Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסע לירושלים למלון לאונרדו מיום חמישי עד מוצאי שבת .

אני נוסע עם 2 ילדים בני 4 ושנתיים וחצי .מה יש לעשות איתם בשבת בבוקר?חשבתי על גן החיות התנכי

איפה כדי לאיכול ארוחת ערב ביום חמישי?

הרכבת הקלה עוברת באיזור המלון (למי שיודע איפה המלון)כדי לינסוע לכותל ביום שישי?

פורסם

גן החיות - מושלם לשבת בבוקר עם הילדים. פשוט כי א-י-ן שום דבר אחר בשבת.

לאונרדו נמצא סמוך לתחנה של רכבת קלה, עלה לכיוון העיר העתיקה ורד 2 תחנות מאוחר יותר, בעירייה.

אפשר גם ללכת מהמלון לכותל, בערך אותו מרחק אבל סביבה פחות נעימה.

לא יכול להמליץ על אוכל, אבל מכיוון שאתם במרחק יריקה ממרכז העיר וּמִמָמִילאָ, לא תתקשו לאתר מקום.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

חובה חובה לבקר בשוק ביום חמישי, גם בערב יש מסעדות ובתי קפה לרוב.

 

כותל נחמד מאד בשישי, קחו בחשבון שתח'צ מסתיימת מוקדם. בשישי שבת יש את מתחם התחנה והטיילת ממנו, נחמדים מאש להליכה ולבילוי של מוזיקה, הפעלות ומזון טעים לכל חיך.

 

גן חיות מומלץ מאד, רק להגיע מוקדם. אפשר להיות שם אשכרה יום שלם. יש מזנונים אך עדיף להביא כריכים לפיקניק.

 

תבלו!

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

ארוחת ערב , ממליץ בחום על "מסעדת סימה" , ברחוב יפו בירושלים.

נמצא במרחק הליכה מהמלון.

 

לגבי יום שבת , גן החיות רלוונטי , מדובר בבילוי של עד 5 שעות לכל היותר, אל תצפה ליותר מדי במיוחד אם יהיה יום חמים.

 

את השאר אתה יכול לבלות במתחם התחנה במושבה הגרמנית ואולי לקנח בביגלה טוב בעיר העתיקה הסמוכה.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

ביום חמישי בערב יש את פסטיבל אבירי ירושלים. קח את הילדים שלך - הם בטוח יהנו, או לפחות בן הארבע וחצי.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

בהחלט מוסיף על ההמלצה לגן החיות, נהגתי לבקר שם המון, למרות שלאחרונה שמעתי שממש חידשו שם (לטובה!) ולא יצא לי לבקר.

 

מחזק את חבריי על החובה לטייל בשוק!

 

המסעדה של הבחור ממאסטר שף למיטב זכרוני נמצאת במרחק הליכה של כ2-5 דק' מהשוק, לא יצא לי לבקר שם אבל אמא שלי אמרה לי שבהחלט מומלץ וגם המחירים שם כפי שצויין סבירים.

 

מושבה גרמנית גם מקום מצויין לביקור קליל, לשבת לאכול משהו, לשתות קפה, בכיף ולהמשיך :)

 

יש גם את שכונת ימין משה עם תצפית יפה מאוד על הרי ירושלים, נמצאת במרחק של כ10-15 דק' מהמושבה הגרמנית.

JL Audio

פורסם

יש את המסעדה "אדום" במתחם התחנה. פתוחה בשבת, ומאוד-מאוד טעימה. קצת יקר, ומתחם התחנה עצמו עמוס ילדים שישמחו לדרוס אותך עם כלי רכב מוזרים, אבל שווה לשקול.

דרישת שלום לכבדי העוף.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אם בא לך לטעום חומוס טוב יש לך את רחמו בשוק מחנה יהודה ואת בן סירה במרכז העיר. מחירים נוחים ומאוד טעים

תן חיוך, עוד יבוא היום שגם על זה יטילו מס :)

פורסם
ביום חמישי בערב יש את פסטיבל אבירי ירושלים. קח את הילדים שלך - הם בטוח יהנו, או לפחות בן הארבע וחצי.

איזה כיף שיש עוד מישהו שמודע לזה שמתקיים האירוע הזה!

אני אומנם לא ילד בן 4, אבל מתכנן ללכת לשם בכל מקרה :)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מצטרף להמלצות על גן החיות.

ממליץ מאוד לבדוק מתי שעות ההאכלה של כל חיה ופשוט לנדוד ממקום למקום עם ההאכלות.

הצוציקית שלי בת השנתיים נהנתה מאוד! (שלא לדבר על זה שצהריים היא ישנה כמו בול עץ... :-))

לגבי מסעדות:

1. מחניודה. מסעדה יקרה, אבל אוכל טעים מאוד!

2. IWO'S. "מסעדת" המבורגרים. פשוט מעולה.

 

שתי המסעדות לא כשרות.

פורסם

חומוס יש בעיר העתיקה, אז אלא אם אתה מתכנן לעצור באבו גוש בדרך הבייתה למה בעצם?

 

יש את לינא בעיר העתיקה שתמיד סבבה, ויש את אבו שוקרי, ויש את החומוס של זיאד שנמצא ברחוב אל-חנקה.

 

ואם בפלאפל קצת שונה אתה מעוניין אז לא רחוק משער הפרחים יש את אנקל מוסטאש (uncle mustache)

 

וכמובן שתה / סיידר עם שטרודל תפוחים אפשר לאכול בהוספיס האוסטרי.

 

אם אתה נמצא במלון לאונרדו ירושלים, כדאי לך ללכת למלון אמריקן קולוני ליד, לפחות להתרשמות מהחצר שלהם.

 

 

 

יבגניפ - יש המון ארועים בעיר הזאת, הבעיה שהם לא בימי שישי / שבת.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

מי שעדיין ממליץ על חומוס אצל רחמו במחנה יהודה, כניראה שמזמן לא אכל שם. בבקשה אל תקלקלו את המעט שיש בירושלים בהמלצות פזיזות.

נהג מנוסה
:roll:
×
×
  • תוכן חדש...