Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, הרגע חזרתי מסוכנות ליסינג לגבי פיאט בראבו 2011 (מחירון 77K), עם כ 50K ק"מ

מדובר בדגם הדינמיק הרובוטי.

 

התחלנו את המשא ומתן ב 70K עם "נראה מה אפשר לעשות כשזה יהיה רציני".

אין לי ניסיון בכלל מקנייה בליסינג או התמקחות עם החברה האלו... כמה לדעתכם אפשר להוציא את הרכב, בהתחשב בעובדה שהוא מליסינג ?

 

כמו כן אשמח לדעת מה ההבדלים בין דגם הדינמיק לדגם הסנסיישן ? משומה אין שום PDF של בראבו 2011

פורסם

שווה לנסות להוריד עד 20%, ז"א שנקודת המו"מ שלך צריכה להיות 62K. אין לך מושג מי נהג ברכב ואיך וגם מי שירכוש ממך לא יתחיל מו"מ בפחות מ-15-20%.

פורסם
שלום לכולם, הרגע חזרתי מסוכנות ליסינג לגבי פיאט בראבו 2011 (מחירון 77K), עם כ 50K ק"מ

מדובר בדגם הדינמיק הרובוטי.

 

התחלנו את המשא ומתן ב 70K עם "נראה מה אפשר לעשות כשזה יהיה רציני".

אין לי ניסיון בכלל מקנייה בליסינג או התמקחות עם החברה האלו... כמה לדעתכם אפשר להוציא את הרכב, בהתחשב בעובדה שהוא מליסינג ?

 

כמו כן אשמח לדעת מה ההבדלים בין דגם הדינמיק לדגם הסנסיישן ? משומה אין שום PDF של בראבו 2011

 

לסנסיישן חישוקים קלים, חלון אחורי כהה, בקרי שליטה על ההגה ופנסי ערפל מלפנים. מכל בחינה נוספת אותו אוטו.

פורסם

טוב מסתבר שהטעו אותי בסוכנות ליסינג. אמרו לי מחירון 77K בעוד מחיר זה מתייחס לדגם הסנסיישן, הדגמים שיש להם הם אך ורק דינמיק, שמחירם הוא כ71K. אני אנסה להוציא אותו ב 60K.

פורסם

הטעו?

למה זה פעם ראשונה שהם פותחים מחירון? פעם ראשונה שהם גילו שהם מחזיקים בדגם הפחות מאובזר?

 

חבורת שקרנים, שיטת מצליח ולפעמים זה עובד להם.

פורסם

חברים טעות שלי, מתנצל שהשצמתי:

הרכב עלה לכביש באוק' 11 ולכן מחיר המחירון שלו הוא אכן 77K.

 

הבנתי שבגרסאת הדינמיק אין לא כניסת AUX ולא כניסת USB... מישהו יכול לאמת את זה ?

הם באמת הוציאו רכב בשנת 2011 עם מערכת שמע מקורית בלי שום חיבור ?

פורסם

ניסיתה לראות מה יש ביד 2?

אני פתחתי יש שם רמת גימור סנסנשיין יד שנייה עם 75K אחריות עד 2015 של יבואן ב 65 אלף. לא יודע מתי עלתה לכביש.

הייתי בודק את האופציה. בכל מקרה יש לך מידיים פרטיות ולא ליסינג במחירים לא רחוקים מההצעה שקיבלת.

פורסם
ניסיתה לראות מה יש ביד 2?

אני פתחתי יש שם רמת גימור סנסנשיין יד שנייה עם 75K אחריות עד 2015 של יבואן ב 65 אלף. לא יודע מתי עלתה לכביש.

הייתי בודק את האופציה. בכל מקרה יש לך מידיים פרטיות ולא ליסינג במחירים לא רחוקים מההצעה שקיבלת.

 

דיברתי עם הבחור, נשמע לי לא הכי רציני... בקושי הבין מה זו בדיקה והתחיל לגמגם כששאלתי אותו אם הרכב עבר תאונות או משהו דומה.

בעקרון עברתי על כל אחד ואחד ברשימה ביד2 (אשכרה כולם), ובגלל שאני לא מוכן להתפשר על מודל 2009 (אין בקרת יציבות) נשארתי עם מעט מאוד אופציות רלוונטיות.

פורסם

מחר אני כנראה אלך לרכוש את הרכב, שאלה קריטית:

האם לסמוך על הבדיקה של אלדן, או לבצע בדיקה בעצמי ?

500 ש"ח לא נשמע כ"כ הרבה כאשר מוציאים כ 65,000 ש"ח... אבל אם אפשר לחסוך, למה לא.

פורסם

אם המחיר הוא לשביעות רצונך אז בסדר. לדעתי הוא קצת גבוהה ואפשר להוריד טיפה, אבל זה לא בטוח.

בקשר לבדיקה לא כדי לסמוך על בדיקה של אלדן אלה לבדוק לבד תמיד ימצאו משהו (צימיגם או פרונט וכו'...)

והם יתקנו/יחליפו את זה על חשבונם, וכמובן לך יהיה שקט נפשי שלקחתה תרכב לבדיקה ותאמין לי זה שווה יותר מ 500 שקל.

בכל מקרה שיהיה לך בהצלחה מחר.

פורסם

56,000 ₪ זה מחיר מצויין. תנסה, תבוא עם בטחון אל תפחד הם מתים למכור.מנסיון.

( לא טעיתי 56)

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם
דיברתי עם הבחור, נשמע לי לא הכי רציני... בקושי הבין מה זו בדיקה והתחיל לגמגם כששאלתי אותו אם הרכב עבר תאונות או משהו דומה.

בעקרון עברתי על כל אחד ואחד ברשימה ביד2 (אשכרה כולם), ובגלל שאני לא מוכן להתפשר על מודל 2009 (אין בקרת יציבות) נשארתי עם מעט מאוד אופציות רלוונטיות.

 

אתה בטוח שבמודל 2009 Dynamic Dual logic אוט' 1.4 - 120 כ"ס אין בקרת יציבות?

זה לא מה שרשום במפרט הרכב באתר יד-2.

http://pricelist.yad2.co.il/cardetails_n.php?SubModelID=24871&Year=2009

 

לגבי המחיר, נראה לי עסקה לא רעה - רכב משפחתי מאובזר, זריז וחסכוני, בן שנה ועשרה חודשים במחיר של סוזוקי אלטו חדשה..

מחירי זנות! (הרכב נמכר ב-120 לפני פחות משנתיים)

×
×
  • תוכן חדש...