Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים יקרים,

אז ככה הרכב שלי סובארו B4 2008 עברה טיפול טיימינג, הרכב עם 101 אלף ק"מ.

שמתי לב לאחר טיפול הרכב משמיע רעש של צווחה,

חזרתי למוסך היום כדי לבדוק את התקלה,נאמר לי שמשאבת הגה כח מרעישה,

הצווחה מתגברת בעת לחיצה על דוושת הגז.

יש לציין שלאחר הורדה והחזרתה של רצועת האביזרים הרעש התגבר ונהייה ממש בלתי נסבל!

 

יכול שזה באמת המשאבה? אולי הרצועה? למרות שהיא דיי חדשה הוחלפה בטיפול קודם.

תודה רבה לעוזרים.

Feel.Think.Drive

My BimBa B4

פורסם

לאחר הטיימינג ישר התחיל הרעש, חזרתי אליו מסתבר שאחת הגלגלות סיימה את תפקידה, הוחלפה.

לאחר מס ימים הרעש חזר הגעתי אליו היום לבדיקת העניין, המכונאי פירק של הרצועה והחזיר אותה,

והרעש נהייה בלתי נסבל מה שכן היום בעת סיבוב ההגה הרגשתי מן התנגדות, שמן לא חסר.

Feel.Think.Drive

My BimBa B4

פורסם

משהו נישמע לא תקין בעבודת המוסך. יותר מידי הצטרפות מיקרים כמו גלגלת שסיימה את חייה מייד לאחר התיקון ולאחר ההחלפה שלה רעש שממשיך מכיוון הרצועה. אני ממליץ לך לשבת למוסך על הראש עד שהבעיה תסודר בלי לשלם שקל אחד נוסף. גם על הגלגלת שהוחלפה ולא פתרה את הבעיה אני מקווה שלא שילמת.

פורסם

אחלה בוקר,

לאחר בדיקה קצרה ומתיחת הרצועה הרעש נחלש

אבל יש רטיבות.באזור של המשאבת הגה כח ובעת סיבוב ההגה המשאבה מרעישה בצורה מדאיגה.

Feel.Think.Drive

My BimBa B4

פורסם

היום בבוקר אני בצעתי את המתיחה

מה שכן יש גם רטיבות באזור המשאבה

וישנה סוג של התנגדות בעת סיבוב ההגה

כמובן פחות ממה שהיה לפני המתיחה אבל עדיין לא חושב שזה מצב תקין

Feel.Think.Drive

My BimBa B4

פורסם

היי דימה,

בדגם הרכב שלך, B4 2008,

בעת פירוק מכסאות רצועת תזמון (טיימינג) מזיזים או מפרקים את משאבת ההגה או צינור יניקת השמן שלה.

ברוב המקרים בהם מתחיל רעש לאחר הטיפול במערכת התזמון הוא בגלל יניקת אויר של המשאבה (שהתחילה בגלל פירוק והרכבה) ולא משאבה מקולקלת.

אם הבעיה היא אכן זאת, במרכזי השירות של סובארו יודעים לתקן זאת בזמן קצר וללא החלפת חלקים יקרים.

פורסם

אייל ומאור תודה רבה על העזרה.

בעצם יכול להיות שאחד הצינורות יונק אוויר ולכן המשאבה משמיעה את הרעש?

השאלה מה לעשות בעניין?

Feel.Think.Drive

My BimBa B4

פורסם

או שתיגש למרכז השירות כמו שהציע אייל ויסדרו זאת אך עדיין תהיה עלות לתיקון או שתחזור למוסך שביצע לך את הטיימינג ודרוש שייסדר זאת ללא כל עלות מצידך.

  • ספונסר פורום
פורסם

אייל צודק, הבעיה היא בגומיית אטימה (O-RING) של צינור יניקת השמן שמתחבר למשאבה, החלף אותו בחדש, נקז אוויר והרעש יעלם.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...