Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם :)

אני מחזיק כרגע בפיאט אונו שנת 94,מנוע 1400.

עד כמה שאני מבין,מערכת ההזרקה ברכב הינה הזרקה חד נקודתית.

השאלה שלי,האם אפשר להתקין הזרקה רב נקודתית\ישירה? במידה וכן,מה העלות המשוערת ואילו חלקים עלי לחפש?

תודה מראש,

אלכסיי.

פורסם

המנוע בנוי להזרקה חד נקודתית בשביל להסב אני מתאר שתצטרך להחליף מנוע שלא תואם במאה האחוזים לרכב אולי מנוע של טיפו /טמפרה יתאימו אבל למה לקחת רכב שמיש ששווה פחות מ4000 שקל ולהשקיע אותו סכום או אפילו חצי מזה עליו?

פורסם
המנוע בנוי להזרקה חד נקודתית בשביל להסב אני מתאר שתצטרך להחליף מנוע שלא תואם במאה האחוזים לרכב אולי מנוע של טיפו /טמפרה יתאימו אבל למה לקחת רכב שמיש ששווה פחות מ4000 שקל ולהשקיע אותו סכום או אפילו חצי מזה עליו?

אני אוהב את האוטו :)

אתה בטוח שאני אאלץ להחליף מנוע? עד כמה שראיתי,(ואני לא מכונאי גדול),ניתן פשוט להחליף את סעפת היניקה,לא?

פורסם
אני אוהב את האוטו :)

אתה בטוח שאני אאלץ להחליף מנוע? עד כמה שראיתי,(ואני לא מכונאי גדול),ניתן פשוט להחליף את סעפת היניקה,לא?

 

אין צורך להחליף מנוע. אתה צריך כנראה להחליף סעפת, להתקין מערכת הזרקה מתאימה עם צמה ומחשב, ואולי לשנות כמה חיישנים ו/או משאבת דלק.

 

אפשרי בהחלט, לא כל כך פשוט.

 

למה בעצם אתה רוצה לעשות את כל זה?

 

דני

פורסם
אין צורך להחליף מנוע. אתה צריך כנראה להחליף סעפת, להתקין מערכת הזרקה מתאימה עם צמה ומחשב, ואולי לשנות כמה חיישנים ו/או משאבת דלק.

 

אפשרי בהחלט, לא כל כך פשוט.

 

למה בעצם אתה רוצה לעשות את כל זה?

 

דני

 

המטרה היא ביום מן הימים לגדוש אותה :)

בכל אופן,במידה ואשים את ידי על סעפת חדשה עם מזרקים והכל,כמה לדעתך תעלה פחות או יותר צמה ומחשב ניהול?

ממשאבה חדשה אני אתעלם כרגע כיוון שבמידת הצורך אני מאמין שאוכל להשיג אחת בחינם ;)

×
×
  • תוכן חדש...