Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4562 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לדעת אם אני יכול פשוט לקנות קפיצים נמוכים ולהשים אותם ברכב, ככה אני יקבל יותר יציבות? מדובר על מאזדה 3.

בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בגדול כן, אתה יכול (אם יש לך מספיק כסף לקנות את זה). כדי לשפר את היציבות הקפיצים צריכים להיות מותקנים ברכב, לא מספיק רק לשים אותם בתוכו.:wink:

ממליצים גם להחליף את בולמי הזעזועים ביחד עם הקפיציים לכאלה ספורטיביים כי המקוריים יתבלו מהר יותר עם הקפיצים הקשיחים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מה זאת אומרת מספיק כסף, למה כמה זה עולה? (הבנתי שזה משהו כמו 200-300 שקל) וכמובן שאני יתקין אותם :p ואני חייב להחליף בולמים או שזה ייתן לי יציבות גם עם הבולמים המקוריים?

בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
פורסם

בדרך כלל לא מומלץ לשים קפיצי הנמכה על בולם מקורי, העלות שלהם היא 1500-2000 לסט טוב.

תוסיף לזה עוד כמה מאות שקלים להתקנה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

סט חדש של ארבעה קפיצים יכול לנוע בין 1000 עד 2000 ש"ח תלוי ביצרן, לא כולל עלות הרכבה.

עקב סחר נמוך של חלקי אפטרמרקט לרכב הנ"ל, אני לא מאמין שתמצא קפיצי הנמכה בפחות מ 600 ש"ח מיד שניה.

 

מומלץ להחליף גם את הבולמים.

בדר"כ החברה שמייצרת את הקפיצים, מייצרת סט בולמים שעובד בצורה מתאימה לקפיצים.

לא חובה להתאים במותגים וניתן לשלב קפיצים+בולמים מיצרנים שונים. לשם תפקוד טוב יחדיו, רצוי לברר על שילובים מוצלחים.

לא חובה להחליף את הבולמים אך רצוי עקב השחיקה המהירה של הבולמים המקוריים לאחר שילובם עם קפיצי הנמכה.

 

+1 יציבות רכב.

+1 מראה רכב.

-1 אמינות מכלולים.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם

אוקי מצאתי באיביי קפיצים החל מ 250 שקל, רק שאני לא מבין בחברות והסוגים מה יותר טוב, וגם אני לא יודע כמה ס״מ אני צריך להנמכה? כמובן שאני רוצה הכי נמוך שאפשר! ולגבי השילוב עם הבולמים זה יקר לי מידי, וההתקנה זה בחינם.

בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
פורסם

הנמכת הרכב תיפגע משמעותית בנוחות הנסיעה ששכחנו לציין.

 

הבולם המקורי גז? אם כן הוא יחזיק מעמד כמה אלפי קילומטרים.

אם שמן? עד הנהיגה אגרסיבית הראשונה שלך.

מניסיון אישי.

המלצה. וזאת רק המלצה, ללכת על סט שלם בולמים+קפיצים היעודים לקח. אם לא אז חבל על הכסף שתשקיע בשביל להשקיע שוב.

פורסם

הקפיצים שמצאת, הם מהאיכות הנמוכה ביותר. סינים.

חלק יאמרו שאפילו מסוכנים.

 

כמה ס"מ להנמיך זה שיקול שלך , בד"כ הנמכה נעה בין 20-70 מ"מ.

אתה רוצה מקסימום מראה במינימום כסף, אל תתפלא אם הקפיץ והבולם ישברו בבור הראשון.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם

אוקי אז איך אני יכול לדעת לגבי כל קפיץ כמה ס״מ הוא ינמיך?

ודבר שני אני רוצה לקחת קפיץ שהוא מבחינת איכות לא פחות איכותי מהקפיץ המקורי, אתם יכולים להמליץ לי?

ועוד דבר אני לא מכיר שום חברה של קפיצים, יש מצב שאתם נותנים לי כמה שמות שאני יתמקד עליהם? אבל לא יקר.

בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
פורסם

חבל שאתה לא ממקד את השאלות שלך בפוסט אחד, זה מראה על חוסר רצינות.

 

יש מספיק חנויות בארץ שמוכרות חלקי אפטרמרקט, תתקשר,תשאל מה טווח המחירים,סוג החברות ותשווה.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם

לכל מיספר מ"מ שקפיצים מנמיכים תוסיף עוד 2-3 מ"מ.

יותר פשוט תחפש בגוגל, הוא גם ייתן מיספר סדנאות שאפשר לרכוש מהם.

אני למשל את הסט של אייבך יזמנתי מפיטסופ.

פורסם

סט קפיצי הנמכה איכותי מבית V-MAXX הולנד ,יעלה לך 1400 ש"ח כולל מע"מ ואחריות לשנתיים.

החברה מתפארת בתו תקן גרמני מחמיר TUV וברזומה של כ 8 שנים בישראל.

זמין במלאי .

אי אנד איי אוטוספורט ,ר"ח ברוך הירש 21 בני ברק. 03-5702345

פורסם
חבל שאתה לא ממקד את השאלות שלך בפוסט אחד, זה מראה על חוסר רצינות.

 

יש מספיק חנויות בארץ שמוכרות חלקי אפטרמרקט, תתקשר,תשאל מה טווח המחירים,סוג החברות ותשווה.

אני רציני יותר ממה שאתה חושב.

ולמה אתה נותן לי לעשות את העבודה "השחורה" להתקשר לברר מחירים וחברות בזמן שאנשים פה יודעים את כל המידע הזה ויכולים לחסוך לי זמן רב.

 

KOT25 כמה עלה לך הקפיצים?

ואגב 1400 שקל לקפיצים זה יקר לי מאוד, אני גם ככה רוצה להזמין מאיביי, רק שאני צריך לדעת על איזה חברות להתמקד.

בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הנה, קיבלת מE&A שם של חברה טובה.

עכשיו תבדוק כמה יעלה לך סט קפיצים של VMAXX למאזדה 3 באיביי ותוסיף על זה דמי משלוח לישראל.

את הסכום שיצא לך תכפיל ב2 (מכס) ואחרי זה תראה אם המחיר נשאר משתלם.

אז בגלל שמשעמם לי ואני לא מצליח להרדם, חיפשתי בשבילך. הנה.

700 ש"ח על הקפיצים + 600 ש"ח משלוח לישראל וכבר הגעת ל1300 ש"ח. זה עוד בלי להתחיל עם אישורים ממשרד התחבורה, מכס וכל מיני שטויות.

תתחשב גם בעובדה שאין לך אחריות על זה כשאתה מזמין מאיביי.

הדרך היחידה שמשתלמת לקנות את זה בחו"ל היא רק אם אתה טס לשם לאיזה חופשה. על הדרך אתה קונה את זה בחנות 700 ש"ח ושם במזוודה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לפני שאתה מזמין מאי-ביי, בדקת מחיר משלוח? מכס? מה נדרש בכדי להכניס אותם לארץ?

 

שוב, ממליץ לך לבצע חיפוש בפורום, לקרוא על זה קצת ולקבל החלטות מושכלות.

 

אני הייתי גם בודק התאמה של חלקי מזדה 3 MPS.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...