Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית hiss


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4599 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

התקנתי לאחרונה סט רמקולים חדש בטויוטה קורולה 2008. הסט כולל:

- זוג רמקולים 9*6 jbl gto938

- זוג קומפוננט jbl gto608c

- מגבר רודיאו דרייב 12v 1800w

כל הסט מחובר ל-hu המקורי של הרכב עם מנחת Rockford rf-hlc.

אני חייב לציין ששומעים נהדר ועוצמתי אפילו שהמגבר הוא לא הכי איכותי.

אבל עם כל זה, יש בעיה אחת שמציקה לי מאוד וזה רעשי hiss שמורגשים מאוד בווליום נמוך (פחות בווליום גבוה).

אני נוטה להאמין שמקור הרעש הוא מהמנחת.

חשוב לי להשאיר את ה-hu המקורי כי זה מה שאבא שלי ביקש.

האם ניתן לעשות משהו מבלי להשקיע המון כסף על מנת שהרעשים ייעלמו?

פורסם

האמת שאני לא מבין בזה כלום והתקנתי אצל חבר שעשה עבודה נפלאה.

תוכל להסביר בדיוק למה אתה מתכוון, שאני אגיד למתקין.

ואגב, סתם ככה, מה דעתך על המערכת שהתקנתי?

לגבי ה-gain: פחות מרבע אפילו. ברור לי שאם אני אסגור עוד אז הרעש יירד אבל אז אני סוגר את הסאונד מהרמקולים.

אני יכול להגיד לך שישבתי עם חבר שהוא מכוון סאונד מקצועי באולפני הקלטות וכיוונו את המגבר שיוציא את המיטב מהרמקולים.

פורסם

לא , אז זה לא בעיה של הGAIN

 

HISS אתה מתכוון לרעשי אלטרנטור ?

 

לאן הוא חיבר את ה(-) של מנחת ?

 

המערכת בסיסית ביותר , אבל מה זה משנה אם אתה אומר שאתה מרוצה ממנה

H.U
CZ-500

AMP SAX 100.4 COMP
MLK165

AMP MONO1.2K SUB 2X
ES300

פורסם

היכן הוא התקין לך את המנחת ?

 

ניסית לעלות את הגיין לחצי או קצת יותר ?

H.U
CZ-500

AMP SAX 100.4 COMP
MLK165

AMP MONO1.2K SUB 2X
ES300

פורסם

כשאני מעלה את הגיין אז שומעים עוד יותר חזק את הרעש.

קראתי קצת שרשורים באתר והבנתי שמנחת הורס את הסאונד הרבה פעמים.

השאלה היא האם המנחת של רוקפורד לא מספיק איכותי ולכן יוצא ממנו רעשים או שהוא פשוט לא מחובר נכון.

קראתי בתיאור של המנחת באחד האתרים שמוכר כזה, שיש למנחת 2 חוטים שצריך לחבר למינוס של ה-hu כדי להפחית רעשים. האם זה הגיוני?

פורסם

זה מה שהתכוונתי כשאמרתי לקחת מינוס ממקום אחר

 

היה לי מנחת AUDISON , ולא היה שום רעש , פעם אחת אני פירקתי אותו אחרי ההתקנה ,וכשהחזרתי היו לי רעשים

 

אז לקחתי מינוס מקום אחר והצליל נעלם

 

אני לא חושב שROCKFORD הוא מנחת ברמה ירודה .

 

דרך אגב היה לי אותו H.U כמו שלך , מקורי של קורולה

H.U
CZ-500

AMP SAX 100.4 COMP
MLK165

AMP MONO1.2K SUB 2X
ES300

×
×
  • תוכן חדש...