Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נעלי הרים


RBRB
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

agent_amos,

זו הנעל שיש לי. ממליץ עליה בחום. שם לב שהיא אצלי כבר 4 שנים, אולי כדאי לבדוק אם יצאו דגמים חדשים מקבילים.

 

טל,

לשאלתך - הסוליות אינן זהות. נעל אחת שלא התאימה לך לא משליכה על נעל אחרת.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התשובה העצובה היא לא. ניקח לדוגמא את הנעליים שאני מכיר כ״כ טוב - סוליית הויבראם שם אמנם קשה לדריכה, אבל נשחקת במהירות. היא כבר אוטוטו לא קיימת... בחיים שלי לא שחקתי ככה שום סוליית ויבראם, בטח לא כ״כ מהר (פחות משנה).

אגב, בסוף שמתי בהן מדרסים והן נהיו סבירות לגמרי, כך שאני עדיין משתמש בהן. ושוב תודה רבה לך!

 

לפותח השרשור - אם תתקל בנעליים של חברה בשם Grisport - תתרחק באלגנטיות.

ראיתי שבאלפיין סטייל יש מבצע על נעליים של Raichle, אם המידה מתאימה שווה מאוד בדיקה. לא מכיר מנסיון אישי, אבל שמעתי דברים טובים.

 

אם אתה רוצה שאבדוק לך משהו בחנות - אני מתכוון לקפוץ לשם מחר, רק תגיד.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
לא משנה מה ניסיתי אין על מרל, זאת הנעל הבאה שלי , היא בשימוש הכו"מ של צבא ארה"ב.

 

http://www.shoebuy.com/merrell-sawtooth/27630

 

משלוח חינם לישראל

הי איפה ראית שהמשלוח חינם לישראל ? זה לא כתוב בשום מקום וכאשר ניסיתי לבצע הזמנה זה הוסיף 57$ משלוח.

האם בעבר היה חינם?

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
שאלת בור -

האם סוליית ויבראם היא זהה לכל הנעליים? כלומר, אם זוג נעליים עם ויבראם היה לי מאוד לא היי עקב סולייה קשה מדי (אנלוגי, אתה מכיר את הזוג...) זה בהכרח משליך על השאר?

 

לא, הם מתאימים לכל נעל סוליה ספציפית.

מתחדשת*

פורסם
התשובה העצובה היא לא. ניקח לדוגמא את הנעליים שאני מכיר כ״כ טוב - סוליית הויבראם שם אמנם קשה לדריכה, אבל נשחקת במהירות. היא כבר אוטוטו לא קיימת... בחיים שלי לא שחקתי ככה שום סוליית ויבראם, בטח לא כ״כ מהר (פחות משנה).

אגב, בסוף שמתי בהן מדרסים והן נהיו סבירות לגמרי, כך שאני עדיין משתמש בהן. ושוב תודה רבה לך!

 

לפותח השרשור - אם תתקל בנעליים של חברה בשם Grisport - תתרחק באלגנטיות.

ראיתי שבאלפיין סטייל יש מבצע על נעליים של Raichle, אם המידה מתאימה שווה מאוד בדיקה. לא מכיר מנסיון אישי, אבל שמעתי דברים טובים.

 

אם אתה רוצה שאבדוק לך משהו בחנות - אני מתכוון לקפוץ לשם מחר, רק תגיד.

 

דווקא לי יש נסיון לא רע עם גריספורט, בסה״כ יש לי את הנעליים קצת יותר משנה ונראות כמו חדשות (שימוש יום-יומי בעבודה + מילואים)

פורסם

אני יכול להמליץ לך על הנעליים שלנו.

נעלי original SWAT

יש לנו שני סוגי נעליים (3/4 וגבוהות) שכרגע בשימוש כוחות הביטחון כאן בארץ.

הנעלי מרדף שלנו מתוכננות לעמוד בתוואי עירוני ובתוואי פראי.

מה גם שהמחיר שלהם הוא יותר זול מרוב הנעליים המוצעות.

את שאר הפרטים אתה מוזמן לקבל ממני בפרטי או בפייסבוק שלנו (בחתימה שלי)

ונשתדל אפילו לעשות לך עוד הנחה כי אתה מהפורום.

פורסם
דווקא לי יש נסיון לא רע עם גריספורט, בסה״כ יש לי את הנעליים קצת יותר משנה ונראות כמו חדשות (שימוש יום-יומי בעבודה + מילואים)

 

צודק, אין מה לשלול חברה בגלל דגם אחד. אני חוזר בי מהצהרתי, או ליתר דיוק מחדד אותה - תתרחק מהדגם הספציפי הזה:

 

Z3Jpc3BvcnQ=.jpg

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

שוב תודה לכולם.

אנלוגי, תודה על העצות! תודה גם על הרצון לעזור באלפין סטייל, אבל כרגע אין משהו מיוחד שאצטרך שם. אני לא מאיזור המרכז ולא אגיע לשם במיוחד בשביל נעליים. החנות הזו זכורה לי כחנות עם שרות טוב אך מחירים מעט גבוהים, קניתי שם חלק מציוד הסנפלינג שלי.

 

rlms, כבר שולח הודעה... :-)

פורסם

אנלוגי, דווקא יש לי את המגף הספציפי הזה, ואני מאד מרוצה ממנו.

הוא אמנם הכל חוץ מנעל טיולים, אבל בשבילי הוא יותר נוח ועמיד מהמתחרים הישירים שלו- רדבק ובלאנדסטון.

מתחדשת*

פורסם

נעלי היי-טק באמת אכזבו אותי ( וגם עוד חברים) בקנייה האחרונה לפני כשנתיים.

הסולייה התפרקה בפנים והאיכות הכללית הייתה נמוכה ממה שאני רגיל - ואני לקוח חוזר כבר 15 שנה...

כל כך קל לאבד לקוחות...

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם
אנלוגי, דווקא יש לי את המגף הספציפי הזה, ואני מאד מרוצה ממנו.

הוא אמנם הכל חוץ מנעל טיולים, אבל בשבילי הוא יותר נוח ועמיד מהמתחרים הישירים שלו- רדבק ובלאנדסטון.

 

אולי זה אינדיבידואלי, גם לי יש אותם, בערך שנה (כולל קיץ שהיו פחות בשימוש) וכמעט ואין סוליה. לא היו נוחות מהרגע הראשון עד שרכשתי מדרסים טובים.

מניסיון עם רדבק ובלנדסטון - שניהם יותר טובים משמעותית (לפחות עבורי).

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

שוב תודה לכולם, רק מעדכן שבסוף רכשתי Slomon x tracks, נעל שמוגדרת כ Lite Hiking Shoe.

מעוצבת כנעל ספורט מעט גבוהה, נוחה מאוד, יותר מכל הנעלי הרים שהיו לי. מקווה שתהיה עמידה מספיק לטיולים המתוכננים.

 

נרכשה בחנות רתע בבאר שבע במחיר 550 ש"ח, מחיר חו"ל.

תודה על העצות!

81707104-360-1-1601.jpg


×
×
  • תוכן חדש...