Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כבל-מי ומה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה יפה שאתם יודעים איך לעשות את ההשוואה של ערך הקבל , לעוצמת ההגברה.

 

אך אשמח מאוד לדעת גם אם הינכם יודעים בשביל מה הוא נועד, (אז, אולי תוכלו לדעת באמת מתי הוא דרוש.)

 

השאלות העיקריות שהוא שאל, הן

"מתי מומלץ להשתמש בקבל"

"במה קבל מועיל"

 

זה שני השאלות היחידות החשובות, שלא ממש קיבלת עליהם תשובה.

 

מומלץ להשתמש בקבל כאשר צריכת החשמל הרגעית של ההגברות שלך, גורמת למפל מתח למערכת החשמל ברכב, וכתוצאה מזה אתה סובל מ"היבהוב" אורות.

 

במה הוא מועיל ? הוא מכפר על המפל מתח של האורות.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
זה יפה שאתם יודעים איך לעשות את ההשוואה של ערך הקבל , לעוצמת ההגברה.

 

אך אשמח מאוד לדעת גם אם הינכם יודעים בשביל מה הוא נועד, (אז, אולי תוכלו לדעת באמת מתי הוא דרוש.)

 

השאלות העיקריות שהוא שאל, הן

"מתי מומלץ להשתמש בקבל"

"במה קבל מועיל"

 

זה שני השאלות היחידות החשובות, שלא ממש קיבלת עליהם תשובה.

 

מומלץ להשתמש בקבל כאשר צריכת החשמל הרגעית של ההגברות שלך, גורמת למפל מתח למערכת החשמל ברכב, וכתוצאה מזה אתה סובל מ"היבהוב" אורות.

 

במה הוא מועיל ? הוא מכפר על המפל מתח של האורות.

אבל שכחת לציין, שהוא יהיה למעמסה נוספת על מר אלטרנטור...

(פרט קטן וחשוב)

 

גל

פורסם

אתה רומז שבגלל שקבל הוא צרכן, הוא לא יכול להגשים את הייעוד שלו ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

חח, ידעתי שזה יבוא במוקדם או במאוחר,

זה פשוט.. לאחר מספר ויכוחים שהיו לי עם אנשים בפורום, העירו לתשומת ליבי,

שאנשים מייחסים למספר ההודעות שלי- חשיבות. לגבי ההמלצות, או הידע שלי.

 

מאחר שאני כבר יודע, שדברים טובים באים באריזות קטנות :) (כן כן, תצחקו)

אז פניתי לאיל שיעזור בנושא איפוס ההודעות..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
חח, ידעתי שזה יבוא במוקדם או במאוחר,

זה פשוט.. לאחר מספר ויכוחים שהיו לי עם אנשים בפורום, העירו לתשומת ליבי,

שאנשים מייחסים למספר ההודעות שלי- חשיבות. לגבי ההמלצות, או הידע שלי.

 

מאחר שאני כבר יודע, שדברים טובים באים באריזות קטנות :) (כן כן, תצחקו)

אז פניתי לאיל שיעזור בנושא איפוס ההודעות..

טוב נו, רק שזה יהפוך לנוהל שבועי בקצב ההודעות שלך :wink:

פורסם
אתה רומז שבגלל שקבל הוא צרכן, הוא לא יכול להגשים את הייעוד שלו ?

ממש לא.

הוא יגשים את הייעוד (באופן חלקי) אבל יהיה למעמסה מיותרת לחלוטין.

למה חלקי? כי הזמן שלוקח לו לטעון גדול מהזמן שלוקח לו לפרוק...


×
×
  • תוכן חדש...