Jump to content

bumper

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של bumper

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. דבר ראשון תודה על התגובות, לגבי הקליאו, אבא שלי רכש את הגרסאת טורבו לאחרונה. נכון שהרכב מגיע מאוד מאובזר, אבל לדעתי, חווית הנהיגה לא בדיוק מה שאני מחפש. לגבי הפיאסטה אולי לא הצלחתי לקבל מספק פרטים, אבל נראה שגרסת הטרנד, מגיעה רק עם 1.6? איזה מנועים יש איתה?
  2. היי, מחפש חדשה, מיצרן, הולך להחזיק אותה להרבה זמן. פרטים שחשוב להעביר ידנית. 1.2 - 1.4.. ז"א כנראה ללא TSI וחבריה המקבילים.. רוצה לסגור עכשיו לקראת סוף השנה בגלל ההורדת מחירים. קיבלתי מצמפיון הצעות טובות לסוף שנה. מהאחרות עוד לא יצא לי. אנא עזרתכם, לגבי החברות, אבזור, נוחות נסיעה, ודעה כללית על הדגם ומצבו. להבנתי לפאביה הולך לצאת עוד שנה דגם חדש?
×
×
  • תוכן חדש...