Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

מחפש חדשה,

מיצרן, הולך להחזיק אותה להרבה זמן.

פרטים שחשוב להעביר

ידנית.

1.2 - 1.4..

ז"א כנראה ללא TSI וחבריה המקבילים..

רוצה לסגור עכשיו לקראת סוף השנה בגלל ההורדת מחירים.

 

קיבלתי מצמפיון הצעות טובות לסוף שנה.

מהאחרות עוד לא יצא לי.

 

אנא עזרתכם,

לגבי החברות, אבזור, נוחות נסיעה, ודעה כללית על הדגם ומצבו.

להבנתי לפאביה הולך לצאת עוד שנה דגם חדש?

פורסם

שבת שלום,

 

לאחר שהיית בצ'מפיון אני מזמין אותך להתרשם מהפורד פיאסטה החדשה אשר בדגם הידני מגיעה ברמת גימור

"טרנד" עם שלל איבזורים כמו:בלוטוס מקורי,מחשב דרך,מערכת בקרת אקלים דיגיטלית,הגה מעור,מושבים מפוארים,גימור

פנימי מפואר יותר,מערכת קולית באנגלית,כסא מתכוונן,פנסי ערפל,חלונות כהים ועוד .

מבחינת אחזקה הוא זול יותר מהאיביזה ומהפביה,הביטוח והטיפולים זולים יותר.

עיצוב פנימי ואיבזור מעל שאר רכבי המיני.

בטיחות ונוחות מעל כולם.

אתה מוזמן לבוא ולהתרשם מאולם התצוגה שלנו.

פורסם

אני הייתי בודק גם את קליאו החדשה,יש לה את אותו המנוע כמו לדור הקודם ולפי חברים שרכשו פה היא חסכונית,מגיעה עם צג מולטידמיה ענק עם GPS,אני נסעתי איתה בחיפה עם 3 אנשים והיא הייתה נוחה,מאוד שקטה,החיסרון שמאחור אין הרבה מרווח לעומת הסקודה למשל.

עוד רכב הוא הריו,מושבים מאוד נוחים,מאחור מושב בין הנוחים שיצא לי לשבת,מאוד מרווחת מאחור,יותר מהפיאסטה והקליאו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

דבר ראשון תודה על התגובות,

 

לגבי הקליאו, אבא שלי רכש את הגרסאת טורבו לאחרונה.

נכון שהרכב מגיע מאוד מאובזר, אבל לדעתי, חווית הנהיגה לא בדיוק מה שאני מחפש.

 

לגבי הפיאסטה

אולי לא הצלחתי לקבל מספק פרטים,

אבל נראה שגרסת הטרנד, מגיעה רק עם 1.6?

איזה מנועים יש איתה?

פורסם

האוטומטית (רובוטית כפולת מצמדים) מגיעה רק עם 1.6 ו105 כ"ס.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
דבר ראשון תודה על התגובות,

 

לגבי הקליאו, אבא שלי רכש את הגרסאת טורבו לאחרונה.

נכון שהרכב מגיע מאוד מאובזר, אבל לדעתי, חווית הנהיגה לא בדיוק מה שאני מחפש.

 

לגבי הפיאסטה

אולי לא הצלחתי לקבל מספק פרטים,

אבל נראה שגרסת הטרנד, מגיעה רק עם 1.6?

איזה מנועים יש איתה?

 

ציינת שאתה מחפש ידני 1.2 או 1.4 וכן הגבתי שאנו מביאים את הדגם הנ"ל ברמת גימור "טרנד" ולא "אמביאנט" זו של דלק מוטורס, תוכל לרכוש את הדגם הידני במנועים 1200 סמ"ק או 1400 סמ"ק בידני.

בכל אופן טוב מראה עיניים ממשמע אוזניים.

×
×
  • תוכן חדש...