Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הדור האבוד - כתבה מכלכליסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב קראתי המון כאן. אז אני אתן את דעתי גם :)

1) מהלך של טבע הוא עבור המניה ובעלי מניה פרופר! החברה מרויחה ולא סתם ביום ההודעה המניה עלתה. לרוב זה הפוך. ובואו לנשכח שהפנסיה וכל החסכונות שלנו מושקעים במניה של טבע ונתח לא קטן.

למי שכתב שהמנכל לא עושה כלום אלא הוא והמהנדסים או העובדים אז לפי דעתי אתה לא מכיר בכלל את העולם של הניהול. כאשר אתה עובד ברצפה ואיזשהו מהלך תלוי בך זה לא אומר שאתה זה שמקבל את ההחלטות ואתה זה שמחזיק את החברה או מפעל וגם מנהל אותו. חברות קרסו בגלל מנכל שהוא לא מתאים לתפקיד.

דוגמא- טאוור החליפה מנכל שהגיע מאפלייד שהכיר את השוק ואת החברות בעולם טוב ומאז שהוא בתפקיד הוא הביא הזמנות שלא חלמו עליהם בחברה.

עם כל הכבוד, אדם אשר למד, עבד, הצליח להגיע לתפקידים של ניהול של חברה גדולה מגיע לו משכורת גדולה. בוא תלמד תואר שני, תעבוד בתחום וגם תצליח ונראה אותך מסכים לנהל חברה תמורת 20k. גם מנתח לב מקבל 150k בחודש נו אז מה? אז גם הוא צריך לתרום לבית החולים את המשכורת כי המתמחים מקבלים גרושים?

אני כעצמאי רואה היום את כל המהלכים קצת שונה ולא כמו מלפני שנתיים כאשר עבדתי באינטל ואז זה היה כבר מיקרון. אז גם אני חשבתי שהמנהל מפעל והמנכל לא עושים כלום אבל היום אני מבין עד כמה הבן אדם מוכשר וחכם בתחומו.

*דרך אגב לפני הרכישה של סקודה הדרישה הייתה שלא יפטרו אפילו אדם אחד וזה בזמן שבמפעל הרכיבו בהמון תחנות ידני. ובסוף כל העובדים נשארו ואפילו צחקו אז שסקודה זה רכב שמורכב ידני ;)

החיים הם כמו....

  • תגובות 443
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני אמנם קפיטליסט, אבל רחוק מהאמונה היוקדת של רועי. יחד עם זאת, הוא צודק.

במקרה של קרייזלר (ואחיותיה מדטרויט), האדם היה במרכז. החברות הללו שותקו על ידי איגודי עובדים לוחמניים שמנעו התייעלות וחדשנות, והביאו את החברות הללו אל עברי פי פחת, תוך שהם גודעים את הענף עליו הם יושבים.

 

האדם היה במרכז בדטרויט לפני עשור ומעלה.

 

לעניות דעתי וממה שקראתי, התעשיה הגיע למצבה בגלל שכבת הנהלה נהנתנית ועשירה להחריד שמימנה את "ערוץ החיים הטובים" ע"ח התרכזות בדברים יותר חשובים כמו פיתוח מכוניות טובות יותר, פיתוח שווקים חדשים וכו'.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
האדם היה במרכז בדטרויט לפני עשור ומעלה.

 

לעניות דעתי וממה שקראתי, התעשיה הגיע למצבה בגלל שכבת הנהלה נהנתנית ועשירה להחריד שמימנה את "ערוץ החיים הטובים" ע"ח התרכזות בדברים יותר חשובים כמו פיתוח מכוניות טובות יותר, פיתוח שווקים חדשים וכו'.

ניהול כושל בהחלט יכול להיות, אבל הבזבוזים היו חלק קטן מאוד מההפסדים העצומים.

אדרבה, זה מוכיח למה מנהלים טובים הם חשובים לארגון.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

צר לי ידידי אבל אתה פשוט טועה!

 

משנת 98 ועד 2008 נתח מכירות 3 הגדולות מדטרויט ירד בארה"ב מ 70% ל 53%.

 

ירידה במכירות זה לא בגלל ועדי עובדים, זה בגלל החלטות מטומטמות בהנהלה גם באגף התכנון וגם באגף השיווק.

 

אתה יכול לקרוא כאן:

http://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_industry_crisis_of_2008%E2%80%9310#United_States

 

אגב, שים לב שחלוקת המשכורות ב 2008 של שלושת הגדולות היו 70% לעובדים לא מאוגדים ורק 30% לעובדים מאוגדים .

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אם לא ברור לשים את האדם במרכז אין פירושו חברת חשמל או נמל אשדוד, אלא שכולם הם חלק מספינה השטה. בראש עומד קברניט אבל זה שמשמן את המכונה למטה גם חשוב.

 

בלי רווחים אין עתיד אבל גם בלי עובדים מיומנים ונאמנים אין עתיד

 

לא קומוניזם ולא קפיטליזם חזירי .באמצע יש עוד המון צבעים.

 

ואשאל שאלה שפעם שאלו אותי באמריקה

 

איזה הנהלה תעדיף

את זו

שנה א' רווח 100K שנה שניה רווח 1000K שלישית 200K

 

או את זו

 

שנה א' 100K שנה ב' 200K שנה ג' 300K

 

ביסלי לעונה נכונה!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

את הראשונה, כי בשנה הרביעית הם אמורים לייצר K2000 רווח.

אבל בלי נתונים, קשה לענות. איזה רכב טוב יותר, למבורגיני מורצ'ילגו או אוטובוס עירוני היברידי?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

יוסי, אתה מאבד את זה. אני מזכיר את Lemon Party בשרשור השכן, ועל זה אתה בוחר להגיב?!

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...