Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לינסוע לאילת עם המשפחה המורחבת ניהיה 3 מבוגרים ו2 ילדים .בפיאט דובלו לא הכי נוח מאחורה .היתי רוצה המלצה על רכב שעונה לדרישות .למה דיזל ?כי יש לי סולר מהעבודה .

חשבתי על רכב מסחרי גדול אבל ראית את המחירים ל4 ימים רוצים מעל 2000 שח

מוכן להשקיע עד 1000 שח ל4 ימים לא בחגים ולא בסוף שבוע

פורסם

בדוק ב-AVIS שברולט אורלנדו

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אני לא בטוח שהאורלנדו הוא דיזל.

 

לדעתי הרכב היחיד שנועד לנוסעים שיהיה בחברות ההשכרה ויהיה דיזל, הוא הקיה קרניבל (או סיטרואן ג'אמפי).

אבל גם אז מדובר בהוצאה של כ1500 ש"ח מהקצת שהסתכלתי. וגם אז צריך לוודא עם משרד ההשכרה שהרכב שאתה מקבל הוא אכן דיזל.

 

אולי למרות ענין הדלק, משתלם יותר לקחת רכב בנזין עם מרחב פנימי גדול.

פורסם

יקירי - לא הייתי כותב - אם לא הייתי יודע :)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

למתי הנסיעה?

 

כי אם זה לעכשיו או תקופת החגים ספק אם תמצא בכלל רכב כלשהו...

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
יקירי - לא הייתי כותב - אם לא הייתי יודע :)

 

צודק. טעות שלי. :oops:

 

בכל מקרה אני מניח שהוא נכנס תחת אותה קטגוריה כמו הרכבים שציינתי. אבל אולי גם פה אני טועה :wink:

פורסם

האורלנדדו הוא מיניוואן ונמצא בקבוצה נמוכה יותר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נראה לי שלהטיס 4 והחמישי יסע עם הדובלו לאילת יעלה הכי פחות ויהיה הכי נוח (לפחות לרביעיה מתוך החמישייה).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני יכול להעיד שמנסיון שלי, קיה קרניבל נורא מרווחת ודיי נוחה,

 

מה גם שהיא מתאימה לעד 7 נוסעים (כולל נהג) מה שנותן לנוסעים עוד המון מקום להתרווח מאחור

 

והיא תתאים לך בול במידה ואתם פחות מ7 (במקרה שלי הידקנו חלק גדול מהתיקים לגג הרכב בכדי שיהיה מקום לכולם).

 

הופתעתי בזמנו שקיבלנו דיזל, מה שחסך לנו המון בהוצאות הנסיעה.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אם הם חמישה ולא יותר, 3 מבוגרים ושני ילדים, אני לא מבין מדוע משפחתית דיזל עם תא מטען גדול לא תספיק?

 

מבוגר אחד לא ישב בנוחות עם 2 ילדים מאחור? (ללא מושבי בטיחות)

 

אני לא מומחה לרכבי השכרה אבל אני מעריך שלפחות אחת מהמונעות דיזל הבאות תהיה בהשכרה:

 

רנו פלואנס, מגאן סטיישן, אוקטביה, ג'טה, קיה סיד סטיישן, קיה אופטימה, אופל אסטרה סטיישן ועוד

 

שלא נדבר על קנגו, ברלינגו או פרטנר

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

מבדיקה מצאתי את הברלינגו ב1050 שח .היות ו2 הילדים עם כסאות בטיחות לא הכי נוח מאחורה

חשבתי על טיסה זה יוצא משהו כמו 1600 שח לכולם הלוך חזור יציאה מחיפה

אבל גם מוניות באילת זה לא עסק זול

פורסם
אם הם חמישה ולא יותר, 3 מבוגרים ושני ילדים, אני לא מבין מדוע משפחתית דיזל עם תא מטען גדול לא תספיק?

