Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הורדת הממיר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. באיזה רכב מדובר

2. מה מצבו של הממיר

3. מה השינויים שבוצעו/יבוצעו ברכב

 

באופן כללי ברוב הרכבים, הסרת ממיר תקין ללא ביצוע שינויים נוספים לא תביא לשינוי גדול אם בכלל.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

הרכב הוא 106 ראלי 98

ברכב יש רק ציפ' ולגביי העתיד יהיה פילטר פתוח ואולי גם אגזוז

הממיר כנראה תקין - אתמול עשיתי טסט ולא אמרו לי כלום על בעיה בממיר או בכלל.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
הרכב הוא 106 ראלי 98

ברכב יש רק ציפ' ולגביי העתיד יהיה פילטר פתוח ואולי גם אגזוז

הממיר כנראה תקין - אתמול עשיתי טסט ולא אמרו לי כלום על בעיה בממיר או בכלל.

 

הוא התכוון אם הממיר סתום או לא (את זה אפשר לראות כשפותחים אותו).

לגבי הטסט, אתה תעבור גם טסט בלי ממיר.

ואל תצפה לשינוי אדיר באוטו, כי לא תרגיש כזה.

פורסם
הרכב הוא 106 ראלי 98

ברכב יש רק ציפ' ולגביי העתיד יהיה פילטר פתוח ואולי גם אגזוז

הממיר כנראה תקין - אתמול עשיתי טסט ולא אמרו לי כלום על בעיה בממיר או בכלל.

 

הטס שעברת הוא לא אינדקציה לכלום

גם אני עברתי טסט יותר מפעם אחת ו"לא אמרו לי כלום על בעיה בממיר"

וזה כשלא היה ממיר... :oops:

 

פילטר פתוח צ'יפ ודוד אחורי לא יבטיחו לך שינוי משמעותי גם לאחר הסרת ממיר

לידיעה, chip כפי שמוכרים בסדנאות מכיל בד"כ תוכנה שנכתבה עבור רכב סטנדרטי

במידה ובוצעו שינויים נוספים, יש לשנות את התוכנה בהתאם לשינויים שביצעת.

 

אני מניח שהממיר אצלך (בן 5 שנים) כבר החזיר את נשמתו לבורא ולכן החלפתו במקרה שלך תניב יכולת נשימה טובה יותר בסל"ד הגבוה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
אני מניח שהממיר אצלך (בן 5 שנים) כבר החזיר את נשמתו לבורא ולכן החלפתו במקרה שלך תניב יכולת נשימה טובה יותר בסל"ד הגבוה.

 

אני לא מתכוון להחליף אותו אלא להוריד אותו.

ואומנם הרכב בן 5 אבל הוא נסע רק 60000 ק"מ.

ולכן אני חושב שהממיר עדיין תקין.

השאלה היא אם הורדת הממיר תתן יותר יכולת נשימה לרכב מאשר אם הממיר (גם אם הוא חדש)?

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
אני מניח שהממיר אצלך (בן 5 שנים) כבר החזיר את נשמתו לבורא ולכן החלפתו במקרה שלך תניב יכולת נשימה טובה יותר בסל"ד הגבוה.

 

אני לא מתכוון להחליף אותו אלא להוריד אותו.

ואומנם הרכב בן 5 אבל הוא נסע רק 60000 ק"מ.

ולכן אני חושב שהממיר עדיין תקין.

השאלה היא אם הורדת הממיר תתן יותר יכולת נשימה לרכב מאשר אם הממיר (גם אם הוא חדש)?

 

שולית ביותר, בספק אם תרגיש בשינוי.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אני הבנתי שאם מורידים את המממיר

 

אוטו ען אגזוז לחץ יעשה יותר רעש ויקבל את כל ה10 אחוז של התוספת

הרעש יתחיל גם בסל"ד נמוך אול גבוהה

1.6 206

פורסם
אני הבנתי שאם מורידים את המממיר

 

אוטו ען אגזוז לחץ יעשה יותר רעש ויקבל את כל ה10 אחוז של התוספת

הרעש יתחיל גם בסל"ד נמוך אול גבוהה

 

ען כשר בן הראש לקח

וטשקח גם מטוספת של 10% לבספק המנוע

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
אני הבנתי שאם מורידים את המממיר

 

אוטו ען אגזוז לחץ יעשה יותר רעש ויקבל את כל ה10 אחוז של התוספת

הרעש יתחיל גם בסל"ד נמוך אול גבוהה

 

ען כשר בן הראש לקח

וטשקח גם מטוספת של 10% לבספק המנוע

 

:lol::lol::lol:

 

וואלה דוד ,

לפעמים אתה מוכיח שעם ה-XR באמת למדת להשכיב נמממממווווווווךךךךךךךךךךך :twisted:

פורסם

:wink:

תודה שמר שאתה מזכיר לי את הנבלה היפנית הזאת :evil:

בכל יום גשום ובוצי אני :cry: רק מהזיכרונות

 

בינתיים יש לי את הפיג'ו שלי עם הספק של כ-140 כ"ס לליטר ואמינות מ-ד-ה-י-מ-ה !

לא יאמן, פיג'ו שנרכש משיקולי אמינות :D

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
:wink:

תודה שמר שאתה מזכיר לי את הנבלה היפנית הזאת :evil:

בכל יום גשום ובוצי אני :cry: רק מהזיכרונות

 

:D

 

תצ'מע , תמיד אתה יכול להתקשר ונעשה סיבוב בוץ עם הראליסינג... :wink:

 

חוץ מזה ,140 סוסים לליטר ? :?: אתה יושב באיזור ה-200 עכשיו ? :?::shock:

פורסם
:wink:

תודה שמר שאתה מזכיר לי את הנבלה היפנית הזאת :evil:

בכל יום גשום ובוצי אני :cry: רק מהזיכרונות

 

:D

 

 

חוץ מזה ,140 סוסים לליטר ? :?: אתה יושב באיזור ה-200 עכשיו ? :?::shock:

 

חיובי, ועד כה לא נצפו בעיות אמינות כלשהם

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

יש רכבים שבהם הורדת הממיר תעזור ויש כאלו שלא.

 

תלוי מהי החוליה חלשה במע' הפליטה ואם הממיר אינו החוליה החלשה, אזי הרי שהורדתו לא תשנה כלום.

 

באלפא שלי למשל, הורדת הממיר יחד עם פתיחת הזנה טובה יותר לאוויר, הניבו תוצאות מדהימות !

 

יחד עם זאת התווסף גם רעש שלא כל אחד מוכן לחיות איתו...

(מצד שני, באלפא זה לא רעש - זה צליל !)

 

דני G.

פורסם
יחד עם זאת התווסף גם רעש שלא כל אחד מוכן לחיות איתו...

(מצד שני, באלפא זה לא רעש - זה צליל !)

 

דני G.

 

דני, אם לרעש מתכתי של מכונת תפירה (חלולה) אתה קורא "צליל", כדאי לך לבצע בדיקת אוזניים :-);-)

 

בידידות כמובן :D

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...