Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפולו שלי נדלקות מדי פעם, בדרך כלל בסיבובי סרק, ביחד 2 נוריות צהובות: נורית ESP, ונורית תקר בגלגל.

בחלק מהמיקרים נדלקת, באותו רגע, גם נורית צהובה של בקרת המנוע.

מאותו רגע, בכל המיקרים, משתנה התגובה של המנוע לתוספת הדלק בדוושת הדלק, והוא נחלש.

בכיבוי המנוע והתנעה מחדש כבות 2 הנוריות והמנוע "חוזר לעצמו", למרות שנורית בקרת המנוע אינה כבית, אלא רק "כשמתחשק לה".

מי מכיר, מי יודע?

  • ספונסר פורום
פורסם

זה לא נראה לי אותה תקלה .

ברכב של פותח השרשור אני חושב שיש תקלה של חוסר אויר למנוע בסרק .

במקרה כזה יש צורך בניקוי וכיול של מצערת המנוע .

אם תרצה אתה מוזמן אלינו לבדיקה מקצועית ללא תשלום .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
בפולו שלי נדלקות מדי פעם, בדרך כלל בסיבובי סרק, ביחד 2 נוריות צהובות: נורית ESP, ונורית תקר בגלגל.

בחלק מהמיקרים נדלקת, באותו רגע, גם נורית צהובה של בקרת המנוע.

מאותו רגע, בכל המיקרים, משתנה התגובה של המנוע לתוספת הדלק בדוושת הדלק, והוא נחלש.

בכיבוי המנוע והתנעה מחדש כבות 2 הנוריות והמנוע "חוזר לעצמו", למרות שנורית בקרת המנוע אינה כבית, אלא רק "כשמתחשק לה".

מי מכיר, מי יודע?

אנא ציין את קוד המנוע כפי שרשום ברישיון הרכב בכדי שנוכל לעזור לך.

 

לפני שנה כבר שאלת את השאלות האלה...

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...