Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני רוצה לעשות טיפול לטויוטה ראנקס,

אשמח לשמוע איזה חלקים אתם ממליצים והאם צריך להוסיף עוד משהו לרשימת הקניות.

1. פילטר אויר

2. פילטר שמן

3. שמן

5W30, חברה מומלצת? כמה גלונים צריך ?



4. חוטי הצתה, חברה מומלצת ?

5. פלאגים, חברה מומלצת ?

6. פילטר למזגן

7. יש לטויוטה פילטר דלק ? (כי קראתי שאין צורך להחליף אותו)

8. שמן גיר, יש צורך להחליף?

9. שמן ברקס, יש צורך להחליף?

 

יש צורך להוסיף עוד משהו לרשימה ?

 

תודה .

עריכה אחרונה על ידי ChaoscripT

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

174,000,

70% עירוני, 30% בין עירוני (מקווה שהתכוונת לזה בשאלה של אופי הנסיעה)

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם

מבלי לדעת את כל ההיסטוריה של הרכב אי אפשר לייעץ לך. אם בטיפול קודם הוחלפו כל הפילטרים ופלגים אז אתה צריך להחליף רק שמן והפילטר שמן.

 

אם לא הוחלף שמן ברקס לעולם אז צריך להחליף.

 

אתה צריך לפנות לטויוטה להוציא ספר טיפולים לראות מה האוטו עבר ומתי ולשאול שם מה צריך להחליף.

פורסם

אין כלכך היסטוריה לרכב (בכל מקרה בשבילי אין), ואני לא יודע אם הרכב טופל במורשה או לא,

בכל מקרה, אני מעוניין לבצע את הטיפול הנ"ל (מה שנכתב בנושא הראשון),

אשמח לדגמים של החלקים, חברות מומלצות ועוד.

אין לי בעיה להזמין מאייבי/אמאזון אנגליה אם זה יוצא יותר זול מבארץ.

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם (נערך)
אני רוצה לעשות טיפול לטויוטה ראנקס,

אשמח לשמוע איזה חלקים אתם ממליצים והאם צריך להוסיף עוד משהו לרשימת הקניות.

1. פילטר אויר - תוצרת א.ל. פילטרים או MANN-FILTER

2. פילטר שמן - מקורי או תוצרת MANN-FILTER

3. שמן - MOBIL1 או liqui-moly או קסטרול

5W30, חברה מומלצת? כמה גלונים צריך ? - בערך 3.7 ליטר



4. חוטי הצתה, חברה מומלצת ? - אין צורך להחליף כול עוד אין בעיה

5. פלאגים, חברה מומלצת ? - DENSO או NGK

6. פילטר למזגן - א.ל. פילטרים או MANN-FILTER

7. יש לטויוטה פילטר דלק ? (כי קראתי שאין צורך להחליף אותו) - אין צורך להחליף כול עוד אין תקלה.

8. שמן גיר, יש צורך להחליף? - בהחלט מומלץ - שמן גיר מקורי בלבד-ATF Type T-IV

9. שמן ברקס, יש צורך להחליף? - כול שנתיים- נוזל בלמים DOT 4 תוצרת ATE או liqui-moly

 

יש צורך להוסיף עוד משהו לרשימה ?

 

תודה .

מומלץ להחליף נוזל קירור פעם ב-5 שנים נוזל קירור מקורי Toyota Super Long Life Coolant או שווה ערך תוצרת BASF או Zerex הנקרא G30.

תכולת מערכת הקירור היא בסביבות 6-7 ליטר תלוי כמה נוזל קירור את מרוקן.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

מרק, תודה רבה רבה רבה על התגובה המפורטת,

לגבי החוטי הצתה, אני מעוניין להחליף, כי לא יודע איזה שמו לי לפני.

לגבי הפלאגים, ראיתי שיש ל- NGK משהו שנקרא Iridium Laser או משהו כזה, יש עדיפות לזה או לרגיל ?

לגבי שמן גיר/ברקס כמה ליטר נכנס בהנחה שאני מרוקן הכל ל- 0? (שאני אדע כמה בקבוקים/גלונים לקנות)

יש לך המלצה לגבי שמן הגה?

אשמח לשמוע אם יש לך מושג אם אפשר למצוא את החלקים האלו בחנויות כמו "ע.מ חלפים"?

 

שוב תודה .

עריכה אחרונה על ידי ChaoscripT

Peugeot 106 XS 1.4 96' -> Toyota RunX 1.6 03' -> Mazda 3 2.0 08'

HU: Pioneer AVH-8650BT | Amp: Rainbow iPaul 4.300 Skull Edition | Component: Soon | Sub.W: Morel Primo 124

פורסם
מרק, תודה רבה רבה רבה על התגובה המפורטת,

לגבי החוטי הצתה, אני מעוניין להחליף, כי לא יודע איזה שמו לי לפני. -

לגבי הפלאגים, ראיתי שיש ל- NGK משהו שנקרא Iridium Laser או משהו כזה, יש עדיפות לזה או לרגיל ? אין שום עדיפות מבחינת ביצועי הרכב לפלגים מסוג לייזר או SUPER וכול הקישקושים של הייצרנים.

פשוט קנה פלגים המתאימים לדרישות הייצרן והם:

BKR5EYA-11 או K16R-U11.

לגבי שמן גיר/ברקס כמה ליטר נכנס בהנחה שאני מרוקן הכל ל- 0? (שאני אדע כמה בקבוקים/גלונים לקנות) - קנה 2 מיכלים של 0.5 ליטר או 4 מיכלים של 0.25 ליטר וישאר לך עודף (נוזל בלמים).

יש לך המלצה לגבי שמן הגה? - אצלך ברכב הגה הכוח חשמלי ולכן אין שמן הגה.

אשמח לשמוע אם יש לך מושג אם אפשר למצוא את החלקים האלו בחנויות כמו "ע.מ חלפים"?

 

שוב תודה .

את רוב החלקים תוכל לרכוש אצל צנטרל בת"א.

לפני זה בדוק מק"טים באתר של MANN ושאר הייצרנים בכדי שלא ימכרו לך משהו לא מתאים ואל תקשיב למוכרים שיגידו לך משפטים כגון "זה מתאים ליפני" או "כולם קונים את זה".

איזה כייף לי :)

פורסם

את כול החלקים ניתן לרכוש גם במחסן של מוסכי טויוטה מורשים.

ברכבך אין חוטי הצתה אלא סלילי הצתה (מקלות) ולא מחליפים אותם אלא אם הסלילים תקולים. סליל הצתה בודד מקורי עולה כמה מאות שקלים כפול 4 זה יוצא כמה אלפיות :-(

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...