Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שנוצרו עיוותים מסוימים במסרק ההגה ברכב (זה החלק שגורם לסיבוב הגלגלים כאשר אתה מסובב את ההגה). זה עניין בטיחותי ולכן לא עובר טסט. הפתרון פשוט - שיפוץ מסרק הגה. העלות - לרוב כ-1000 ש"ח לשיפוץ עצמו, ועוד כמה שעות עבודה של מוסך לפירוק והרכבה של המסרק.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כנראה שנוצרו עיוותים מסוימים במסרק ההגה ברכב (זה החלק שגורם לסיבוב הגלגלים כאשר אתה מסובב את ההגה). זה עניין בטיחותי ולכן לא עובר טסט. הפתרון פשוט - שיפוץ מסרק הגה. העלות - לרוב כ-1000 ש"ח לשיפוץ עצמו, ועוד כמה שעות עבודה של מוסך לפירוק והרכבה של המסרק.

 

רוני

נקישה ממסרק הגה יכלוה לנבוע גם מתפוחי הגה או זרועות הגה או בוקסה להגה צד ימין -בהגה רגיל (לא הידראולי).

תקון מכללים אלו זול יחסית, ואין צורך לפרק מסרק הגה כדי להחליפם.

 

גש למוסך לצורך איבחון מדוייק למקור התקלה.

פורסם
באוטו של אבא שלי יש נקישות במסרק הגה ובגלל זה הוא לא עבר טסט

מה הכוונה ומה פירוש התקלה?

באיזה רכב מדובר?

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
כנראה שנוצרו עיוותים מסוימים במסרק ההגה ברכב (זה החלק שגורם לסיבוב הגלגלים כאשר אתה מסובב את ההגה). זה עניין בטיחותי ולכן לא עובר טסט. הפתרון פשוט - שיפוץ מסרק הגה. העלות - לרוב כ-1000 ש"ח לשיפוץ עצמו, ועוד כמה שעות עבודה של מוסך לפירוק והרכבה של המסרק.

 

רוני

קודם כל מדובר בסיטרואן ג'מפי.

שנית לא מדובר ב1000 שקל אלא ב14,000 שקל אז אם אתה לא מבין אל תגיב.

×
×
  • תוכן חדש...