Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הדור האבוד - כתבה מכלכליסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הסברתי את זה עשרות פעמים - שום מכללה לא יכולה להפוך אדם לא מוכשר למוכשר.

ולדעת לנהל זה סוג של כשרון, אין מה לעשות.

בתחילת שנות ה 90' עבדתי כמנהל טכני בחברה להשכרת רכב חדשה.

למשרת המנכ"ל הוצנח אדם שהיה מנכ"ל חברה לייצור מוצרי קוסמטיקה.

את קירות משרדו עיטרו תעודות רבות ודיפלומות אין ספור.

הבעייה שהוא הבין במכוניות כמו שאני מבין במוצרי קוסמטיקה, אולי אפילו פחות.

תוך 5 שנים היה היתה חברה.

 

 

בזה אני מסכים איתך, חייבים לדעת את התחום בו אתה מתעסק על מנת לנהל בו.

 

הדוגמא שלך מאוד דומה לסיפור שקרה לי - לפני כמה שנים הייתי נציג טכני פרונטלי באורנג', הייתי בתפקיד כשנתיים. בכול מקרה אני אישית בשונה משאר הנציגים מאוד אוהב את התחום ומתעדכן בצורה שוטפת עצמאית ולא דרך ה"תדריכים" שהיו מעבירים לנו.

 

בקצרה בקצרה, הגעתי למצב שבו אני מנהל פחות או יותר את הצוות בסניף, מבחינת הרמה המקצועית, הגיע מצב שבו היה צריך להיבחר ראש צוות חדש, התמודדתי לתפקיד אבל נבחר במקום זה בחור שהידע שלו בתפעול מכשירים או תיקון תקלות שואף לאפס מוחלט, במקום שהוא ינהל אותי אני ניהלתי אותו ובסופו של דבר תוך פחות משנה הוא עף החוצה בגלל שהוא פשוט היה חסר כול תועלת לנו כמנהל צוות טכני.

  • תגובות 443
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הם מפחדים:

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000885049#fromelement=hp_firstarticle

רני רהב גויס למלחמה בקופיקס- קפה ומאפה זולים.

 

אין לי מושג מה איכות המוצרים. יש לי מושג באילו כלים משמשים המתחרים: דמגוגיה ופחד.

יש לי מושג באיזה צד של המתרס עומד בד"כ רני רהב. בצד שנגד- נגד תחרות, נגד שקיפות, נגד מי שאינו בעל הון- נגדנו.

יש לי מושג כיצד נוהגים מגזרים שונים כנגד מי שמנסה לשבור את המחירים- השמצות והפחדות.

 

לא טעמתי מקופיקס. מרני רהב טעמנו מספיק בשנים האחרונות, לא לטעמי.

 

מישהו זוכר דוגמאות?

פורסם

דוגמא טובה: פרופיל פייסבוק פיקטיבי עם בערך 0 חברים, שפרסם תמונה של לפיד במדי היטלר.

 

ד"א, אני חושב לקנות זיכיון של קופיקס. חבל שאין לי שום רקע או הבנה בעולם העסקים, חוץ מזה שאני שותה יותר מדי קפה..

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

תגיד אתה חולם על לפיד בלילה ?

הבחור שהקים את קופיקס אמר שאחרי איזה 240 (או שמה היה רשום בכתבה 2400) הצעות לזיכיון הוא הפסיק לספור.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

כן, הייתה לי ההרגשה שהוא יקבל הרבה הצעות. למרות שאני לא בטוח עדיין שזו לא פירמידה כלכלית.

 

 

ואני לא הייתי אומר חולם, אבל לפעמים יש סיוטים, כן...

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
:) פעם ראשונה שהצלחת להצחיק אותי.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

לא יודע אם הייתי רץ להוציא זכיון כזה אלא אם היה לי פיסת נדל"ן מוכנה.

גם אז, הם עכשיו בהייפ מטורף ואני לא יודע מה עלות הזכיון אבל היא בטח לא זולה.

 

בכדי לשרוד עם זכיון שכזה, צריך 2 דברים חשובים ביותר:

 

1. הבנה מעמיקה ביותר, כולל שנות נסיון, של איך העסק הזה של מסעדנות עובד.

בלי נסיון רלוונטי, קל מאוד ואפילו עוד יותר מהיר לפשוט רגל.

 

2. מסה אדירה של אנשים שיעברו מול הסניף. נקודת האיזון עפ"י קופיקס עצמם היא 1000 כוסות קפה ביום. אם אתה רוצה גם להרוויח משהוא, עדיף שתמכור כמה מאות טובות מעל ה 1000. בשביל למכור 1500 כוסות ביום, הסניף חייב להיות ממוקם באזור הומה אנשים כמו תחנות רכבת מרכזיות, קניונים, רחובות ראשיים וכו'.

