Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כי אתה טועה ומטעה, בחור יקר, וסתם מטריח את אבי למשטרה כדי לחזור בידיים ריקות.

מה פתאום שיתנו לו פרטים של בעל רכב אם זה לא מקרה של פגע וברח? זה מידע חסוי, וגם לשוטרים אסור לשלוף מידע מהמסוף לצרכים אישיים, אז קל וחומר למסור את זה לסתם אדם.

אתה צודק במה שאתה אומר אבל יש הבדל בין סתם שוטר שנכנס למסוף ודולה פרטים לבין חוקר תורן שנכנס למסוף והבקשה מתועדת ,

כמובן שיש פה עניין של שיקול דעת של החוקר .

כל כניסה למסוף המשטרתי נדרשת הקלדה של מספר אישי של השוטר ולכן אם תבקש סתם מחבר שוטר מן הסתם ובצדק הוא יסרב כי הוא יצתרך לתת דין וחשבון בנושא,

חוקר תורן לא יסרב אם הסיבה נראת לו מוצדקת ,

אני מדבר מנסיון

אני קיבלתי מידע כזה ,כך שאני לא מטעה.

חוץ מזה , זאת האופציה היחידה שיש לאבי לנסות למצוא את הבעלים , ואני חוזר לנסות .

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש 3 אולדסמוביל כאלה בישוב בשפלה.כולן ללא מספרי רישוי.הבעלים רוצה סכום גבוה מידי

uploadfromtaptalk1384775751419.jpg

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

avi75 היקר,

 

הדרך הטובה והחוקית ביותר במקרה שלך, היא כנראה גם קשה, מאתגרת ומעניינת.

 

פשוט לבצע חקירה עצמאית.

קצה החוט האחרון שחדיוע לך הוא המכירה. אם אתה יודע או זוכר למי נמכר - יופי. אם לא, בדור במשרד הרישוי. את המידע של העברת הבעלות ממך הלאה חייבים לתת לך. ומשם תמשיך הלאה, פגוש את הבעלים שימסור לך מידע נוסף על קורותיו של הרכב ולאן התגלגל הלאה.

 

זה לא אינסטנט, אבל סיפוק רב יהיה גם יהיה

פורסם
אתה צודק במה שאתה אומר אבל יש הבדל בין סתם שוטר שנכנס למסוף ודולה פרטים לבין חוקר תורן שנכנס למסוף והבקשה מתועדת ,

כמובן שיש פה עניין של שיקול דעת של החוקר .

כל כניסה למסוף המשטרתי נדרשת הקלדה של מספר אישי של השוטר ולכן אם תבקש סתם מחבר שוטר מן הסתם ובצדק הוא יסרב כי הוא יצתרך לתת דין וחשבון בנושא,

חוקר תורן לא יסרב אם הסיבה נראת לו מוצדקת ,

אני מדבר מנסיון

אני קיבלתי מידע כזה ,כך שאני לא מטעה.

חוץ מזה , זאת האופציה היחידה שיש לאבי לנסות למצוא את הבעלים , ואני חוזר לנסות .

 

גם לחוקר אסור למסור את המידע הזה, אין כאן שום שיקול דעת. גם אין איפה לתעד את הבקשה הזאת, כי אין בקשה כזאת במשטרה. המקרה היחידי שמותר למסור ואפשר לתעד זה בהגשת תלונה נגד בעל הרכב.

זה שאתה קיבלת לא אומר שזה מותר או שכל אחד יקבל, אצלך זה היה יוצא מהכלל והחוקר עשה עבירה פלילית.

תאר לך מה יכול לקרות אם מידע כזה יגיע לידי קרימינל.

פורסם

תחשוב שאני הייתי ניגש למשטרה ומקבל פרטים על הטריומפ שלך... היית תובע להם את האמ׳אמא שלהם. לא ככה?

אגב, גם היית זוכה... :wink:

ולמרות זאת, רוב המידע שאנשים פה משיגים זה דרך קשרים במשטרה (לפעמים גם בפוקס ובלי קשרים).

Subaru DL Hardtop 1978 ,Subaru DL station 1979

Triumph harld 1968, Piaggo Vespa SS 1966 with a sidecar

Volkswagen Caddy 1986, Piaggo Vespa Super 1969 with a sidecar

פורסם

נגלה לכם שיטה שתופסת אם הרכב בשימוש.

בדיקה ע"י איש ביטוח יכולה בקלות להוציא פרטים על בעל הרכב זה כאשר יש ביטוח בתוקף.

לא משטרה ולא יותר מידיי קומבינות.

אם הרכב נטוש והבעלים האחרון שעשה ביטוח הוא לא הבעלים צריך קומבינות או יכולת בלשית.

פורסם

תאר לך שאתה בתור אדם נשוי אוסף בחורה בתל ברוך, ואיזה מניאק מצלם אותך ואח"כ חוקר תורן במשטרה מוסר לו את הפרטים שלך בשמחה כי "הוא רוצה לקנות את הרכב"...

פורסם

כל חוקר פרטי הכי מעפן יש לו גישה לנתונים ויכול להשיג מידע כזה לפי מספר רישוי,

די לעידן התמימות

גם מידע רפואי שאמור להיות סודי יכול לצאת החוצה ע"י עובד סופרפארם זוטר ....

בקיצור אם אבי היה רוצה הוא היה מוצא

בטוח שלא דרך הפורום

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם
תאר לך שאתה בתור אדם נשוי אוסף בחורה בתל ברוך, ואיזה מניאק מצלם אותך ואח"כ חוקר תורן במשטרה מוסר לו את הפרטים שלך בשמחה כי "הוא רוצה לקנות את הרכב"...

בחורה בתל ברוך??? זה רק קוקסינלים שם :-D

אני רואה שאתה לא בעניינים.....

הכל באהבה :agrue:

מוזמנים להציץ בשירשור על שיפוץ הטריומף ספיטפייר קבריולט שלי

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=254662

פורסם
עוד לא ראית את הפורשה 911 שלי :wink:

 

ראיתי אותה בתל-ברוך... :roflmao:

Subaru DL Hardtop 1978 ,Subaru DL station 1979

Triumph harld 1968, Piaggo Vespa SS 1966 with a sidecar

Volkswagen Caddy 1986, Piaggo Vespa Super 1969 with a sidecar

פורסם

תודה על העצות, אך לא חשבתי לפעול בצורה כזאת

נאלץ לוותר על העניין

אני מאמין שרכב זה עניין של מזל, אם זה המזל שלך,אז זה יהיה שלך בסוף

מה לעשות, לא תמיד מה שאנו רוצים קורה

בהצלחה לכולם


×
×
  • תוכן חדש...