Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,האוטו יד 3 צבע לבן בלי מכות פח שנת 2002 110 אלף קילומטר ידנית צמיגים חדשים פילטר k&m)לא יודע מה זה בידיוק) ניראת ממש טוב אבל משהו מונע ממני ללכת על הרכב הזה כי לעומת זאת יש לי אופציה לקנות סיאט איביזה 2003 100אלף קילומטר יד 3 במצב טוב ידנית 1400 אני לא יודע מה לעשות.אז לגבי המחיר לאלפה הבחור רוצה 5 מעל המחירון כמובן שאני ירד איתו קצת השאלה אם באמת שווה לשלם את זה או שעדיף לי ללכת על הסיאט כי מבחינת צריכת דלק וטיפולים שתיהם דומות לא?

פורסם

מה שבטוח זה שזו הכללה.

אתה מכיר את הבחור? אתה יודע אם הוא אוהב אלפא ? אתה יודע אם הוא יהנה מהנהיגה בה יותר מאשר בסיאט ?

 

מחירון מהווה נקודת פתיחה למשא ומתן, אם הרכב שמור בצורה חריגה אז כן שווה לתת מעל המחירון. אם הרכב מיוחד בנוף הישראלי אז כן שווה לתת מעל המחירון.

בהצלחה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

ה147 הידנית בשנתונים הללו בהחלט נסחרת סביב המחירון ואפילו קצת מעל אם הרכב שמור.

המחירון שלה מגוחך ומכאן הסיבה.

ההשוואה לאיביזה יכולה להתבצע רק בהקשר של רכב מול רכב, פח מול פח.

כי האיבזור, איכות החומרים, עיצוב הפנים והחוץ, המיתוג, המנוע, ההיגוי- כולם כולל כולם עם יתרון ברור לטובת האלפא.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אלפות שמורות - ישיגו בקלות מחירי מחירון ויותר מזה. הרכבים הלא שמורים יזדקקו בדר"כ ליישור קו יותר יקר (מרכבים מקבילים).

אבל כל דבר לפי הסדר - כפי שכבר נאמר - ציין מה אתה מצפה מהרכב. אלו שני רכבים בעלי "אופי" אחר.

נסה לבצע נסיעה בכ"א מהרכבים וראה למה אתה מתחבר יותר.

alfa 156 2.5.

פורסם

אז ככה קודם כל השימושים שלי ברכב יהיו נסיעה של 65-70 קילומטר,פעמים עד שלוש בשבוע,לכן אז עניין הדלק לא יהיה בראשונה כי אני לא נוסע מרחקים רק בעיר ולא יותר מזה,אני מצפה מהרכב שהצריכת דלק לא תיהיה נמוכה כי בכל זאת זה רכב ראשון ועד שמשקיעים כסף אז רוצים משהו טוב חויית הנהיגה תיהיה טובה להרגיש יציבות על הכביש וכן חשוב לי מראה ספורטיבי. לגבי הגיר רק בצבא נהגתי ידני עד היום ברכב של המשפחה אני עם אוטומט אז אני ישמח גם שהרכב יהיה ידני סוג של חווית נהיגה כל שהיא.שהרכב יראה טוב כי אני אחד ששומר על הניקיון מבחינת קוסמטיקה(מחלה כלשהיא). מנוע של האלפה 1600 ידנית,לגבי הנהג אני לא מכיר אותו אבל הוא מחפש למכור את האוטו ולהביא עוד אלפא לגביי המחיר כמה צריך לתת מעל המחירון בישביל רכב מושקע ?

פורסם

איזה 1600, 105 או 120 כ"ס? זה משפיע על עלויות התחזוקה.

 

כעקרון אלפא שמורה ומטופלת נמכרת הרבה מעל מחירון, אלפא שבורה תדרוש השקעה יפה ביישור קו.

 

147 תהיה זריזה יותר מאיביזה בשנתונים האלה, ולטעמי גם יפה וסקסית הרבה יותר.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
מרכב הצ'בק

תיבת הילוכים ידני

סוג מנוע בנזין

נפח מנוע1,598 סמ"ק

מספר כוחות סוס 105 כ"ס

מספר דלתות 3

מספר מושבים 5

 

שלום,

 

מדובר באחת האלפות המהנות לנהיגה והזולות לתחזוקה.

כדאי לבדוק שתיעוד הטיפולים רציף ומתאים למד האוץ ושהאחרון לא הוחלף באיזשהו שלב בגלל הבהוב קבוע או הקרנת קווים מקווקווים במקום כמות ק"מ- תקלה די נפוצה ב147 בכלל אשר עלולה לקרות גם לאחר החלפת מצבר במידה ולא מבצעים סדר פעולות מסויים...

 

הנה לינק לשרשור וותיק ומאוד מעמיק בנושא הרכב הזה מאת ערן - חברי למועדון אלפא רומאו שקנה את הרכב הזה מהיבואן בשעתו.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=41003

 

בהצלחה

 

-אבי

Alfa GT 2.0 JTS Blackline,  Alfa 159 1.8 Turbo TBI Sportwagon Elegante

אקסיות: Alfa 164 TS, Alfa 156 V6 QSystem, Alfa 166 V6,  Alfa 166 V6 Super Q2, Alfa Giulietta QV,  Renault EDC RS CUP

פורסם

תודה רבה על השירשור אכן הוא מספק את כל השאלות השאלה היחידה שנותרה לי היא לגבי המחירון שלה ביצחק לוי רשום 18 אלף ביד 2 רשום 22700 אלף הבחור רוצה 28 אלף והוא לא מוכן להוריד שקל הוא טוען שאלפא רומאו שמורה קונים מעל המחירון האם המחיר מצדיק את הרכב ?

פורסם

בעל הרכב לא צריך ולא חייב להתחייב על כלום.

אם אתה מעוניין ברכב תקין (ברמה ה"מצדיקה" קנייה) - עליך לבדוק אותו בעצמך ומטעמך ולבקש (עוד קודם לכן בתור נקודת התחלה) ולעיין בהסטוריית הטיפולים של הרכב.

alfa 156 2.5.

פורסם

בעל הרכב לא צריך להתחייב לכלום, אתה רוצה תיקח לבדיקה, אתה לא רוצה אל תיקח.

הוקדמתי...

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אלה כבר שאלות רכש כלליות שהתשובות אליהן ניתנו בעבר.

 

לגבי הרכב, מחירון פחות רלוונטי לאקזמפלרים שמורים. אין תחליף לבדיקה במוסך מומחה מומלץ.

 

בהצלחה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...