Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פולו 2003 ואני רוצה להחליף את בד הדיפון של הדלתות (התחילו להתפרק).

לאחר עיון בפורום נוכחתי לדעת שגובים המון עבור החלפה של בד הדיפון לכל ארבעת הדלתות.

לאחר שיטוט בחיפה ( בהדר ובצ'ק פוסט) לא מצאתי ולא חנות בדים אחת שיש לה את הבד המבוקש (בד עם ספוג).

 

רכשתי ספריי דבק של 3M ... דגם Super 77 , דבק שישמש לצורך העבודה :idea: :idea: :idea:

 

מישהו מכיר רפד או חנות בדים באיזור חיפה שיש לו את הבד או לחילופין יכול לבצע את העבודה(שתהייה טובה) ובמחיר הגיוני?

 

 

תודה! :roll:

img533.jpg

פורסם
תעשה לבד יא עצלן. נשמע לא מסובך בעליל. כבר יש לך את החומרים. והכי כיף לעבוד לבד על הרכב!

 

הוא בדיוק כתב שהוא לא מוצא בד, אז אין לו את החומרים.

פורסם

טוב אז ככה ...

מצאתי מקום מעולה!!! לכל מי שמחפש בד לרכב לגג או לדיפון לרכב ....

למקום קוראים :

:idea:

כל-בו לרפד והוא נמצא בקיבוץ גלויות 106 חיפה.:arrow:

:idea:

יש לו את כל סוגי הבדים (עם ספוג) לרכב ומשם כל הרפדים קונים את הבדים .

 

מומלץ מומלץ מומלץ!!!8) 8) 8) 8)

פורסם
מהיכן רכשת את הדבק של 3M ?

מה מחירו ?

כבר חשבתי להזמין כזה מחו"ל.

 

הדבק נקנה במכלול בטכניון והוא עולה 95 ש"ח

פורסם
כמה עלה לך הבד?

 

הבד נקנה כחלק משאריות שהיו בחנות (לקחתי איזה שלוש מטר בחמישים שקל!!!)

 

אם אין חלקים כמו שאתה צריך אז זה יוצא משהו כמו 60-65 ש"ח למטר וגם זה תלוי בסוג הבד.

 

הדיפון בפולו בצבע אפור . המוכר מצא לי בד שתואם כמעט אחד ואחד לבד שיש לי בדיפון!!!

(שוב פעם אין מוכרים כאלה !!! ממליץ בחום!!!)

פורסם
כיף לשמוע, יאללה מחכים לתמונות..

 

מקווה שבסופש הקרוב יהיה זמן להתחיל את הפרוייקט... תמונות יעלו בקרוב בפוסט חדש !!

×
×
  • תוכן חדש...