Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תבחין בין 2 תהליכים, EXPLORER ו-IEXPLORER, הראשון הוא מנהל הקבצים והשני הוא הדפדפן.

 

1. תעיף מהמחשב כל תוכנה שאתה לא צריך.

2. תעיף בכרום את כל הADD-ONS וסרגלי הכלים שאתה לא צריך.

3. תנקה את גוף הקירור של המעבד עם מגלר.

4. הורד ADAWARE ובצע סריקה מלאה למחשב.

פורסם
תבחין בין 2 תהליכים, EXPLORER ו-IEXPLORER, הראשון הוא מנהל הקבצים והשני הוא הדפדפן.

 

1. תעיף מהמחשב כל תוכנה שאתה לא צריך.

2. תעיף בכרום את כל הADD-ONS וסרגלי הכלים שאתה לא צריך.

3. תנקה את גוף הקירור של המעבד עם מגלר.

4. הורד ADAWARE ובצע סריקה מלאה למחשב.

 

1)בתהליכים.

2)בוצע.

3)מחר.

4)יבוצע.

 

:lol:

טוב שנפלתי על מישהו מבין.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

התוכנה הזאת לא אמינה ב-100% עבור כל הלוחות.

בדיקת טמפרטורה עושים בביוס.

 

חשוב לזכור שכשהמחשב בביוס (תלוי בלוח ובמעבד) המעבד נמצא בעומס של כ-30 אחוז, יש לקחת זאת בחשבון בחישוב טמפרטורה תחת עומס.

פורסם
התוכנה הזאת לא אמינה ב-100% עבור כל הלוחות.

בדיקת טמפרטורה עושים בביוס.

 

חשוב לזכור שכשהמחשב בביוס (תלוי בלוח ובמעבד) המעבד נמצא בעומס של כ-30 אחוז, יש לקחת זאת בחשבון בחישוב טמפרטורה תחת עומס.

 

אתה צודק, אבל יכול להיות שיתן קצת פרטים שיכולים להראות הגיונים, זה לא עולה כסף ולא דורש מאמץ עילאי.

 

אנחנו מנסים בכל דרך אפשרית לאזור לבחור, וכל דבר שיתן קצת דיאגנוסטיקה שתקרב לפתרון הבעיה היא מבורכת.

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם

טוב המחשב נוקה מהרבה מאוד ג'אנק. בעיקר תוכנות שלא היה להן שימוש ואין לי מושג מאיפה הן צצו.

כרגע המצב הוא 10% CPU

37% RAM

 

כאשר שוב רק הקארספורום פתוח.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לדעתי לפחות, להכנס לביוס זה יותר פשוט מלהתקין תוכנה, וגם מדוייק יותר.

 

אכן, מי שיודע יותר קל ומדויק להיכנס ולבדוק בביוס.

 

אבל המשתמש כתב שהוא לא הכי מבין במחשבים, אז לדעתי בשבילו להפעיל תוכנה זאת אופציה יותר קלה.

 

אבל עם פותח השרשור רוצה לדעת בוודאות את הטמפ' כדאי כמובן לבדוק בביוס.

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם
אכן, מי שיודע יותר קל ומדויק להיכנס ולבדוק בביוס.

 

אבל המשתמש כתב שהוא לא הכי מבין במחשבים, אז לדעתי בשבילו להפעיל תוכנה זאת אופציה יותר קלה.

 

אבל עם פותח השרשור רוצה לדעת בוודאות את הטמפ' כדאי כמובן לבדוק בביוס.

 

מה זה בביוס לעזאזל?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

ביוס זאת "התוכנה" של הלוח אם, ברגע שמדליקים את המחשב ממצב שהוא כבוי לגמרי, יש מקש שלוחצים(בשניות הראשונות בעת הלחיצה על כפתור ההפעלה, יש שם מידע על המחשב ואיזה כפתור ללחוץ) כדי להכנס "לתוכנה" שלו ולהגדיר מאפיינים/התקנים/הגדרות של הלוח אם.

 

לרוב המקש הזה הוא DEL,F2

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם

לא נראלי שאני יכול לבצע את זה כיוון שאני משתמש במקלדת אלחוטית שעובדת רק עם עליית ווינדוס.

למשל אני לא יכול ללחוץ אנטר כאשר אפשר לדלג על ההמתנה של ה30 שניות לאחר ריסטארט של המחשב, כרגע אין לי מקלדת רגילה בבית אז זה בעיה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

ניסיתי כרגע וזה לא עזר :| .

 

דווקא אצלי נירא לי סידר את הבעיה,

נסה להתקין מחדש את הנגן פלאש שלך מפה,

שוב, זאת לא בעיית חומרה, ממש בספק.

אחרי שהתקנת שוב, עשה שוב את מה שהיה בסירטון שהוספתי

Fix-YouTube-lag-on-Google-Chrome-1024x524.png

 

רק שהפעם תבטל את השניים,כמו בתמונה.

 

מקור

פורסם

אני רוצה לעדכן שהבעיה נעלמה לאחר ניקוי המחשב מכל מיני בולשיט.

אני שומע שירים ביוטיוב עם 5 עמודים ברקע והכל עובד חלק :-D .

 

עכשיו רק נשאר לנקות את המאווררים.

 

תודה לעוזרים!

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...