Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בס"ד

 

היי :)

מחפש לקנות רכב עם קילומטראז נמוך, ידני ספורטיבי (כוח)

שיזלול כמה שפחות דלק (קשה! ידוע.. כמה שפחות), ושלא יהיה סופרמיני.

 

חשבתי על כיוון של לאון או a3..

אשמח לקבל המלצות לגביהן ואולי כיוון חדש..

הראש פתוח יחסית.

פורסם

שיזלול כמה שפחות דלק (קשה! ידוע.. כמה שפחות)

 

תיאום ציפיות - מנועי טורבו חזקים לא הולכים טוב עם חיסכון בדלק בשורה התחתונה. כלומר, בדפי הנתונים ובמהירות שיוט רגועה במישור תשיג אחלה צריכה, אבל בתוך העיר ובנהיגה "שמחה" לא. אז בשורה התחתונה אתה תמצא את עצמך על 1:10 ותתאכזב. אלא אם אתה יודע בדיוק למה אתה נכנס. זה נכון לסיטרואן שלי (ראה תמונת צריכת דלק במודעה) וגם למקרים שאני מכיר עם מנועי VAG. אם כי אני לא מכיר הרבה דוגמאות של גיר ידני.

פורסם

לאון 09 ידנית תשאיר לך עודף בכיס של כמה אלפים ותיתן לך את הכח ואת הפוטנציאל להוסיף עוד כח בעלות נמוכה.

בתור אחד שבמשפחה היו ויש עדיין לאון מהסוג הנ"ל צריכת הדלק המוערבת הממוצעת היא 1:9.

יש לציין שבעיר כמו חיפה צריכת הדלק כבר גבוהה בכמה אחוזים בשל העליות.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
לאון 09 ידנית תשאיר לך עודף בכיס של כמה אלפים ותיתן לך את הכח ואת הפוטנציאל להוסיף עוד כח בעלות נמוכה.

בתור אחד שבמשפחה היו ויש עדיין לאון מהסוג הנ"ל צריכת הדלק המוערבת הממוצעת היא 1:9.

יש לציין שבעיר כמו חיפה צריכת הדלק כבר גבוהה בכמה אחוזים בשל העליות.

 

עידן

 

 

 

אתה מדבר על מנוע 1.8 טורבו?

אני טיפה חושש מלאון כי שמעתי שיש בה בעיות שמן.

יכול לאמת/להסביר?

פורסם

אכן מדובר ב1.8TSI.

אין בעית שמן, המנוע הנ"ל פשוט שותה יותר שמן בין הטיפולים.

מנסיון שלי מדובר על כחצי ליטר לכל 2500-3000 ק"מ אך יש המדווחים על צריכה גבוהה מכך.

יש צורך בהחזקת שמן בבית/ ברכב ובבדיקה כל 1000 ק"מ.

כלומר, ניתן לתחזק ללא מאמץ והעלות הכספית היא די זניחה ביחס לתמורה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אכן מדובר ב1.8TSI.

אין בעית שמן, המנוע הנ"ל פשוט שותה יותר שמן בין הטיפולים.

מנסיון שלי מדובר על כחצי ליטר לכל 2500-3000 ק"מ אך יש המדווחים על צריכה גבוהה מכך.

יש צורך בהחזקת שמן בבית/ ברכב ובבדיקה כל 1000 ק"מ.

כלומר, ניתן לתחזק ללא מאמץ והעלות הכספית היא די זניחה ביחס לתמורה.

 

עידן

 

 

מדהים!

עוד 2 שאלות קצרות:

1. מה לבדוק לעומק ברכב לפני קניה?

2. מקום למצוא בו כאלה חוץ מיד 2..?

שם המחירים ממש לא משאירים עודף ובמיוחד לא של אלפים..

×
×
  • תוכן חדש...