Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי שפשוף בפגוש האחורי שהוריד את הצבע (תכלת מטאלי, אם זה חשוב). הייתי רוצה לתקן את זה. האם צביעה במוסך מתקנת את זה לגמרי, כלומר זה נראה "כמו חדש", או שסימני הצביעה יבלטו? כמה בערך זה עולה? השפשוף הוא דק באורך של 10 ס"מ בערך.

 

תודה

פורסם
שלום

 

יש לי שפשוף בפגוש האחורי שהוריד את הצבע (תכלת מטאלי, אם זה חשוב). הייתי רוצה לתקן את זה. האם צביעה במוסך מתקנת את זה לגמרי, כלומר זה נראה "כמו חדש", או שסימני הצביעה יבלטו? כמה בערך זה עולה? השפשוף הוא דק באורך של 10 ס"מ בערך.

 

תודה

 

אם צובעים, ורוצים שיראה סביר ומעלה, אז חייבים את כל הפגוש, מחיר 500-1000 שח.

 

מצד שני, מפגש אצל הפסיכולוג שילמד אותך לחיות עם השריטה יכול לעלות פחות (יהיו עוד שריטות)

פורסם
אם צובעים, ורוצים שיראה סביר ומעלה, אז חייבים את כל הפגוש, מחיר 500-1000 שח.

 

מצד שני, מפגש אצל הפסיכולוג שילמד אותך לחיות עם השריטה יכול לעלות פחות (יהיו עוד שריטות)

 

 

חח אתה צודק כנראה... יש לי שריטה די קשה בנושא (ולא בפגוש אלא במוח)... אבל נקודה טובה, אקח אותה לתשומת ליבי. עוד שאלה - אם יש חיישני רוורס זה משפיע על הצביעה? או יותר נכון - הצביעה משפיעה עליהם?

  • ספונסר פורום
פורסם

בוודאי שזה משפיע, אבל פשוט לא צובעים את החיישנים.

שלח תמונה של הנזק ב-SMS אל אלעד שירותי רכב, הוא יחזור אליך עם הצעת מחיר תוך כמה דקות.

×
×
  • תוכן חדש...