שלום לכולם,
רכשתי לאחרונה קורנדו 2005, ואחרי שהחלפתי לו לוקרים לידניים ומיגנתי אותו הדבר המתבקש כרגע הוא הגבהה של הרכב, אני כרגע מכוון ל 2".
אני את עולם הבולמים מכיר טוב מאוד מעולם האופניים... בעולם הג'יפים הלכתי קצת לאיבוד.
להגביהה עם קפיצים של דיסקו 1 ירד מהפרק, שכן רוב הקפיצים בנמצא במצב ירוד, תרתי משמע. אני כרגע מחפש פתרון MAXIMUM BANG FOR A BUCK כיוון שלשפוך 7.5K על סט אולד מן אני לא יכול כרגע, מעדיף לשמור בצד ליישור קו כמו שצריך., והמונרו סנסוטראק שהציעו לי מופיעים בתיקון גוגל כ סנסדרעק.
שאלות:
נניח ורכשתי קפיצי הגבהה קינג ספרינג 2" , לפי איזה פרמטר אני מחפש את הבולם החדש והארוך יותר? מה האורך שלו ?
בולמי KYB לרכבי שטח, מומלצים? איזה דגם?
אם למישהו יש פתרון אחר, בדמות בולם מקורי של רכב X שתואם למידה שאני אצטרך לאחר ההגבהה שיקל עלי בחיפוש כי כרגע אני ממש מתחיל להבין את הצד הפחות כיפי של להיות בעלים של רכב לא נפוץ.
תודה רבה לעוזרים