Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעבדת דיינו ב-PitStop


PIT-STOP
שימו לב! השרשור הזה בן 4024 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עדכון מחירים במעבדת הדיינו שלנו, בשילוב היותנו אנשים שטחיים (טוב נו, זה רק נתי, שלא היה מרוצה מאיך שנראית מעבדת הדיינו שלנו, אז שיפצנו וצבענו אותה) הובילו אותנו לעדכן אתכם. כי אצלנו לא מוכרים השערות אלא מגבים בגרף דיינו.

 

 

dynapack.jpg

 

 

 

לפני שנתחיל ביתרונות הדיינו שלנו, הסבר קצר על יתרונות דיינו בכלל:

אין סכנה בנהיגה בכביש ציבורי. לא חלילה מאיבוד אחיזה או סתם איזה שלילת רישיון.

זהו מכשיר דיאגנוסטיקה הכי טוב שיש.

לא משנה כמה החושים שלכם חזקים, אבל גם אם קוראים לכם אורן זריף, לא תוכלו להעניק נתונים מדויקים כמו דיינו.

 

בזמן אמת ניתן לראות על מסך התצוגה נתונים כמו גדישה / ואקום, יחס אוויר-דלק, ועוד.

 

כאשר משפרים את הרכב כדאי ורצוי לבדוק את תוספת הכוח שהתקבלה בפועל.

בכדי לעשות את זה נכון, כדאי לבצע בדיקת דיינו כבר בהתחלה ועוד לפני שהוכנסו בו שינויים ושיפורים. ככה תקבלו תמונה אמיתית ונכונה לגבי כמה כוח נוסף בפועל(!) בעקבות כל שיפור ושיפור.

הדיינו משמש גם כ"זכוכית מגדלת" לפעולת המנוע ועל ידי בדיקה ובחינה של תוצאות דיינו ניתן לאתר תקלות ונקודות לשיפור. מסוג התקלות שקשה עד כדי בלתי אפשרי להרגיש אותם בנסיעה יומיומית ברכב.

 

המשתמע מכל זה, בשביל לכוון בצורה המיטבית את רכבכם לביצועים / אמינות / חסכון / כל התשובות נכונות, אתם צריכים דיינו.

 

 

למה כדאי אצלנו?

מעבדת דיינו שבפיט סטופ הינה של חברת Dynapack ומודדת את ההספק בנאבות. המשמעות שזו בדיקת ההספק הכי קרובה שאפשר לנתון ההספק במנוע. להזכירכם, יצרני רכב מעניקים נתוני הספק מנוע, וכמוהם גם יצרני תוכנות.

 

גלגלות הדיינו מתחברות לנאבות הרכב ובכך למעשה, בניגוד לדיינו אחרים, נמנעת מכם קשירת הרכב ועימה שלל מחשבות על תרחישים מפחידים בהם הרכב משתחרר וקופץ קדימה או סתם נוגח בקיר ליד.

 

בדיינו הנאבות בניגוד למעבדות דיינו אחרות, אין צורך בשקלול נתונים כמו משקל הרכב, התנגדות לרוח, גודל הגלגלים, לחץ אוויר, או אפילו עוצמת קשירה שכל טעות ולו הקלה שבהם, משפיעה למעשה על ההספק. כאן ההספק קבוע ולא מושפע, וכיולו היחיד הוא למד סיבובי המנוע.

 

 

_w2H3Jiiu2M דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

כמה זה עולה לכם

בדיקת הספק לרכב בעל הנעה קדמית או אחורית: 350 שקלים.

בדיקת הספק לרכב בעל הנעה כפולה: 400 שקלים.

 

שעת עבודה בדיינו: 400 שקלים.

 

בדיקות קבוצתיות / רכישת "בנק" בדיקות – נא ליצור קשר עם הסדנה.

 

 

לקביעת הגעה, לשאלות או סתם להטריד את נתי:

טלפון: 03-6884836

מייל: [email protected]

 

 

g

g

g

g

g

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...