Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2 סאבים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4678 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לרכוש את אחד מבין שתי הדגמים הבאים

בוסטון אקוסטיק g2 12"

אינפינטי kappa perfect 10.1

למישו יש ניסיון ומכיר אותם ויוכל בבקשה לומר לי את ההבדל ואיזה סאב יותר איכותי ?

מה אתם הייתם בוחרים ולמה ?

אוהב לשמוע הכל למעט רוק ומטאל.

פורסם

מה יגביר את הסאב שתבחר ?

HU - Alpine 9887 | Speakers - Hertz MLK2

Midbas Amplifier - GENESIS Series 3 dual mono

Twitter Amplifier - GENESIS Series 3 four channel

Subwoofer Amplifier - ROCKFORD 1001BD | Sub - IDMAX

פורסם

מגבר שתי ערוצים של קראנץ pzt1100.2 בגישור

אבל לגבי המגבר זה לא רלוונטי מכוון שאם אהיה צריך להחליף למונו שיעמוד גם ב2 אום זאת אופציה

אני רק רוצה לדעת מבחינת שתי הסאבים באיכות שלהם ועד כמה הkappa יודע להביא גם spl כמו הבוסטון g2

פורסם

מקפיץ....

מישו יכול לעזור לי בבקשה ?

אני בנתיים הולך על הכיוון יותר של הבוסטון g2 מישו יכול לתת עליו ביקורת ?

פורסם

שני סאבים איכותיים מכווני SQ מדוייקים עם Bit rate גבוהה

בחירה בניהם היא עניין של עם אישי ,שניהם טובים ואני דיי בטוח שלא תתאכזב בין אם תבחר בבוסטון או באינפיניטי.

 

אם אתה רוצה גם יותר "SPL" ותדרים נמוכים

לך על תיבה עם פורט.

פורסם

היה לי ניסיון די רע עם infinity ref 1260.

זה לא בדיוק אותו סאב אבל בהחלט גרם לי למשוך ידיי מאינפיניטי.

הוא עבד בסדר אבל הוא באמת מגמגם בתדרים הגבוהים (נאמר סביבות 100 הרץ) בעוד שסאבים אחרים מסתדרים איתם מצויין.

 

אין לי היכרות אישית עם הבוסטון אבל שמעתי עליו חוות דעת סבירות +

פורסם

סאב מגמגם ב100 הרץ? הבעייה לדעתי יותר בכיוון שביצעת למערכת. דבר ראשון חיתוך של סאב ב100 הרץ זה חיתוך גבוה, דבר שני אם כבר סאב "נחנק" זה יותר ענייו של תיבה שמכוונת נמוך מידיי ולא מסוגלת לנגן תדרים גבוהים בצורה טובה.

hu:eclipse 7200 MK II ,amp:image dynamics q450.4+boston gt28+mono rockford 1501bd,comp:duble hertz mlk165+midrange hl70, subwoofer:fi q15

:evil:

×
×
  • תוכן חדש...