Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סמרקפון בדיוטיפרי כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם כדאי מבחינת מחיר [אני בספק] ומבחינת אחריות [מי היבואנים].

אם כן אלו דגמים עד 1000 שקלים, ניתן גם לעלות אם מצדיק. אינטואיטיבי וידידותי לחסרי הסטורית סמרק.

אם ירכש, אני מניח שסים עדיף לרכוש בחו"ל ולא בשדה התעופה בארץ [סטימצקי]? הטיסה לאירופה.

תודה.

פורסם

אני רכשתי נקסוס 4 עם אחריות של הייבואן הרשמי+מטען מקורי של LG במחיר של 1785 שקלים בדיוטי פרי לפני שבוע ימים.

איזה כייף לי :)

פורסם

תעשה סקר מחירים במדינת היעד, סקר מחירים בארץ ואז תוכל להחליט אם כדאי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

בקנייה בחו"ל לא תוכל לממש את האחריות בארץ.

לא שזה קריטי אבל אם אתה קונה בארה"ב או איטליה תצטרך לרכוש מתאם לתקע/שקע ישראלי.

איזה כייף לי :)

פורסם

איטליה? תקעי שני פינים איטלקיים זהים לסטנדרד האירופי. תקעישלושה פינים אכם בעיתיים, אבל מטעני טלפונים אינם מצריכים הארקה.

לפני שאתה בודק רכישה באירופה בדוק את מדיניות נמעילת הסים - במרבית מדינות אירופה הטלפונים נמכרים נעולי סים, וטלפונים חופשיים יקרים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

באיטליה דווקא סיםמפרי אבל המחירים ממה שראיתי לא כ״כ אטרקטיביים. המחיר שציין מרק לנקסוס 4 סביר בהחלט.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
האם כדאי מבחינת מחיר [אני בספק] ומבחינת אחריות [מי היבואנים].

אם כן אלו דגמים עד 1000 שקלים, ניתן גם לעלות אם מצדיק. אינטואיטיבי וידידותי לחסרי הסטורית סמרק.

אם ירכש, אני מניח שסים עדיף לרכוש בחו"ל ולא בשדה התעופה בארץ [סטימצקי]? הטיסה לאירופה.

תודה.

 

לא קונים סמארטפון במחיר הזה. תחסוך על אוטו, תחסוך על טלוויזיה, תטוס לחו"ל במטוסי מטען אבל אל תקנה סמארטפון ב1000 ש"ח. היכולות מוגבלות, מערכת ההפעלה מיושנת, עדכונים לא תראה, החומרה דפוקה ובסך הכל אתה מקבל את כל החסרונות של סמארטפון (שביר יותר, מסורבל יותר כטלפון, יקר יותר) בלי אף אחד מהיתרונות (צריכת תוכן קלה וכיפית).

 

תמשכן משהו ותקנה נקסוס 4. זו החבילה הכי טובה שיש, מהיבטים של חומרה ומהיבט של עדכוני תוכנה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

נקסוס 4 לא מתאים לי מסיבות שציין מרק בשרשור שפתח. מעבר לחוסר ידע שלי, בעוד שיש הנהנים מן ההתעסקות לשמה אני מחפש יעילות ופשטות [אך לא אי טיונס]

קראתי שרשורים וגם פתחתי שרשור בעבר בעניין. חשבתי שאל. ג'י אופטימוס 7 [אך קראתי בקורת מעורבת עליו]או משהו כמו סמסונג 2 יספק. מכשירים שונים זוכים להמלצות סותרות. אציין שמשחקים- כמעט לא מענין אותי וגם לא איכסון אדיר.

בחו"ל כנראה לא ארכוש מסיבות- תאימות, נעילות ו...אובדן זמן שהוא יקר בחו"ל. מכאן שאלתי על הדיוטיפרי. מניח שלבסוף ארכוש בארץ .

לאור זאת אם אין המלצות בדיוטי השאלה מה האפשרויות בארץ[בסדר רועי, אפשר להעלות תקציב].

וייז, גיפיאס ללא וויז, מסך סביר, פעולה "חלקה", לא להחליף כפתורים כל יומיים.

פורסם

בחו"ל כנראה לא ארכוש מסיבות- תאימות, נעילות ו...אובדן זמן שהוא יקר בחו"ל. מכאן שאלתי על הדיוטיפרי. מניח שלבסוף ארכוש בארץ .

לאור זאת אם אין המלצות בדיוטי השאלה מה האפשרויות בארץ[בסדר רועי, אפשר להעלות תקציב].

וייז, גיפיאס ללא וויז, מסך סביר, פעולה "חלקה", לא להחליף כפתורים כל יומיים.