 

מבוגר אחד לא ישב בנוחות עם 2 ילדים מאחור? (ללא מושבי בטיחות)

 

אני לא מומחה לרכבי השכרה אבל אני מעריך שלפחות אחת מהמונעות דיזל הבאות תהיה בהשכרה:

 

רנו פלואנס, מגאן סטיישן, אוקטביה, ג'טה, קיה סיד סטיישן, קיה אופטימה, אופל אסטרה סטיישן ועוד

 

שלא נדבר על קנגו, ברלינגו או פרטנר

 

לא יודע מאיפה כל זה, בתור נהג לשעבר בחברת ליסינג והשכרה גדולה (שלמה) עברו תחתיי המון רכבים פרטיים כאלו ואחרים, והרכבים היחידים שהיו בתצורת סטיישן היו מליסינג ולא מהשכרה, מעבר לכך רכבי דיזל היו מסחריים בלבד.

 

אז לא ממש נראה לי שפותח השרשור ימצא איזשהי סטיישן דיזל כזאת או אחרת בחברת השכרה. פשוט לא מתעסקים עם זה.

 

מה גם שלפי האינטרס של חברות ההשכרה, הלוגו שלהם אמור להיות "רוצה גדול? תשלם" ולא ינסו לתת לך "יותר" ב"פחות".

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
מבדיקה מצאתי את הברלינגו ב1050 שח .היות ו2 הילדים עם כסאות בטיחות לא הכי נוח מאחורה

חשבתי על טיסה זה יוצא משהו כמו 1600 שח לכולם הלוך חזור יציאה מחיפה

אבל גם מוניות באילת זה לא עסק זול

 

אני אומר מניסיון שהמושב האחורי של הברלינגו ודומיו (הדגם הישן) ממש גדול יחסית למשפחתית רגילה ולדעתי ברוחב של כ 1.5 מטר יחסית לממוצע של 1.3 במשפחתית.

 

אני חושב שלפחות שווה לך לגשת לחבר או מישהו שאתה מכיר \ אולם תצוגה ולבדוק את המושבים הספציפיים שלך על הדגם שמציעים בהשכרה. אתה תתפלא כמה הרכב הזה רחב, פרקטי ולי הוא היה אפילו מאוד נוח לנסיעות ארוכות (ברלינגו דגם ישן, דיזל ידני).

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
אני אומר מניסיון שהמושב האחורי של הברלינגו ודומיו (הדגם הישן) ממש גדול יחסית למשפחתית רגילה ולדעתי ברוחב של כ 1.5 מטר יחסית לממוצע של 1.3 במשפחתית.

 

אני חושב שלפחות שווה לך לגשת לחבר או מישהו שאתה מכיר \ אולם תצוגה ולבדוק את המושבים הספציפיים שלך על הדגם שמציעים בהשכרה. אתה תתפלא כמה הרכב הזה רחב, פרקטי ולי הוא היה אפילו מאוד נוח לנסיעות ארוכות (ברלינגו דגם ישן, דיזל ידני).

 

 

אצלנו בזמנו בשלמה סיקסט כשלא הייתה ממש ברירה והיינו קצרים בזמן, היינו מעלים נהג רביעי לשבת מאחור בספסל האחורי של הברלינגו, כשאחד מהם היה אני (ואני לא בן אדם כ"כ צר).

 

הרכב היה עם מדבקות מאחור ובצדדים אז זה לא היה גלוי לעין, בקשר לזה שזה מטופש אני מסכים, היינו צעירים.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

היה לי בעבר מספר מכוניות כמו קנגו ברלינו ופארטנר. כגע אני עם הפיאט דובלו שבעברה היתה מסחרית סגורה ועברה הסבה למסחרי עם ספסל אחורי .אין לאוטו בידוד ולא נוח לשבת מאחורה למרות שאני יושב מקדימה .

ניראה אולי אקח מחבר את האוטו שלו קאדי 7 מקומות ואתן לו את שלי אבל זאת אופציה אחרונה בגלל שאני לא אוהב לקחת רכבים של חברים

×
×
  • תוכן חדש...