Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, כבר תקופה ארוכה שיש לי הפרשות מהאוזן (ימין) שלא היו מלווות בכאבים.

יום שישי האחרון חלה תפנית והאוזן החלה לכאוב והייתה הרגשה של סתימה וירידה משמעותית בשמיעה.

יום שני הלכתי לחובש ביחידה וחיכיתי כ6 -7 שעות לראות רופאה.

נכנסתי בסופו של דבר לרופאה והסברתי לה מה יש לי, גם אמרתי לה שבעבר (בילדותי) עברתי ניתוח כפתורים באוזן עקב דלקות חוזרות ונשנות באוזניים.

היא החליטה לתת לי טיפול אנטיביוטי ל10 יום ולא טיפות בגלל שהיא לא יודעת איך זה ישפיע עליי.

אני כבר יומיים עם אנטיביוטיקה ושום שיפור לא חל.

אני חושב שאני צריך ללכת למומחה אף אוזן גרון אבל התור שלי למרפאה ביחידה הוא רק שבוע הבא ביום חמישי ואני כבר מתחיל לחשוש שהפגיעה בשמיעה תיהיה בסופו של דבר בלתי הפיכה.

אני יכול לשבת עליהם במרפאה ואני כנראה יראה רופא אבל בטוח הוא יתנער ממני ויגיד לי לחזור בתום ה10 יום,

מה עליי לעשות?

תודה

פורסם

אתה בבית בזמן הקרוב? יש ביקור רופא. אתה מסביר להם את המצב, החששות והכאבים והרופא ידאג לך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תעשה את זה בחמישי, ככה יהיה פחות אנשים ותחכה פחות. תסביר להם שלא חיכית לתור בחמישי בבסיס, כי כבר ממש כואב לך, עד כדי כאבים בלתי נסבלים. אופציה נוספת היא לדבר עם המפקדים שלך, שיעבירו את זה לגורם הרפואי בבסיס וידאגו לקבוע לך תור דחוף. כמובן שזה בהתאם לכאבים/דרגת החומרה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

סתם שאלה, איפה אתה משרת?

ובשיא הרצינות, תחפור להם שהבעיה רצינית. יש לך זכות לקבל טיפול רפואי כמו כל אחד, ויש מספיק חיילים שבאים לבלבל את המוח ולעקוץ את המערכת, אז כמו שמדובר במקרה שלך שהוא קריטי, שהרופא יקבל אותך ויבדוק אותך כמה דקות. אני פשוט הייתי חופר ומתנחל שם.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני משרת בנבטים. העניין הוא שלא הרופא מחליט מי יכנס אלא חיילת סדירה ולפי ראות עיניה מי שדחוף יותר נכנס. תמיד זמן ההמתנה ללא תור הוא ארוך ומייגע בצורה בלתי נסבלת ואין למי להתלונן כי הם לא שמים על אף אחד. מי יכול להתווכח כשכל תשובה שלהם זה שיש דחופים יותר. אין כוח פשוט להתווכח איתם.

יום שלם נשרף על המתנה ופשוט יש הרבה דברים שאני דוחה לאזרחות כי השירות הרפואי פשוט זוועתי, אני מעדיף לחכות עוד 7 חודש ולטפל בדברים לא דחופים בחוץ.

פורסם

אין הרבה מה לעשות, מוזר שבבסיסי חיל האוויר אחרים אין חופלת לפני שרואים רופא ופשוט קובעים תור לרופא מבלי לראות אותה...

הייתי הולך לקצין או מ"ע ישיר ומסביר לו את המצב, שיחה אחת למרפאה ואתה רואה רופא בלי יותר מדי שטויות, או שהייתי מבקש ממנו אפטר בבית, הולך למיון ואחרי זה שישלמו, או שהולך לביקור רופא ולא דואג אם הם ישלמו או לא.

בכל מקרה בחמישי תלך לביקור רופא, אל תלך בשבת בשביל הגימלים, כמו שאתה אומר זה הבריאות שלך.

Miata ND2

 

פורסם

אל תפסיק לקחת את האנטיביוטיקה, אם לא חל שיפור במצבך בימים הקרובים תיגש לביקור רופא או תשב על הראש של א' מרפאה בבסיס שלך שיתן לך לראות שוב רופא.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

אני לא מפסיק עם האנטיביוטיקה ואני ילך לביקור רופא.

אז זהו שלא קבעתי תור. יש אפשרות לראות חובש והוא קובע אם צריך לראות רופא.

פורסם

מה זה הדבר הזה חובש יראה אותך ואז רופא אם צריך, מה אתה בקורס? תעשה רעש ותאיים בקבילה.

אני בסדיר שלי פשוט קובע תור, לפעמים מהיום להיום, לפעמים מהיום למחר. המקסימום שחיכיתי היה כמה ימים זה בשביל תור של המפקד מרפאה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אתם עדיין עם ד״ר דוידוב הסנדלר הזה?

 

מניסיון שלי איתו ועם אינפקציה באצבע, כנס בו בכל הכח ורק ככה תופנה לסורוקה. תצא עליו תגיד לו שאתה לא זז משם עד שהוא מפנה אותך כי זה בלתי נסבל. בסוף הוא יבין.

פורסם

אני לא רוצה להכנס לך לכיס אבל הפתרון הכי יעיל הוא ללכת לרופא פרטי (למרות שעולה כסף ) ועם ההבחנה של הרופא הפרטי בכתב לחזור לרופא הצבאי להמשך טיפול.

אם הרופא הפרטי ירשום מכתב המתאר את מצבך הרופא הצבאי לא יקח סיכון שבגללו המצב יתדרדר .

( אני מדבר מנסיון של לפני הרבה שנים )

×
×
  • תוכן חדש...