Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא רומאו GT V6


TamirK
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי אני טועה, אבל התרשמתי שתמיר איפשהו "התעייף" (בגלל הסטת הפוסט) ובגלל זה לא יעדכן פה יותר (שוב, אולי אני טועה, אבל בכל זאת - כ"א יכול מצידי לפרק את הרכב שלו גם אם הוא בן יום אחד, אם זה נראה מתאים ונחוץ לו. אנחנו יכולים להנות מהתמונות וההסברים גם ללא הערות "למה זה כדאי/נחוץ/דרוש/הרכב דיי חדש..." וכו').

בכל מקרה - אני עוקב (עקבתי) בפורום במקביל.

alfa 156 2.5.

  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רומן, תראה לי יונה שאוהבת יין :-o

 

בטוחני כי כבודו הבין את כוונת המשורר :lol:

 

לגופו של עניין (כוכב) - תרגיש חופשי לפנות בפרטי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

 

הביקורת של דורקי היא של איש שמתפעל מן האוטו, אך יש לו בקורת על המוצר. המחלוקת שלו עם מתחיל די אופיינית למותג.

 

יפה כתבת ויש לי תוספת קטנה, פירוק כזה ברכב בגיל כזה - כל רכב בגיל כזה - הוא בלתי נסבל בעיני.

כמובן שפירוק רכב ישן לגורמים לצורך שיפוץ ושיקום הוא משהו אחרי לגמרי - אבל כאן מדובר בדגם 2007.

פורסם

להזכיר דורקי - הסיבה המקורית היתה להרכיב את הדיפרנציאל מוגבל ההחלקה (אח"כ קרה מה שקרה והגיר כשל). ברכב כזה (ובמיוחד כזה) שכבר "מתעסקים" איתו - עדיף לבצע באותו זמן כבר עוד עבודות אם יש (בגלל שכבר מפרקים חצי רכב), וכנראה זה היה השיקול.

כל עוד זה נסבל בעיני בעל הרכב - זה בסדר :lol:

alfa 156 2.5.

פורסם

כל עוד זה נסבל בעיני בעל הרכב - זה בסדר :lol:

 

ידידי, כל עוד אני לא בעל הרכב אז מצדי שיפרקו אותו עד הבורג האחרון, מה אכפת לי - להפך אני מוכן אפילו לבוא מצויד בכלי עבודה ולפרק גם.

פורסם

לכל אלו שקיבלו רושם של חוסר אמינות מהאלפות בעקבות השרשור הזה, אספר לכם שבבעלותי אלפא 156 עם מנוע V6 3.2 שעברה 95K ק"מ והיא במצב חדש, טיפולים רגילים בלבד. בנוסף, בבעלותי אלפא 147 שעברה 240K ק"מ במצב חדש שעברה טיפולים בזמן ופעם אחת קלאץ, מעבר לזה כלום.

אני מעריך שבעל הרכב החליט ללכת אקסטרים ולהחליף דברים שלא דורשים תיקון על מנת שיהיו חדשים, את זה בדרך כלל אני עושה במכוניות האספנות שלי בזמן שיפוץ.

DSC_0078.jpg

DSC_0079.jpg

DSC_0080.jpg

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

יבורך פותח השרשור על ההשקעה שהוא משקיע ברכב מיוחד על כבישי ארצנו.

לגבי הניתוח רב ההקף - גם ככה הלכו הדיפרנציאל והגיר וגם ככה הוא התכוון לפרק ולחדש מספר מכלולים לא קריטיים, מכאן ועד שיפוץ כולל זה כבר לא דרך כל כך ארוכה (מה גם שפסיכולוגית ברגע שהוצאת במוסך 20 אלף, אז פתאום הוצאה של 30 או 40 כבר לא נראת נוראית כל-כך וקל יותר לחתום על עוד ועוד פעולות וחלפים, מנפלאות המוח האנושי).

 

לכל אלו שקיבלו רושם של חוסר אמינות מהאלפות בעקבות השרשור הזה, אספר לכם שבבעלותי אלפא 156 עם מנוע V6 3.2 שעברה 95K ק"מ והיא במצב חדש, טיפולים רגילים בלבד. בנוסף, בבעלותי אלפא 147 שעברה 240K ק"מ במצב חדש שעברה טיפולים בזמן ופעם אחת קלאץ, מעבר לזה כלום.

לשמוע על אלפא שעברה ככה וככה קילומטרים בלי תקלה משמעותית זה מעניין. לשמוע על טויוטה/לקסוס שעברה ככה וככה ק"מ עם תקלה משמעותית אפילו מעניין יותר.

וכאן בדיוק קבור הכלב.

ובלי קשר לעניין האמינות ה-156 הזאת היא באמת אחת הפנינים של היצרן האיטלקי.

פורסם

הרסתם שרשור מעניין בדיונים פילוסופים שלא רלוונטים לשרשור הזה.

חבל.

נכון, אפשר לתהות על הצורך בשיפוץ, מצד שני אפשר להתענג עליו.

לפעמים אם אין משהו טוב לכתוב, עדיף לשבת בשקט.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אתם שוכחים דבר אחד. פותח השרשור, שוודאי לא מבין מדוע עשה זאת, התכוון מראש לבצע את החידוש, השיפורים והשינויים עוד לפני שרכש את האקזמפלר, כולל הגוון המדויק של סלון העור שירפד מחדש (סלון תקין לחלוטין).

 

עושים את זה מאהבה. מאחל לכל לקסוס שתקבל כזה יחס, גם אם הכל תקין אצלה...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

 

עושים את זה מאהבה. מאחל לכל לקסוס שתקבל כזה יחס, גם אם הכל תקין אצלה...

 

זו הערה מיותרת כמו לא מעט הערות אחרות שכתבת בשרשור הזה, שבסופו של דבר לא רק שלא האדירו את שם המותג שאתה כל-כך חפץ ביקרו - אלא ממש להפך.

 

יום טוב!

פורסם

אין לי עניין להאדיר שום מותג ואני אהיה זה שקובע אם הערות שלי מיותרות.

 

לגופו של עניין, אם אתה מרוצה מהרכב שלך, זה מצוין וטוב בשבילך. יש אנשים שמחפשים חוויה אחרת שבעבורם היא טובה יותר.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אודי - אני ממש שמח שמצאת לך את זו שחפצה בה נפשך.

 

עכשיו במטוטא ממך תניח לי, עייפתי מתיאורי החוויה השמימית שמנוע ה'בוסו' על השלדה המופלאה של ה- 156 מספק.

אני מסתפק בעגלה העלובה שלי - סגרנו?

פורסם

שאני אניח לך???

 

אתה לא מפסיק ללכת ראש בקיר נגד כל מה שנאמר פה על ידי אנשים מוכשרים ואינטליגנטיים לא פחות ממך.

 

הצלחת להבריח את תמיר, הצלחת להבריח את שאר המשתתפים, והנה הצלחת להבריח גם אותי מהשרשור.

 

שא ברכה דורון.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -


×
×
  • תוכן חדש...