Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הדור האבוד - כתבה מכלכליסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כתבתי את זה רק 4 פעמים פה, אבל בכיף אכתוב בחמישית:

אנשים לא נרשמים בכמויות למדעי הרוח. הם נרשמים לתקשורת, מנהל עסקים ותארים פיקטיבים אחרים, רצוי במכללה מוזנחת קרוב לביתם. זה לא מדעי הרוח.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 443
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מכללת צפת: קורס אקדמי חדש בגירוש שדים ותקשור.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4438405,00.html

 

הם מבטיחים למצוא עבודה בסוף הקורס ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

שאלה שאלתית: זה נראה כאילו איש מהמברכים היום לא מבין שהזוכה בפרס נובל הוא מאלו שבחרו לרדת מהארץ בשביל תנאים יותר טובים בארה"ב. האם זה לא מטריד אף אחד בתקשורת (שם עדיין לא ראיתי התייחסות מיוחדת לזה), או בהנהגת המדינה?

הרי זה די מייצג את כל מה שאנחנו טוחנים פה כבר שבועות.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
מכללת צפת: קורס אקדמי חדש בגירוש שדים ותקשור.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4438405,00.html

 

הם מבטיחים למצוא עבודה בסוף הקורס ?

אם זה היה בתקופה שמכסחי השדים היה בקולנוע זה היה מצליח.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

:shock: :shock: גם

היתה לוקחת עשר ל"י.

 

חוץ מזה, אם קמעות של רבנים נמכרים היטב - מדוע לא של אקדמאים ?:shock:

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4438342,00.html

חותם על כל מילה.

במקום לבוא בטענות לכל העולם, קחו אחריות על החיים שלכם.

 

אני הקמתי משפחה בגיל 24, עובד קשה (פיתוח תוכנה בהיי-טק), מרוויח היטב, אשתי קצינה בקבע ומרוויחה גם טוב, ובכל זאת אני לא רואה את עצמי קונה בית לפחות עוד שנה-שנתיים.

 

לעומת זאת אבא שלי לפני 30 שנה עבד גם קשה, במקצוע הרבה פחות "נחשב" והרבה פחות רווחי, אמא שלי עבדה גם כן במקצוע הרבה פחות רווחי והם הצליחו לקנות בית בקלות.

 

למי אני צריך לבוא בטענות במקרה כזה? לעצמי, אני מגיל 12 בונה לעצמי את החיים בהשכלה פורמלית ולא פורמלית.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

חוץ מזה, אם קמעות של רבנים נמכרים היטב - מדוע לא של אקדמאים ?:shock:

 

דיסק און קי שקיבל ברכה ממחשבו של מנכ"ל כזה או אחר? :lol:

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כתבה חדשה ומעניינת:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4438967,00.html

 

שימו לב למספרים:

מדעי הרוח ומדעי החברה עדיין מובילים - עם כ-30%

אם נוסיף את מקצועות הניהול נגיע לכ-40%

 

הנדסה ואדריכלות עומדים על - 18%

אם נוסיף אליהם את מקצועות מדעי המחשב והמתמטיקה - 25%

 

 

אמנם לומדים תואר ראשון, אבל לא לומדים באמת 'מקצוע'.

 

*תוקן*

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אף פעם לא הבנתי מה זה "מנהל עסקים". אתה מוציא תואר וישר מתקבל להיות מנהל באיזה חברה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

צריך לקבוע בחוק שמי שרוצה ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים יחתום על כתב ויתור בו הוא מודיע שהוא יודע שהוא לא לומד מקצוע והלימודים הם להעשרה בלבד.

למנהל עסקים יש יתרונות רבים, בעיקר בתואר שני, אבל הלימודים באים בעיקר על מנת לתת כלים למי שכבר עוסק בניהול, ולא ללמד אותו ניהול מאפס. לא סתם בתי הספר הנחשבים למנהל עסקים דורשים שתבוא מרקע ניהולי על מנת להתקבל.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
הנדסה ואדריכלות עומדים על - 18%

 

להנדסה לא קל להתקבל, ולא קל לסיים ככה שאלו פקולטות שלא מתאימות לכל אחד, שטויות שאתה עושה בגיל 17, לא תמיד ניתנות מעשית לתיקון בגיל 25.

 

בוגר ממוצע ממגמה ממוצעת (לא החרשנים מהריאלית שחוטפים מאבא מכות על פחות מ 96) יצתרך לאחר הצבא (וכמובן לאחר הטיול ההכרחי להודו, יעני בגיל 25) ללמוד כשנתיים רק בשביל להגיע (אולי) לסף תנאי הקבלה לפקולטות שציינת.

