Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני רציני יותר ממה שאתה חושב.

ולמה אתה נותן לי לעשות את העבודה "השחורה" להתקשר לברר מחירים וחברות בזמן שאנשים פה יודעים את כל המידע הזה ויכולים לחסוך לי זמן רב.

 

KOT25 כמה עלה לך הקפיצים?

ואגב 1400 שקל לקפיצים זה יקר לי מאוד, אני גם ככה רוצה להזמין מאיביי, רק שאני צריך לדעת על איזה חברות להתמקד.

 

אלה המחירים, אם אתה חושב שאתה יכול לקנות מאיביי בזול אתה טועה.

מכ"ס מיסים וכו הופכים את העניין ליקר יותר מהארץ.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
הנה, קיבלת מE&A שם של חברה טובה.

עכשיו תבדוק כמה יעלה לך סט קפיצים של VMAXX למאזדה 3 באיביי ותוסיף על זה דמי משלוח לישראל.

את הסכום שיצא לך תכפיל ב2 (מכס) ואחרי זה תראה אם המחיר נשאר משתלם.

אז בגלל שמשעמם לי ואני לא מצליח להרדם, חיפשתי בשבילך. הנה.

700 ש"ח על הקפיצים + 600 ש"ח משלוח לישראל וכבר הגעת ל1300 ש"ח. זה עוד בלי להתחיל עם אישורים ממשרד התחבורה, מכס וכל מיני שטויות.

תתחשב גם בעובדה שאין לך אחריות על זה כשאתה מזמין מאיביי.

הדרך היחידה שמשתלמת לקנות את זה בחו"ל היא רק אם אתה טס לשם לאיזה חופשה. על הדרך אתה קונה את זה בחנות 700 ש"ח ושם במזוודה.

ממש תודה על החיפוש והמידע!

בקיצור הבנתי את כל הנושא של איביי ניראה לי אני אקנה מהארץ, אז תגידו אין משהו יותר זול מ 1400 שקל?

ואשמח לקבל עוד שמות של חברות חוץ מאחת שעלתה פה באויר.

אני מחפש משהו נגיד עד 600 שקל, לא כולל התקנה.

בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
פורסם

אני בטוח שאני נשמע לך כמו איזה סבא מעצבן אבל באביזרי בטיחות קונים את מה שטוב, לא מה שזול.

שטיחים וריפודים לרכב תקנה זול.

 

לא חייבים V-MAXX, יש עוד כמה חברות,אבל למוצר איכותי, המחירים לא ישתנו יותר מידי.

 

 

בקיצור, תתחיל עם להביא דברים קטנים וזולים יותר (לקניה ולמשלוח), את הקפיצים, כמו שרמזו לך, שמור להזדמנות שמישהוא יסע לחול ויסכים להביא לך, על הדרך, תביא גם בולמים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הקפיצי וימאקס הם ברמה של המקוריים מבחינת איכות, או יותר טובים?

בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מז"א מבחינת איכות? זה לא יהרס לך אחרי שנה אם זה מה שאתה מתכוון.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...