Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4595 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם אחת קרה לי שנסעתי עם פנצ'ר במהירות גבוה במשך דקה מבלי לשים לב והגלגל נאכל מבפנים ואז הייתי חייב להחליף.

אבל אני ואבא שלי שומרים על אותה הפנצ'ריה כבר שנים והוא בחיים לא סיבן אותנו...

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
אף פעם לא נתקלתי במצב שניסו לדחוף לי צמיג חדש במקום לתקן פנצ'ר.

 

כנ"ל,חוץ מפעם אחת שבורג נכנס בדופן.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אף פעם לא ניסו לדחוף לי צמיגים (ועברתי איזה 20 פנצ'רים בערך, בכמה ערים שונות עם כמה רכבים).

פנצ'ריה אחת לקחה על עצמה אחריות, תיקנתי פעם אחת, ולמחרת שוב הגלגל על הרצפה (היו שני חורים קטנים, כנראה שברו בקבוק זכוכית ליד הגלגל), באתי למחרת ותיקנו ללא כל עלות נוספת. (על התיקון הראשון לקחו 25 שח).

 

תלוי מי אתה כמה אתה ואיך אתה ניגש.

דברים כאלה אם אתה לא מבין בתחום, תשחק אותה חשדן אבל בטעם טוב (לא לפלוט שטויות), והכי חשוב לא להכניס את היד לכיס במהירות.

אם אתה מבין קצת, לא ישחקו איתך.

 

באופן כללי, רוב המסמרים\ברגים שנכנסים לסוליה, אפשר לתקן.

 

אני מתמיד ללכת לשני פנצ'ריות, אחת שקרוב משפחה הוא משנה למנהל, והשניה היא במיקום יותר טוב והיא פתוחה בשבתות.

פורסם

פעם אחת נכנסתי לרכב כשהוא חנה והתחלתי לנסוע. אחרי כמה מאות מטרים אני מרגיש שמשהו לא בסדר ושההגה מושך חזק ימינה. ברכב יש מערכת לניטור לחץ אוויר בגלגלים TPM שהחליטה שלא בא לה להתריע, אבל בכל מקרה עצרתי בתחנת אוטובוס וישר ניגשתי לראות מה שלומו של גלגל קדמי ימני - הוא היה על הרצפה בגלל בורג.

 

החלפתי עם הגלגל בתא המטען שהיה באותה המידה (205/45/16) רק עם חישוק רגיל ולא מגנזיום ונסעתי לתקן, חשבתי רק 30 ש"ח ייקחו על תיקון הבורג שהיה שם.

 

העובד: "מה זה, נסעת על הצמיג? יש פירורים בפנים"

אני: "כולה כמה מאות מטרים, לא משהו רציני"

העובד: "הצמיג לא בטיחותי! ואין לי צמיג כזה, זה 600 ש"ח + הזמנה מיוחדת מהספק בתל אביב. מה זאת המידה הזאת בכלל לרכב הזה, זה מאושר ברישיון רכב בכלל?..."

אני: תקשיב, תתקן את הצמיג ואם יקרה משהו אני אבוא להחליף"

(אחרי חודשיים)

אני נוסע בכביש עירוני, היה בור או משהו כזה ופתאום: "בום!!!!" כל האוויר יצא במכה ובדופן איפה שהיו סימנים קודם מהפנצ'ר הקודם נפער חור! הרכב טס ימינה לתוך קיר מתכת שהיה מסביב לאתר בניה, לא יודע איך הצלחתי להשתלט על הרכב שהתחיל "לרקוד" קצת בנתיב ועל המפרץ חניה מימין.

 

ניגשתי לפנצריה לאותו עובד: "שמע, החלטתי להחליף בסוף את הצמיג, הוא קצת התפרק... תחליף גם את זה שלידו"

פורסם
לא יודע איך הצלחתי להשתלט על הרכב שהתחיל "לרקוד" קצת בנתיב ועל המפרץ חניה מימין

 

ESP. דוגמא טובה לחשיבות המערכת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

יש ESP, זה עוד אחרי שהיא עבדה, הנורה של המערכת בלוח שעונים הבהבה לי. אולי היא דווקא הצילה אותי מבלאגן גדול, הכל קרה תוך כמה שניות...

פורסם

לא אולי, בטוח. אם אתה לא יודע איך לא נכנסת בקיר ובכל זאת לא נכנסת ועוד אתה אומר שהנורה הבהבה - סימן שיש לך על מה להודות לבוש.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לפעמים צריך להבדיל וללכת בעצת מי שעובד בתחום.

אם אתה לא בעיר שלך ויש לך צמיג תואם ולא קטן יותר, עדיף אפילו להגיע לפנצ'ריה שאתה סומך עליה.

×
×
  • תוכן חדש...