 

ומי שלמד פה הנדסה (הנדסה אמיתית, כן? לא הנדסת ניהול משאבי אנוש או קשקוש מגוחך אחר בסגנון הזה) יודע שמדובר ב 5 שנים של כמעט 0 חיים פרטיים, כל יציאה שאתה יוצא עם החברה עולה לך ב 3-4 שיעורי תגבור אינטנסיביים, כך שגם אם כבר התקבלת להנדסה, הדרך לדיפלומת האינג'ניר היא ארוכה, קשה ומייגעת.

 

מה שאני בעצם מנסה להגיד הוא שאולי לא רק 18% הולכים להנדסה מטעמי "נוחות" אלא שרק ל 18% יש איזה תעודת בגרות ופסיכומטרי שמאפשרים להם בכלל לחלום על האופציה הזו.

 

אף פעם לא הבנתי מה זה "מנהל עסקים". אתה מוציא תואר וישר מתקבל להיות מנהל באיזה חברה?

 

הרבה פעמים, התואר הזה הוא דרישה בסיסית למשרות ניהול, אבל בלי נסיון מעשי ורלוונטי בניהול אמיתי, תכלס, בשטח, אפילו סניף של ארומה לא יתנו לך לנהל.

 

אני עבדתי ב UMI בתחילת שנות ה 90, אביהו בן נון (למי שלא מכיר, אלוף בן נון, מפקד חיל האויר) בדיוק מונה להיות נשיא החברה, חודש עבד איתי, כתף אל כתף, ניקז שמן,, החליף פלגים ולמד את מהות המוסך, אח"כ עבר להיות אפסנאי, עבר לקבלה וככה עבד חודש בכל מחלקה של החברה.

 

אחרי כחצי שנה עלה למשרד והתחלי לנהל באמת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

באגירה, אני מסכים איתך.

הרבה פעמים קשה לתקן תעודת בגרות, ותיקון כזה עלול לזרוק כמה שנים רק לשם שיפור ציוני הקבלה (שאינם קשורים דווקא לחורמ שנלמד בתואר).

 

אך שים לב למספרים - כמות הסטודנטים למקצועות 'דרעק', כאלו שאין להם דרישה או שאינם מקנים תעודת מקצוע, גבוהה מדי - מדובר על כמעט 40% מכלל הסטודנטים. חשוב שנדע לקראת מה אנו הולכים.

 

אנשים שלומדים מקצועות כאלו צריכים להתחשב ברוחות השוק, שכרגע נושבות בכיוון של טכנולוגיה ופיננסים.

 

להשקיע 3-4 שנים במקצוע שאין לו דרישה, שווה ערך לקניית מניה של חברה לייצור קסטות או דיסקטים. שיהיו מודעים להשלכות.

פורסם

הרבה פעמים, התואר הזה הוא דרישה בסיסית למשרות ניהול, אבל בלי נסיון מעשי ורלוונטי בניהול אמיתי, תכלס, בשטח, אפילו סניף של ארומה לא יתנו לך לנהל.

 

אני עבדתי ב UMI בתחילת שנות ה 90, אביהו בן נון (למי שלא מכיר, אלוף בן נון, מפקד חיל האויר) בדיוק מונה להיות נשיא החברה, חודש עבד איתי, כתף אל כתף, ניקז שמן,, החליף פלגים ולמד את מהות המוסך, אח"כ עבר להיות אפסנאי, עבר לקבלה וככה עבד חודש בכל מחלקה של החברה.

 

אחרי כחצי שנה עלה למשרד והתחלי לנהל באמת.

הסברתי את זה עשרות פעמים - שום מכללה לא יכולה להפוך אדם לא מוכשר למוכשר.

ולדעת לנהל זה סוג של כשרון, אין מה לעשות.

בתחילת שנות ה 90' עבדתי כמנהל טכני בחברה להשכרת רכב חדשה.

למשרת המנכ"ל הוצנח אדם שהיה מנכ"ל חברה לייצור מוצרי קוסמטיקה.

את קירות משרדו עיטרו תעודות רבות ודיפלומות אין ספור.

הבעייה שהוא הבין במכוניות כמו שאני מבין במוצרי קוסמטיקה, אולי אפילו פחות.

תוך 5 שנים היה היתה חברה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...