Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

ובכל זאת, לדעתי בלבד, גם על 105 שמורה בקיצוניות זה מחיר גבוה מדי.

בקצב הזה אני אמכור את ה-2 ליטר שלי ב-50.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני עם איתי. בתור בעלים של 147 לשעבר שהסתנוור ושילם מעל המחירון, ועוד הרבה אחרי זה ביישור קו יקר:

לטעמי, 147 שווה מעל המחירון רק אם היא באמת מלוקקת ושמורה כך שאין שום דבר שמצריך תיקון או החלפה.

אתה מדבר על עשרת אלפים שקל מעל מחירון לוי יצחק שעל פיו תבוטח, זה לא מעט כסף. למעשה, זה יותר מ-50% מערך הרכב.

בדוק היטב את הסטורית הרכב עד כמה שאפשר ואל תוותר על בדיקה במוסך המתמחה בדגם!

בהצלחה! 147 במצב טוב היא רכב נהדר שנותן תמורה טובה למחירו.

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם

בהכללה גסה, 105 לא מצדיקה תשלום מעל המחירון. היא לא נדירה מספיק. ה-147 שכן מצדיקות את זה לטעמי הן 2.0 ידנית וה-GTA, אבל אלה כבר אופרה אחרת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

10 אלף מעל המחירון?!

תבדוק מתי יש טסט

צמיגים (איכות, אם טריים מאוד?)

מצבר

טיפול (מתי יש צורך לבצע טיפול )

 

יש בכלל תיעוד מהיום הראשון של הרכב על הכביש? יש איך לאמת את הקילומטראז מלבד הספח של הרשיון?

 

בכל מקרה, תבדוק כל דבר חשמלי, יש תקלות שיצוצו לך עם הזמן (גומיות יבשות וכו')

ופליטר של K&N, הוא בכלל ניקה אותו מתישהו? או סתם שם אותו, הוא בטוח לא יותר בריא למנוע ממסנן מקורי.

 

תבדוק אם הגלגלים מקדימה שחוקים יותר מהאחוריים, או הדפנות של הגלגלים מקדימה שחוקים יותר משאר הצמיג (שבא במגע עם הכביש).

פורסם

גם אני מצטרף לדעה ש10Kמעל המחירון בעבור 147 1.6 הוא מעט מוגזם,כמו שרומן אמר מעלי,הרכב אינו נדיר מספיק.

עדיין מדובר בקומפקטית 1.6 עם פלפל.

Porsche 944 turbo

פורסם

מחירון יד 2 הוא כלי תומך החלוה בלבד אך לא המחירון הנחשב לפי חברות הביטוח למשל.

אם שילמת לפי מחירון יד 2 כבר שילמת 5 מעל המחירון וזה אמור להספיק אם הרכב במצב ממש טוב.

עצתי לך, אל תתמקח בטלפון על מחירים וגש לראות את הרכב, עדיף ביחד עם משהו שקצת מבין עניין באלפות.

לפי הבדיקה הראשונית תיתן הצעת מחיר לפני בדיקה- ירצה המוכר יקבל אותה, לא יירצה, תודה רבה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...