Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז בא לי להשתדרג..

בא לי ידני אבל גם רובוטי טוב בא בחשבון.

 

נהגתי בבראבו של חבר, הבנתי ממנו וגם ע״פ מה שראיתי שהאוטו מאוד חסכוני, הרגיש לי מהיר ומאוד נוח על הכביש

מה שמפחיד אותי, זה פיאט. כולם אומרים להתרחק.. אבל המידע באינטרנט אומר אחרת.

 

המשיכה העיקרית ? המחיר... 50k בשביל כזה אוטו זה חלום.. לא מצאתי עוד רכבים ברמה הזו במחיר הזה.

 

אז.. מה הקאץ׳? מה הנקודות חולשה של הרכב?

פורסם

יש לי אחת כזאת, אין ממש קא'ץ פשוט זה פיאט ובגלל שישראלים לא אוהבים פיאט אנחנו נהנים מרכב נהדר במחיר בדיחה.

רכב אמין, עלות טיפולים לא יקרים, ביטוח זול יחסית לסיגמנט, מהנה לנהיגה ומאובזר בכל טוב.

החיסרון הוא שיש מעט ממנה בלוחות המכירה אז יקח לך קצת זמן למצוא אחת שמורה, אבל שתמצא זה שווה את זה, אל תבנה על ידני, יש בודדות בבודדות אבל אם מצאת תחטוף, אם לא אז לא נורא הגיר הרובוטי באמת לא רע כמו שחושבים, הרבה יותר טוב משל הקורולה ודומיו, ובמצב ידני הוא גם מהנה.

פורסם

אמין ביותר עד כה.

רק שים לב כי צריכת הדלק אצלי לפחות בנסיעה עירונית ברובה, 1-14 מקסימום.

יכול להיות שאצל אחרים זה משתנה.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
טוב אז בא לי להשתדרג..

בא לי ידני אבל גם רובוטי טוב בא בחשבון.

 

נהגתי בבראבו של חבר, הבנתי ממנו וגם ע״פ מה שראיתי שהאוטו מאוד חסכוני, הרגיש לי מהיר ומאוד נוח על הכביש

מה שמפחיד אותי, זה פיאט. כולם אומרים להתרחק.. אבל המידע באינטרנט אומר אחרת.

 

המשיכה העיקרית ? המחיר... 50k בשביל כזה אוטו זה חלום.. לא מצאתי עוד רכבים ברמה הזו במחיר הזה.

 

אז.. מה הקאץ׳? מה הנקודות חולשה של הרכב?

חולשתו בסימלו, מצד שני זה גם יתרונו, בגלל המחיר המצחיק. תלוי כנראה מאיפה מסתכלים. בכל מקרה יש לו לטעמי הפרטי כיסאות מחורבנים וחלון אחורי צר מדי ( אבל את זה תמצא היום בכל אוטו מודרני ). מכל בחינה אחרת ולנסיוני עם גירסה ידנית, קרוב לארבע שנים, נטול בעיות ונוסע נהדר.

×
×
  • תוכן חדש...