Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ומודיעה שהאודיו מחובר.והפלפון משתתק.

(ברמקול היעודי,אני לא מעונין לערב את הרדיו באוטו).מישהו אולי מכיר?ותודה.

פורסם

ניסיתי כבר הכול.אפילו העברתי את השמע (אדיו)לרמקול בלוטוס אחר ושומעים יופי.

אני כבר לא מאמין שהדיבורית אמורה להעביר אדיו לרמקול היעודי.(כמו שכתוב בקטלוג).

(כרגע אני נוסע עים 2דיבוריות.דיבורית לט"ל,ורמקול בלוטוס לניווט.

אשמח לעזרה,תודה.

פורסם

אז איך אתה שומע את הGPS .ממש חבל שיש אפשרות ויש סימון ,והאודיו מועבר ולא שומעים כלום.

אולי ממישהו מהמתקינים יודעי עינין תגיע הישועה.

פורסם

אותו כנל. אותו דגם.

כשנכנסים לרכב הדיבורית אומרת "phone connected, player connected".

שיחות שומעים מצוין, לא הצלחתי להעביר סאונד מדיה (מוזיקה, ניווט וכו').

פורסם

תוריד את הסימון מהאודיו בפלפון.כך לפחות אפשר לשמוע ניווט ברמקול שלו.אני קניתי פעם מאיבי רמקול בלוטוס עים מגבר הכי פשוט,והוא מופעל אוטומטית במגביל לדיבורית.ולקול של גלית מוויז זה מספיק.http://www.ebay.com/itm/181179120572?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648

×
×
  • תוכן חדש...