Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן 2 2007 לא מתניעה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים,

היום בבוקר הייתי צריך לנסוע ללימודים והרנו שלי לא התניעה,

הכנסתי את המפתח ורשמתי את הקוד בקודן האוטו התניע ומד הסל"ד הגיע ל1000 והאוטו ישר נכבה,כלומר הטורים ירדו ל0 והרכב נכבה.\

מה לפי דעתכם יכולה להיות הבעיה?

 

תודה רבה והמשך יום טוב

זיו

עריכה אחרונה על ידי Jeka88

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

אתה יודע אם הקודן אצלך מנתק את משאבת הדלק?

הייתה לי ברכב אותה התופעה,הרכב הניע ואז הקודן(התקול) היה חותך לו את אספקת הדלק(מנטרל את משאבת הדלק)לאחר מספר שניות הרכב היה כבה.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם (נערך)

אני לא יודע אם זה מה שקורה,איך אני יכול לבדוק את זה?

אגב,אם אני נותן גז אז הטורים עולים והאוטו עובד אבל ברגע שאני מפסיק ללחוץ על הגז הטורים יורדים ל-0 והרכב כבה.

עריכה אחרונה על ידי Jeka88

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

איך הגיוני שזה הקודן???

במידה ואני לוחץ על דוושת הגז הטורים עולים והרכב לא נכבה,ברגע שאני עוזב את הדוושה אז הסלד נופל ל-0 והאוטו נכבה,לא חושב שזה קשור לקודן.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם

אני מסביר שוב,כל עוד אני לוחץ על הדוושה הרכב עובד....כלומר במידה ואני מחזיק את הסל"ד על 2500 אז הרכב יעבוד רגיל,רק במידה ואני עוזב את הדוושה לגמריי הוא נכבה...

מה הסיכוי שצריך רק לנקות את בית המצערת?

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
אני מסביר שוב,כל עוד אני לוחץ על הדוושה הרכב עובד....כלומר במידה ואני מחזיק את הסל"ד על 2500 אז הרכב יעבוד רגיל,רק במידה ואני עוזב את הדוושה לגמריי הוא נכבה...

מה הסיכוי שצריך רק לנקות את בית המצערת?

 

 

לי הייתה בעיה דומה , וזה היה אחד המזרקים .

פורסם

אני שמעתי על דבר שניקרא "מנוע צעדים" ששומר על יציבות הטורים.

 

עוד מישהוא שמע על זה ???? :lol::lol::lol:.

 

הניחושים לא יפסקו עד לחיבור סקאנר וקבלת קוד תקלה.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
  • ספונסר פורום
פורסם

לפעמים עקב נפילת מתח חזקה בהנעה הערכים הנלמדים במחשב הזרקה משתבשים ואז אין סל"ד סרק.בדוק אם לא חסר נוזל במצבר ונסה לפתוח סוויץ ל-10 שניות (זמן למחשב להתאפס מחדש)ואז להניע מבלי לתת גז .מקווה שיעזור אם לא אין ברירה אלא להעזר במוסך

מוסך גבע -איבחון תקלות ע"י טכנאי מומחה פיג'ו-סיטרואן ללא תשלום

אתר הבית שלנו | פייסבוק | שרשור חוות דעת ב-CarsForum

×
×
  • תוכן חדש...