Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות את נעלי הטימברלנד הקלאסיות גובה 6". כבר מדדתי אותן בסקאל והן עולות שם בסביבות 990 ש"ח.

יש המלצות מהאינטרנט היכן לקנות אותן במחיר שפוי ?

 

על פי חוקי הפורום מצ"ב תמונה + אבטיח לשם השוואה

 

1000x1000.jpg

 

בתודה מראש!

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

ממליץ על אלי-אקספרס.

חבר הזמין משם את הטימבלנד האלו וקיבל אותן, אומנם לא גאון כל כך אבל כבר חודשיים יש לו אותן והן לא התפרקו. כנראה שמקוריות.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

זכיתי במכרז באיביי לנעל ב-120$ + 45$ משלוח = 165$ = ~580 ש"ח

 

היום אלך למדוד אותה שוב פעם JUST IN CASE. לא מצאתי אותה בשום מקום אחר ביותר זול.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

איך אפשר ללבוש את הנעל הזאת ?

 

לפני עשר שנים ההורים שלי קנו לי מהדיוטי פרי , פעם אחת שמתי אותם על הרגל ומאז הם שכבו בארון,

 

נעל מזעזעת , הכי לא נוחה שלבשתי בחיי,

 

לא ממליץ בכלל.

Golf 1.6 DSG 2009

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לא יודע לגבי הארץ, אבל אני הזמנתי את שלי מאיביי.

עלו לי באיזור ה-550 - 600 ש"ח לאחר 80 ש"ח ששילמתי על המכס.

מדדתי את הנעל בחנות טימברלנד בארץ והזמנתי באיביי.

פורסם
יש לי נעלי טימברלנד מקוריות שאמא שלי קנתה לי, ואני לא לובש כאלה.

איך אפשר ללבוש את הנעל הזאת?

לנעול. פאקינג לנעול! לובשים בגדים, גורבים גרביים, נועלים נעליים.

 

וכנראה שצריך גם לחדד: נעליים ולא נעל. כמו שלא לובשים מכנס ולא מרכיבים משקף.

 

מה נהיה עם הפורום הזה לאחרונה, כל נתניה החליטה להירשם לפה? :evil:

פורסם

דריש,

 

תיארת את אחד הדברים השנואים עליי בשפה העברית (יש לא מעט) - פעלים שנגזרים משמות עצם עוקבים ויוצרים כפילות. "גרבתי גרביים" היא הצהרה כמעט מביכה. בכלל בעברית מדוברת מתים על כפילות. המילה "אני" נאמרת בדר"כ ללא צורך.

 

הרבה התפתחויות בשפה מתחילות כסלנג. כולי תקוה שבעתיד פועל בשורש "ל.ב.ש" יהיה תחליף תקין ואחוד, שמובחן בשם העצם שבא אחריו, כמו באנגלית.

הסאן רוף מקורי, החור שאתה הולך לעשות בגג לא.
×
×
  • תוכן חדש...