Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הדור האבוד - כתבה מכלכליסט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וכאן נשאלות כמה שאלות ותהיות.

קופיקס לא יוכלה ולא אמורה להחליף בתי קפה כמקום בילוי, וזה ברור.

בשלב זה, ההתלהבות היא לא מהמחיר, אלא מהווה סוג של מחאה כנגד הרשתות הגדולות, אף אחד לא יודע כמה זמן זה יחזיק.

לגבי מכירת זכיונות - האפשרות הראשונה היא שבעל הרשת ינסה למכור כמה שיותר זיכיונות, כל עוד העסק "חם", ואחריו המבול.

האפשרות השנייה, היא ראייה לטווח ארוך יותר, כמו של רשת ארומה.

ארומה בוררת בקפידה את זכיניה, מבצעת עבודת שטח מקיפה לגבי מיקום הסניף, ודואגת שלזכיין יהיה הון עצמי מכובד, על מנת שלא יקרוס כעבור חודש.

והאפשרות השלישית, שיפתחו עשרות בתי קפה באותו קונספט, ללא המיטריה של קופיקס.

אין לו פטנט רשום על כך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 443
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סיגפרדו, אלא אם כן הם לא יודעים להכין אותו, צריך להיות בסדר גמור.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני חושב שרולדין קצת נסחפו. אני יודע וכך כל המדינה שהם קונדטוריה מעולה והמחיר בהתאם. כאשני בהפסקה רוצה קפה ועוגה אני בטוח אקנה בקופיקס אבל לארוע או לבית אם יתחשק לי פינוק אז רולדין. הקפה של החברה שקופיקס מוכרת נחשב לטוב ולכן אמור להיות סביר(לפי טעם ולפי הבנה בקפה).

רוב האנשים לא מודעים בכלל איזה קפה הם שותים ומאיזה חברה זה מגיע ולכן קונים לפי מותג. רק בזמן האחרון מה שאספרסו עשו בעולם זה דבר לפי דעתי לא פחות ממדהים בכל הקשור לקפה ומיתוג והסבר. היום אני עם מכונה בבית ולא מוותר על כוס קפה איכותי לפחות פעמיים ביום :cool:

בכל מקרה מקדונלדס מוכרים ב-4.9 כבר הרבה זמן וכוס גדולה ב-5.90 אז לא גילו לנו פה שום דבר חדש.

החיים הם כמו....

פורסם
רק בזמן האחרון מה שאספרסו עשו בעולם זה דבר לפי דעתי לא פחות ממדהים בכל הקשור לקפה ומיתוג והסבר. היום אני עם מכונה בבית ולא מוותר על כוס קפה איכותי לפחות פעמיים ביום :cool:.

 

אני מניח שאתה מתכוון לנספרסו, אבל עצם העובדה שאתה קורא להם אספרסו ולו בקטע של שגיאת סופר בהיסח הדעת, זה מראה שהם את העבודה שלהם יודעים לעשות.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני מניח שאתה מתכוון לנספרסו, אבל עצם העובדה שאתה קורא להם אספרסו ולו בקטע של שגיאת סופר בהיסח הדעת, זה מראה שהם את העבודה שלהם יודעים לעשות.

 

הכוונה נספרסו כמובן ומעניין איך יצא שכתבתי אספרסו?! כנראה שלא טעיתי במה שכתבתי :D אני כמנהל שיווק בתחילת הדרך בעסק שלי מאוד אוהב את התחום השיווק ומכבד לפעמים חברות שעושות את זה ביג טיים.

החיים הם כמו....

פורסם

 

יש לבחור קבלות והוא יעשה כסף, ומקווה שגם הזכיינים שלו כי הוא אלוף בזכיינות

 

הוא יעשה בטוח, השאלה אם גם הזכיינים יעשו כסף.

 

.

כאמור מאות זכיינים תפעלו אצלו מספר רשתות בהצלחה לו ולהם ואז הוא ביצע אקזיט, בשלבים.

 

גם כאן אני מניח יהיה אותו תהליך . הוא רץ למרחקים ארוכים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
אגב, קופיקס. מישהו טעם את הקפה שלהם?

 

סיגפרדו

 

מהכתבה של פנדוב:

"מאין הקפה מסוריה או מקולומביה?", אמר רהב.

 

אני במקום סגפרדו, משחיל לרהב תביעת לשון הרע כזו, שאולי נזכה לא לראות לזמן מה את הכיעור שלו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אתם יודעים מה?

גם אם הקפה הוא לא באותה איכות (והוא כן), זה עדיין קפה ב30% מהמחיר הרגיל.

כולנו צריכים כל היום להיות "סנובים של קפה"?

 

אפשר ליהנות מקפה זול.

ברגע שמישהו אומר "אי אפשר לשתות קפה ב5 שקלים ואני מוכן לשלם 14", שלא יתלונן על יוקר המחייה.

 

זה המקבילה למישהו שאומר "אי אפשר לקנות רכב עם מנוע 1.2 כי הוא לא עולה את הקסטל".

סתם דעות קדומות ובורות.

פורסם

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000885679#fromelement=hp_morearticles

חברת הדירוג מעלות מדרגת אגרות חוב שונות לפי איתנותן. יש שיגידו שהם נועלים את האורווה- כלומר מורידים דירוג לאחר שאחרון הסוסים עזב בצליעה. בדיוק כפי שעשו לא מעט בשנים האחרונות.

למה זה חשוב? הדירוג משפיע על גופים מוסדיים המנהלים את החסכון שלנו[ראו חמש הודעות לפני] היכן להשקיע את כספנו.

 

אז כעת, אחרי שכל הפעמונים צלצלו ושווי החברה ירד בעשרות אחוזים- נזכרים, חכמה שבדיעבד.

פורסם

ממליץ מאוד לקרוא את הטור הזה.

רועי, אם אתה עוקב אחרי הדיון, מעניין אותי מה אתה חושב על זה. זה די מתחבר למה שכבר דנו בו פה, על הרצון לשמור על גובה מסוים של רווחים, ועל זה שתמיד יעדיפו במצב כזה לפגוע במי שנמצא בתחתית סולם השכר בחברות השונות.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...