Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

לאחר ניתוק וחיבור חזרה של המצבר החלונות והסאנרוף כבר לא נסגרים אוטומטית בנעילת הרכב.

למיטב הבנתי הבנתי שיש אופציה לבצע איפוס לחלונות.

ולכן כדאי שהתחיל באמת מזה.

מצאתי מדריך אך הוא באנגלית לא כ''כ מובן.

אשמח לפרוט של המדריך בעברית או מישהו שמכיר את התקלה ויודע כיצד להתמודד איתה

תודה מראש.

(התרגום של גוגל לא מתרגם בצורה ברורה.)

להלן המדריך.

1. Turn the ignition switch ON (II).

2. Move the driver's or passenger's window all the way down by using the driver's window DOWN switch.

3. Open the driver's or front passenger's door.

NOTE: 4-7 must be done within 5 seconds of each other.

4. Turn the ignition switch OFF.

5. Push and hold the driver's or passenger's window DOWN switch.

6. Turn the ignition switch ON (II).

7. Release the driver's window DOWN switch.

8. Repeat 4-7 three more times.

9. Wait 1 second.

10. Confirm that UP AUTO and DOWN AUTO do not work. If UP AUTO and DOWN work, go back to 1.

11. Move the driver's window all the way down by using the driver's window DOWN switch.

12. Pull up and hold the driver's window UP switch until the window reaches the fully closed position, then continue to hold the switch for 1 second.

13. Confirm that the power window control unit is reset by using the driver's window UP AUTO and DOWN AUTO functions.

If the window still does not work in AUTO, repeat the procedure several times, paying close attention to the 5 second time limit between steps.

פורסם

אני לא בטוח שזה שייך לכאן, אתה צריך תרגום שיהיה מובן בעברית?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בעקרון זה נושא לפורום טכני אבל מיגון ומולטימדיה זה חלק מעולם האודיו היום ודווקא כאן יש סיכוי לפגוש ביותר ידע במקרים כאלה.

 

אז אני משאיר את זה כאן.

 

וכן, הוא מבקש עזרה בתרגום.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אכן אני מבקש תרגום למדריך אשמח לשיתוף פעולה,וכמו כן אין ספק שמערכות מיגון תחת תגיית המולטימדיה.

פורסם

כרגע אני לא יכול לעזור בזה אישית, יום ראשון יהיה אפשרי, אם חבר פורום אחר יספיק לפני מה טוב.

 

טוב נו אמנם דרך טאבלט אבל ננסה

 

1. העבר את הסוויץ' למצב on

2. הזז או את חלון הנהג או את חלון הנוסע כל הדרך למטה בעזרת המתגים של דלת הנהג

3. פתח או את דלת הנהג או את דלת הנוסע הקדמי.

 

חשוב לעשות את שלבים 4 עד 7 בהפרשים של לא יותר מחמש שניות בינם.

 

4. העבר את הסוויץ' למצב off

5. תלחץ את הכפתור של חלון הנהג או חלון הנוסע כלפי מטה והמשך להחזיק את הכפתור לחוץ.

6. העבר את הסוויץ' למצב on

7. שחרר את הלחיצה כלפי מטה של מתג החלון.

 

8. חזור על שלבים 4 עד 7 עוד כשלוש פעמים.

9. המתן 1 שניות. שניה בקיצור

10. לוודא כי הורדה או העלה אוטומטית של החלונות אינם עובדים, אם כן חזור לשלב 1.

 

לדעתי הכוונה היא להעלאת החלון עד למעלה או הורדתי על ידי נגיעה אחת רגעית במתג חלון.

 

11. הזז את חלון הנהג כל הדרך עד למטה בעזרת הכפתור שלו בדלת הנהג.

12. הרם את חלון הנהג כל הדרך עד למעלה ולאחר שהחלון נסגר סופית המשך להחזיק את הכפתור שניה אחת נוספת.

13. וודא כי תפעול החלונות במצב אוטומטי, הייתי קורא לזה רציף לדעתי, עובד תקין וזה מבחינתך הווידוא שהנוהל עבר בהצלחה.

 

במידה ועדיין לא הצלחת שים לב בעיקר לשלבים שלא אמורים לקחת יותר מחמש שניות בין אחד לשני ונסה לחזור על כך עוד מספר פעמים.

 

בהצלחה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

נסה את הדבר הבא:

1) התנע את הרכב.

2) לחץ והחזק את מתג חלון הנהג למטה עד שהחלון ירד לגמרי.

3) לחץ והחזק את מתג חלון הנהג למעלה עד שהחלון נסגר. המשך להחזיק את המתג למעלה עוד כ2-3 שניות.

4) בדוק אם הבקרה התאפסה ופונקציית האוטומט עובדת.

פורסם

גם בקורולה שלי זה היה משהו דומה (ב2007) אני חושב שזה היה להעלות את החלון עד הסוף ולהחזיק את המתג בערך כ5 עד 7 שניות לחוץ בצב עליון ואז לשחרר.

 

אם אני זוכר נכון מתחילים עם סוויץ' כבוי ואז מחזיקים את החלון במצב של העלאה - פותחים סווי'ץ - עולה עד הסוף - ממתינים - משחררים וזהו.

 

נראה לי שהנוהל המלא שהוא מצא זה גם איך לבטל את זה וגם איך להפעיל את זה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

להעלות את החלון למעלה להמשיך להחזיק את המתג עוד 2 שניות לאחר שהגיע לסוף ואז לשחרר את המתג ואז ללחוץ שוב למעלה. אותו דבר לעשות גם בירידה ולכל חלון בנפרד.

פורסם

פותח השרשור, נסה בבקשה לבצע את מה שיוסי, אלפיין, כתב.

 

קיבלת כאן תשובה של מתקין מקצועי עם נסיון רב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יוסי עשיתי בדיוק את מה שאמרת ועדין לא עובד...יש איזה פיוז שכדאי לבדוק? משהו יכול להשרף שמה בעקבות החלפת מצבר?

פורסם
נסה את הדבר הבא:

1) התנע את הרכב.

2) לחץ והחזק את מתג חלון הנהג למטה עד שהחלון ירד לגמרי.

3) לחץ והחזק את מתג חלון הנהג למעלה עד שהחלון נסגר. המשך להחזיק את המתג למעלה עוד כ2-3 שניות.

4) בדוק אם הבקרה התאפסה ופונקציית האוטומט עובדת.

 

תום גם מה שאתה רשמת לא עובד...:-(

פורסם

אתה יכול לצלם את התהליך ולהעלות? אולי יהיה ברור יותר - אם לא, כנראה שכדאי לגשת למתקין לבדיקה, תבדוק מול המוסך הראשי של הונדה מי המתקין המורשה לטיפול ברכבים שלהם אם אתה רוצה להיות בטוח שהלכת למקום שהיבואן מכיר בו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...