 

אם אתה עושה טעויות של טירון, או שלא חולפים לך מאות אלפי אנשים מול הסניף מידי יום, אל תלך על זה!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כמה זה מעוות שצריך למכור 1,000 כוסות ביום רק בשביל לכסות הוצאות של העסק.

הנדל"ן בארץ איבד פרופורציה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

בגירה, אני חושב שאתה צודק ובגלל זה אני מאוד מאוד מהסס.

לקנות משהו כזה זה קל, אבל להריץ את זה ולהבין מי נגד מי, זה כבר סיפור שונה לגמרי. חוץ מזה שעכשיו זה גם הימור, כי קשה מאוד לדעת בשלב הזה מה יהיה עתיד הרשת, מעבר לבאז הראשוני שהיא יצרה.

 

אמיר, אני חושב שזה שקלול של הרבה דברים, כמו הוצאות על חומרי גלם, השכר של העובדים וכמובן גם השכירות.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

זה נשמע הרבה כי התרגלנו שכוס קפה זה 12-15 ש"ח.

 

ב 5 ש"ח לכוס, אלף כוסות זה כולה 5000 ש"ח פדיון יומי.

 

לא משהוא שעוסק עצמאי עם כזה סוג של עסק חולם עליו...אפילו לא בסיוטים הכי גרועים שלו.

 

עפ"י חוקי ביסוד של התחום, עלות המזון ומשקאות היא מקס' 30%, שכר הוא עוד 30% (מקס'), משתנות וקבועות כ 30% (מקס) כאשר סה"כ רווחים לפני מס עומדים על 10% (ממחזור של חצי מליון זה לא רע).

 

מספיק שקופיקס העלה את ה FOOD COST שלו ל 50% (מוסכם שעלות כוס הפוך הוא 2.3-2.5 ש"ח) ומנקודת הפתיחה צריך להטוטנות פיננסית ומקצועית בכדי לייצר רווחים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא לגמרי בטוח שהמודל שלהם הוא רק כלכלי.

יכול להיות שיש פה אלמנט של שבירת השוק מסיבות אידיאולוגיות, גם במחיר שהכל יילך לעזאזל.

(הזוי אבל אפשרי).

 

בכל אופן אני מצדיע להם ומקווה שיהיו עוד עסקים שיחליטו שמספיק עם השטויות האלה ויתחילו למכור את המוצרים שלהם במחיר הנכון.

פורסם

אידאולוגית??? כדאיות? כלכלי?

אם יש הגיון כלכלי ישרוד, אם לא אז לא.

העיקר אינו הרשת אלא התגובה האלימה האופיינית לשחקנים קיימים והמוציא לפועל- רני רהב.

פורסם

בעליו של קופיקס אבי כץ

היה מבעליה של כפר השעשועים הכל בדולר ששת ועוד. עם מאות סניפים רובם בידי זכיינים

 

מכיר אותו אישית.

 

יש לבחור קבלות והוא יעשה כסף, ומקווה שגם הזכיינים שלו כי הוא אלוף בזכיינות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

גם צריך לקחת בחשבון שקופיקס זה חנות נוחות ולכן הוא מתחרה ישירות בסוג כמו יאלו או מנטה וכו'. וב' הקונספט הוא מקום קטן, שני פועלים, שכירות זולה ולכן יש רווח נאה. כמובן הרכיב החשוב זה לוקשיין.

החיים הם כמו....

פורסם
בעליו של קופיקס אבי כץ

היה מבעליה של כפר השעשועים הכל בדולר ששת ועוד. עם מאות סניפים רובם בידי זכיינים

 

מכיר אותו אישית.

 

יש לבחור קבלות והוא יעשה כסף, ומקווה שגם הזכיינים שלו כי הוא אלוף בזכיינות

 

הוא יעשה בטוח, השאלה אם גם הזכיינים יעשו כסף.

 

אני חושב שהמהלך של רולדין אידיוטי, הם לא היו צריכים בכלל לצאת חזיתית נגדו. המוצר שונה לגמרי. רולדין הם קונדיטוריה מצויינת, הכי רחוק מסנדביץ' ב5 שקל שאפשר. המוצר שקופיקס מוכרים והמוצר שרולדין וארומה מוכרים הוא לא אותו מוצר במילא. אם קופיקס מתחרים במישהו, אז זה בYELLOW ומנטה. אולי הם נעלבו שקראו להם גנבים (כי הציבור לא לגמרי מבין שלא מדובר באותו מוצר).

 

אני לא חושב שגונבים אותנו בתחום האוכל, מדובר בתחום תחרותי וקשה עד בלתי אפשרי. מי שמצויין מרוויח טוב, מי שטוב שורד, היתר מפסידים, סוגרים ופותחים וחוזר חלילה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...