Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגבהה לקורנדו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

רכשתי לאחרונה קורנדו 2005, ואחרי שהחלפתי לו לוקרים לידניים ומיגנתי אותו הדבר המתבקש כרגע הוא הגבהה של הרכב, אני כרגע מכוון ל 2".

 

אני את עולם הבולמים מכיר טוב מאוד מעולם האופניים... בעולם הג'יפים הלכתי קצת לאיבוד.

 

 

להגביהה עם קפיצים של דיסקו 1 ירד מהפרק, שכן רוב הקפיצים בנמצא במצב ירוד, תרתי משמע. אני כרגע מחפש פתרון MAXIMUM BANG FOR A BUCK כיוון שלשפוך 7.5K על סט אולד מן אני לא יכול כרגע, מעדיף לשמור בצד ליישור קו כמו שצריך., והמונרו סנסוטראק שהציעו לי מופיעים בתיקון גוגל כ סנסדרעק.

 

שאלות:

 

נניח ורכשתי קפיצי הגבהה קינג ספרינג 2" , לפי איזה פרמטר אני מחפש את הבולם החדש והארוך יותר? מה האורך שלו ?

 

בולמי KYB לרכבי שטח, מומלצים? איזה דגם?

 

אם למישהו יש פתרון אחר, בדמות בולם מקורי של רכב X שתואם למידה שאני אצטרך לאחר ההגבהה שיקל עלי בחיפוש כי כרגע אני ממש מתחיל להבין את הצד הפחות כיפי של להיות בעלים של רכב לא נפוץ.

 

תודה רבה לעוזרים

" I want something good to die for / To make it meaningful to live "

פורסם
שלום לכולם,

 

רכשתי לאחרונה קורנדו 2005, ואחרי שהחלפתי לו לוקרים לידניים ומיגנתי אותו הדבר המתבקש כרגע הוא הגבהה של הרכב, אני כרגע מכוון ל 2".

 

אני את עולם הבולמים מכיר טוב מאוד מעולם האופניים... בעולם הג'יפים הלכתי קצת לאיבוד.

 

 

להגביהה עם קפיצים של דיסקו 1 ירד מהפרק, שכן רוב הקפיצים בנמצא במצב ירוד, תרתי משמע. אני כרגע מחפש פתרון MAXIMUM BANG FOR A BUCK כיוון שלשפוך 7.5K על סט אולד מן אני לא יכול כרגע, מעדיף לשמור בצד ליישור קו כמו שצריך., והמונרו סנסוטראק שהציעו לי מופיעים בתיקון גוגל כ סנסדרעק.

 

שאלות:

 

נניח ורכשתי קפיצי הגבהה קינג ספרינג 2" , לפי איזה פרמטר אני מחפש את הבולם החדש והארוך יותר? מה האורך שלו ?

 

בולמי KYB לרכבי שטח, מומלצים? איזה דגם?

 

אם למישהו יש פתרון אחר, בדמות בולם מקורי של רכב X שתואם למידה שאני אצטרך לאחר ההגבהה שיקל עלי בחיפוש כי כרגע אני ממש מתחיל להבין את הצד הפחות כיפי של להיות בעלים של רכב לא נפוץ.

 

תודה רבה לעוזרים

אין פתרונות קסם

אתה צריך להחליף בולמים וקפיצים, העלות בערך 7.5K

פורסם

אהלן, קפיצים של פג'ארו גם מתאימים, ולטאפ דוג יש סט יעודי לרכב

מה שמגביל אותך מבחינת מהלך המתלה האחורי הן הזרועות העליונות של הסרן האחורי. מדובר במתלה 5 חיבורים ומהלך מוגזם בירידה יגרום לזרוע העליונה ימנית לפגוע במיכל הדלק.

 

מקדימה אפשר למתוח את מוטות הפיתול, אבל זה יבוא על חשבון מהלך הפתיחה

 

מבחינת בולמים, יש מונרו, kyb, וקוני שהאחרונים יקרים יחסית.

 

אתה מעוניין להגביה אותו כדי להכניס צמיג גדול יותר? אם כן שים לך שתיבת ההגה רגישה יחסית וצמיג 31/10.5/15 עלול לקצר את חיי התיבה.

 

אני ממליץ לך על הגבהה קלה עם קפיצים של פג'ארו/דיסקברי, בולמים פשוטים ומתיחה קלה של מוטות הפיתול מקדימה. עם צמיגי שטח במידה המקורית ו2 נעילות הרכב יעבור את רוב המסלולים בארץ.

 

אם יש לך עוד שאלות על הרכב אשמח לעזור

 

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

למען בעלי הקורנדו אני מעדכן את השרשור, יש קיט של קפיצי איירון מן ובולמי מונרו אדוונצ'ר לקורנדו שנותנים הגבהה של 5 ס"מ מאחורה, ומקדימה מתיחה של מוטות הפיתול בשילוב עם בולם ארוך יותר. אני רכשתי ב"אוטו מודיעין ", אך ניתן להשיג בחנויות חלפים קטנות כמו צנטרל וכו במחירים של מתחת ל 3K לכל הקיט. את ההרכבה ביצעתי אצל מושיק מלוגיסטיקה 4X4 בפתח תקווה, מקצוען אמין והוגן.

 

אני כבר כמעט חצי שנה עם הסט אפ הזה, שיפור של שמיים וארץ מול המקורייים שפירקתי. האוטו מתנהג מעולה בשטח טכני, בשבילים מהירים, ובכביש.

10380018_10202471824291783_5780048781949622210_o.jpg

" I want something good to die for / To make it meaningful to live "

×
×
  • תוכן חדש...