Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

השאלה שלי היא אם קרתה לי תאונה (כשאני לא האשם - מישהי עברה באדום ונכנסה בי) וכעת התברר לי שרשיון הרכב פג לפני יומיים והרכב כנראה טוטאל-לוס. עם זאת, הביטוח וביטוח החובה הינו עד סוף החודש.

מה ניתן לעשות? מה אתם ממליצים?

 

תודה רבה!

פורסם

קודם כל אני מצטער לשמוע.

יש אנשים שההתמחות שלהם זה עבודה מול חברות הביטוח, חפש אחד כזה ושאל אותו מה אפשר לעשות, איפה אפשר להשיג אין לי מושג, רק שמעתי שיש כאלו.

פורסם
שמע,על פי החוק היבש כל עוד יש לך ביטוח למרות שאתה בלי רישיון רכב בתוקף הביטוח מכסה אותך.

 

אחד התנאים לביטוח זה רשיון רכב בתוקף. זה בכל פוליסה.

פורסם

1. לא אמורה להיות בעיה.

2. התביעה עבור הנזק לרכב היא בכלל נגד הביטוח של הנהגת הפוגעת.

3. מקווה שיש לך עדים נייטרליים שראו שהיא נסעה באדום.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
1. לא אמורה להיות בעיה.

2. התביעה עבור הנזק לרכב היא בכלל נגד הביטוח של הנהגת הפוגעת.

3. מקווה שיש לך עדים נייטרליים שראו שהיא נסעה באדום.

 

אני מאוד מקווה שטעיתי ושהחוסר בטסט לא יכשיל אותו.

 

לגבי 3, גם מצלמה לתיעוד נסיעה היא הוכחה טובה פה. אם רואים שאתה נסעת בירוק, אז ברור שהיא נסעה באדום.

 

פשוט ככה, או שהיא נסעה באדום, או שהרמזורים דפוקים ואז מקסימום אפשר לטעון אשם תורם ולתבוע את מע"צ או את העירייה או מי שאחרי על הרמזורים. אם הם מודים שהרמזורים לא בסדר, אז בבקשה, פיצויים ככה. מקווה שיהיה טוב.

פורסם
זה לא נכון.

 

הם דורשים שהרישיון לא יהיה פג תוקף יותר משנה. תקרא את הפוליסה.

 

אני אבדוק את הנושא, אבל מה שאמרת זה בעקרון להגיד שאפשר להיות בלי ביטוח (כמעט) שנה שלמה בלי טסט?

 

הלא בנוסף לכך, צריך לספוג את העונש החוקי על נהיגה בלי טסט?

×
×
  • תוכן חדש...