Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמינות?

גיר רציף- האם אמין ולא מרעיש בשיוט 100 קמ"ש?

מרחב פנימי- אני יודע הכמעט ואין תא מטען עם שורת המושבים השלישית פתוחה, אבל איך כשמקפלים את המושבים האחוריים?

האם אז תא המטען גדול כמו בסטיישנים :יונדאי i30cw למשל?

איך המרחב בשורת המושבים השניה-בהשוואה ליונדאי הנ"ל למשל?

בקיצור- אם אני מקפל את המושבים האחוריים האם הוורסו דומה במרחב הפנימי ושל תא המטען ליונדאי?

יש לי הצעה ל 2010 עם 41000 ק"מ ב 90000 ש"ח , ואני נעול על היונדאי i30 cw

תודה

ערן

פורסם

אז ככה: זו דעתי האישית בלבד!

הגיר הרציף מיניסיון שהיה לי אמנם לא בטויוטה , היה נפלא. 0 תקלות ותחושת שיוט בכל מעבר הילוך .

לגבי המותג טויוטה ידוע כרכב אמין {מקום 1 באמינות בארה"ב} ובתוח שעדיף על היונדאי ליסינג ההיא!

לגבי מקום , היא בערך שווה בנפח מאחורה ליונדאי.

המלצתי היא טויוטה כמו שבטח הבנת

פורסם

הבעיה עם הגיר הרציף היא לא בשיוט,הבעיה היא בעקיפה או בכל לחיצה קצת יותר מוחשית על הדוושה,המנוע נתקע על טורים גבוהים והוא מרעיש מאד בתא נוסעים,מאד לא נעים ולא מתאים לרכב ב2014.

פורסם

לגבי הגיר הרציף - תעשה נסיעת מבחן ותחליט אם מתאים לך.

 

לגבי תא מטען ורחוב המושב האחרוי הם יותר מרווחים מהיונדאי i30 CW

 

צריכת הדלק של הטויוטה גבוהה ב-10% מהיונדאי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

עדין מנסיון אני אומר שהגיר הרציף הוא בסדר גמור.

עוד נקודה לטובת הוורסו היא סחירות!!

כיוון שאין הרבה מהוורסו היא תהיה סחירה יותר ותשמור על ערכה בניגוד ליונדאי שמוצפת בשוק הליסינג

פורסם

הוורסו מרווחת יותר משמעותית בכל מקום שלא תשב בה ובייחוד בשורת המושבים השניה שגם מחולקת לשלושה כסאות נפרדים.

 

תא המטען גם הוא גדול יותר ואני לא מדבר על ההבדלים בנתוני היצרן שלא תמיד קשורים למציאות, האף מבט בתאי המטען ותבין חיש נקל למי יש גדול יותר :-)

 

גם צריכת הדלק תהיה דומה ואולי אפילו טובה יותר בוורסו, על אף הבדלי המשקל לרעת הוורסו משום שמנגד יש לה גיר רציף לעומת גיר אוטומטי פלנטרי ביונדאי (וכן אני חושב שבוורסו מנוע מתקדם יותר עם תזמון שסתומים משתנה מלא) ואני חושב שהפעם אפילו נתוני היצרן תומכים בכך.

 

הוורסו אכן רועשת יותר בדוושת תאוצה לחוצה ומנגד שקטה יותר בשיוט, לאור כך שהגיר הרציף דואג לרמת סל״ד נמוכה במיוחד בשיוט.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...