היי, בנקסוס אין לך אייטונס.

 

האשכול שפתחתי הינו עבור משתמש שמחפש להפיק קצת יותר או אפילו הרבה יותר מהאייפון שהיה ברשותיי לכן אני לא מהווה דוגמא מייצגת.

לאחר 3 שנים עם אייפון קצת קשה לעשות את המעבר אבל למשתמש חדש לפי דעתי זה יהייה יותר קל.

 

אחותיי די דומה לך מבחינת הדרישות והידע והיא מרוצה מהנקסוס שלה.

 

דברים בסיסים בנקסוס 4 קל לבצע כמו בכול מכשיר אחר קרי שליחת SMS התקשרות וניהול אנשי קשר ותמונות וכמובן מיילים.

 

נקסוס 4 מבחינת עלות/תועלת עולה על כול המכשירים.

 

אפליקציית WAZE עובדת מצויין בנקסוס ואפילו טוב יותר וגם מהירה יותר מהאייפון 3GS שהיה לי.

 

 

בהצלחה עם נקסוס (אל תקנה זבל סיני ב-800 שקלים).

איזה כייף לי :)

פורסם

בחו"ל כנראה לא ארכוש מסיבות- תאימות, נעילות ו...אובדן זמן שהוא יקר בחו"ל. מכאן שאלתי על הדיוטיפרי. מניח שלבסוף ארכוש בארץ .

לאור זאת אם אין המלצות בדיוטי השאלה מה האפשרויות בארץ[בסדר רועי, אפשר להעלות תקציב].

וייז, גיפיאס ללא וויז, מסך סביר, פעולה "חלקה", לא להחליף כפתורים כל יומיים.

 

אין יותר יעיל ופשוט מנקסוס 4. אין שם את כל הזבל שהיצרנים דוחפים למכשירים אחרים. הממשק נקי, מהיר ויעיל. כל הפונקציות הרגילות - אימייל, גלישה, מוזיקה, יוטיוב וכו' כבר באות מוכנות במכשיר. אל תקנה שום דבר אחר (חוץ מאייפון, אבל אלו מחירים שונים ובעיות שונות).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

תודה רועי, הבנתי שהמכשיר טוב, השאלה האם טוב עבורי. לא בקיא ולא נהנה מעצם המשחק של להתקין , להסיר, לתלות וליבש.

השרשור של מרק קצת הרתיע, אלא אם הקשיים שלו מצויים במקומות שאליהם כנראה לא אגיע.

המחיר כבר לא רחוק מסמסונג אס 3, אולי פחות איכותי. השאלה אם עבורי.

 

בבניין ציון ננוחם.

פורסם
תודה רועי, הבנתי שהמכשיר טוב, השאלה האם טוב עבורי. לא בקיא ולא נהנה מעצם המשחק של להתקין , להסיר, לתלות וליבש.

השרשור של מרק קצת הרתיע, אלא אם הקשיים שלו מצויים במקומות שאליהם כנראה לא אגיע.

המחיר כבר לא רחוק מסמסונג אס 3, אולי פחות איכותי. השאלה אם עבורי.

 

בבניין ציון ננוחם.

 

הנקסוס 4 טוב בכל היבט או דרך מהסמסונג S3.

קיבלת רושם מוטעה בחסות שיח דבילי במיוחד של "אנדרואיד זה למי שאוהב להתעסק עם המכשיר שלו". אז זהו, שאני שונא להתעסק עם המכשיר שלי. אני רוצה שהוא יעבוד תמיד, יעבוד מהר, יתעדכן לבד לגרסה האחרונה ויהיה בעל ממשק אינטואטיבי - וזו בדיוק המהות של מכשירי הנקסוס. אם תבחן את שימוש הסמארטפון הטיפוסיים, תגלה ש:

 

* אימייל

* SMS

* שיחות

* מצלמה

* יוטיוב

* גלישה

* מוזיקה

 

הם כולם דברים שבאים מובנים עם הנקסוס 4 כשאתה מוציא אותו מהאריזה. אין בו שום דבר שדורש התעסקות, פשוט כלום.

הוא עובד ועובד היטב.

 

רק תקנה לו כיסוי טוב כי הוא שביר לאללה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מרק פשוט חווה קשיים של נזיר שהתפקר בביקורו הראשון בבורדל. לך כמדומני אין קריירה בתחום הקלריקלי, איני צופה בעיה ;)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
מרק פשוט חווה קשיים של נזיר שהתפקר בביקורו הראשון בבורדל. לך כמדומני אין קריירה בתחום הקלריקלי, איני צופה בעיה ;)

דבר ברור :-) .

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...