היי,
מחפש חדשה,
מיצרן, הולך להחזיק אותה להרבה זמן.
פרטים שחשוב להעביר
ידנית.
1.2 - 1.4..
ז"א כנראה ללא TSI וחבריה המקבילים..
רוצה לסגור עכשיו לקראת סוף השנה בגלל ההורדת מחירים.
קיבלתי מצמפיון הצעות טובות לסוף שנה.
מהאחרות עוד לא יצא לי.
אנא עזרתכם,
לגבי החברות, אבזור, נוחות נסיעה, ודעה כללית על הדגם ומצבו.
להבנתי לפאביה הולך לצאת עוד שנה דגם חדש?