים מאוד גדולים.

2. אם זה למגש האחורי אז לא צריך קומפוננט ואם כבר לקנות אז לא את השלישי.

פורסם

השניים הראשונים לא מאוד נפוצים, כי אלה מידות מיוחדת של כל מיני חברות רכב.

איזה רכב אתה עושה בו את ההתקנה, ומה התקציב שלך לקומפוננט ולמגבר?

פורסם

התקציב לסט ולמגבר ביחד הוא בסביבות ה 2600 אם זה שווה סכום כזה בכלל

 

והרכב הוא יונדאי סונטה 2001

 

אתם אומרים שלא כדאי למקם קומפוננט מאחורה ? אז איפה למקם?

 

עכשיו אין בכלחל רמקולים אחוריים יש רק קדמיים

פורסם

האלן אביחי,

 

את הקומפוננט מומלץ למקם בדלתות הקדמיות, לגבי המידה אין לי מושג מה מתאים באוטו הזה...

 

אך לגבי הסטים של הקומפוננט הייתי ממליץ לך ללכת על ה3 מבין אלו שציינת ... יש אותו לסהר אם אתה רוצה תשמע ותראה אם אתה אוהב את הצליל ... דרך אגב הוא קנה אותו מארז ב 1000 שקל .. ככה שנשאר לך 1600+- למגבר שזה תקציב ממש טוב.

 

בהצלחה..

.Honda- more then a dream

פורסם

מורל דוטק + Rockford 301X בגישור, ואם אתה רוצה שיהיה לך מקום לחבר סאב - מורל דוטק + Rockford 501X - תגשר 2 ערוצים לסאב, וחבר רגיל את הקומפוננט.

 

זה בדיוק בתקציב.

פורסם
מורל דוטק + Rockford 301X בגישור, ואם אתה רוצה שיהיה לך מקום לחבר סאב - מורל דוטק + Rockford 501X - תגשר 2 ערוצים לסאב, וחבר רגיל את הקומפוננט.

 

זה בדיוק בתקציב.

דוטק בשבילוב עם 301X בגישור זה פשוט מצויין !

הרמקול מקבל את כול הכוח המגבר מצויין וסט ממש ברמה !

לך על זה ותיהיה מרוצה !

פורסם
האלן אביחי,

 

את הקומפוננט מומלץ למקם בדלתות הקדמיות, לגבי המידה אין לי מושג מה מתאים באוטו הזה...

 

אך לגבי הסטים של הקומפוננט הייתי ממליץ לך ללכת על ה3 מבין אלו שציינת ... יש אותו לסהר אם אתה רוצה תשמע ותראה אם אתה אוהב את הצליל ... דרך אגב הוא קנה אותו מארז ב 1000 שקל .. ככה שנשאר לך 1600+- למגבר שזה תקציב ממש טוב.

 

בהצלחה..

לאיזה סהר יש? משהו מהפורום?

 

גם לי יש אותם והייתי רוצה לדעת איך לכוון אותם טוב.

 

אשמח לדעת מי הסהר הזה (יש את CARRERA מהפורום)

×
×
  • תוכן חדש...