Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגיין אין השלכה על העוצמה של המגבר. ואין לי מושג איך אתה יודע שהוא לא מתאמץ, הוא אמר לך את זה?

 

בכל אופן, יש מציאות יותר טובות לטעמי, הייתי שוקל ללכת לכיוון המאגנט,בלאפונקט ויש פה למישהו אפילו ניסיון חיובי עם ה

LOGIC,

היתי פוזל לצדדים..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

השאלה מה המחירים שלהם? כי אני מחפש משהו לא הרבה יותר יקר מזה, ואני שזה מביא את התמורה הטובה ביותר למחיר...

פורסם

אני באמת הייתי הולך על לוג'יק או מאגנט או אפילו מאק אודיו.

 

תלך על רכיבים שאתה שומע עליהם דברים טובים, לא שהרוב רק מלכלך עליהם.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

מיסטר אודיו,אתה נותן לזה להשמע כאילו יש פה קנוניות כל שהם,

חס וחלילה שהוא לא יצטרך להצרף לאיזה CULT' בשביל לדעת על מה אנו ממליצים.

 

מה שאני מנסה להגיד, שאנחנו לא ממליצים בגלל ש"הרוב מלכלך" , זה רק בגלל ניסיון לקוי, של החבר"ה פה.

(גם אם כל הפורום ילכלך על משהו, בלי הצדקה, גם אז המשהו הזה לא יהיה מומלץ?)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

MIKMIK

אבל מה שאתה מציע יקר בהרבה....מהCALIFORNIA BOOM

כי הוא 4 יציאות....ומגנט 4 יציאות עולה הרבה יותר...

הקליפורניה בום עולה 499 ש"ח עם 2 רמקולים מתנה (לזרוק לפח) וערכת כבלים...(חוסך עוד 100 ש"ח).

 

ובמחיר הזה אני לא חושב שיש משהו אחר שניתן להמליץ ואם כן אשמח לשמוע עליו..

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם

דימה, החוסר המלצה זה לא בגלל ביצועים,

אם השאלה היתה בנוגע לביצועים, אני מאמין שהקאליפורניה בתקציב הזה נותן את הביצועים הכי טובים..

 

הבעיה פה, אמינות...........

אתה תשלם חצי מחיר, תקבל רבע מוצר, ביצועים כפולים,

תעשה את החשבון ותחליט אם זה עדיין משתלם יותר...

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני לא יודע אם הבוס עדיף, אני מאמין שהפלטיניום אודיו יותר מומלץ,

(לא בגלל ביצועים, פחות אנשים מתלוננים עליו)

 

WRX אתה צריך להחליט אם אתה רוצה לקנות מוצר אמין, או מוצר שיעבוד,

תאכלס כל מוצר יעבוד עם הפיוניר, מבחינת ביצועים כימעט כולם לא ידגדגו את הפיוניר 305 לדוגמא..

 

אז תעשה חושבים ותחליט מה אתה מעדיף.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

אני מחפש בעיקר ביצועים אבל במחיר הזה לא נראה לי שאני אשיג משהו יותר טוב.

ד"א למה אף פעם לא ראיתי בחנויות מוצרים של קליפורניה?

פורסם

יש מספיק מוצרים שלהם,לא יודע איך לא ראית

 

מה שזול, מוכר ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
יש מספיק מוצרים שלהם,לא יודע איך לא ראית

 

מה שזול, מוכר ..

 

בדיוק ככה. גם ה 305C הוא זול... אך בשבילו צריך הגברה "קצת" יותר חזקה...

אם היית יודע שזה המצב, לא היית קונה את הסאב הזה.

 

ככה, לכל המגברים שהצגת, אין מספיק כוח ע"מ לגרום ל 305 לנגן.

אם אתה לא גבוה בתקציב, נסה להחליף את הסאב ל 304F , ועם הקליפורניה , או כל מגבר אחר שהצגת, הוא ישבור לך את הראש.

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם

מצטער אם לא הבנתם אותי (כנראה החסרתי פרטים...).

 

לי יש קומפוננט של מגנט (שמחובר לרדיו דיסק) ובהתחלה רציתי להוסיף 6X9" (שיהיו אחראים על הבאסים...) אחוריים אבל בגלל שזה מחייב לחתוך את הפח אז חשבתי שזאת אפשרות יותר טובה להוסיף מגבר וסאב. אבל אני לא רוצה מגבר 2 יציאות בגלל שאם כבר אני קונה מגבר אז אני רוצה שהוא גם שיגביר את הקומפוננט...

אז בקיצור אני מוכן להשקיע במגבר 4 יצאות + סאב וופר 1100-1200 ש"ח גג (כולל תיבה לסאב)


×
×
  • תוכן חדש...