Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 627
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום,

 

לאחרונה ניקיתי את גלגלי המגנזיום/אלומיניום/סגסוגת ברכב שלי וגיליתי כתמים שחורים שמאוד קשה להוריד אותם (פיח?). זה עדיין שלב מוקדם, אין הרבה כאלו ורציתי לטפל בזה כבר עכשיו לפני שזה יצטבר יותר ויתקבע על הג'אנט.

איך אתם ממליצים לטפל בזה? חומרים מיוחדים? מטליות מיוחדות? איך אני מבריק את הגלגלים?

 

תודה מראש.

פורסם

ראיתי בכל מיני פוסטים אחרים וויכוחים על איך לקרוא לזה אז נתתי את כל האופציות רק ליתר ביטחון. ;)

 

בכל מקרה אני מכיר את השירשור הזה אבל הוא ארוך (מתחיל מ-2013, לא בטוח שאותם חומרים ומחירים עדיין רלוונטיים) עם ויכוחים על מה יותר טוב ולא ממש ברור. הבעיה שלי היא מאוד ספציפית ואולי אפילו חומר ניקוי ביתי פשוט יעזור? לא מחפש לעשות וקס פוליש עם ציפוי לכה מיוחד לג'אנטים. אשמח אם מישהו יוכל לתת לי המלצה ברורה לחומר יעיל שאפשר להזמין או לקנות מכל אוטודיפו או אפילו שיטה טובה עם חומרים פשוטים שיש בבית.

 

תודה.

פורסם

אינטר.. מה??? לא, לא מכיר. :?

 

לא חשוב, אני כבר אחפור קצת באינטרטנט הזה שדיברת עליו, בטח נמצא אנשים קצת יותר סבלניים שמוכנים לעזור למי שלא מתמצא בתחום.

 

תודה בכל אופן.

פורסם

קצת יותר סבלנות לכאלה שלא מגיעים עם ידע בסיסי ישירות לפורום... הוא לא חייב לדעת מה זה סונאקס, וחיפוש בגוגל של שם המוצר בעברית היה מביא אותו לחנות אקוסטיקה.

 

בכל מקרה ידידי, כנס לאתר החנות אוטוסטור ותמצא שם מוצר לניקוי חישוקים שנקרא sonax, הוא מיועד לניקוי הגנטים במקרים של פיח ולכלוך קשה, פשוט מרטיביים קצת את הגאנט, מרססים 3-4 שפריצים של החומר על האיזורים הבעייתיים, ממתינים כ30-40 שניות ושוטפים.

 

חוץ מהסונאקס אני ממליץ גם על hot rims של מכווירס במידה והמוצר יותר זמין מבחינתך (מוכרים אותו באוטו דיפו להבדיל מהסונאקס).

 

מקווה שעזרתי.

פורסם

אכן התכשיר של סונקס אדיר, מנקה גם במקרים קשים במיוחד.

 

מה שכן אני משתמש בו רק פעם בחודשיים - שלושה, הוא יקר וחזק, אסור להשאיר אותו על הג'אנט יותר מדי זמן

פורסם
קצת יותר סבלנות לכאלה שלא מגיעים עם ידע בסיסי ישירות לפורום... הוא לא חייב לדעת מה זה סונאקס, וחיפוש בגוגל של שם המוצר בעברית היה מביא אותו לחנות אקוסטיקה.

 

בכל מקרה ידידי, כנס לאתר החנות אוטוסטור ותמצא שם מוצר לניקוי חישוקים שנקרא sonax, הוא מיועד לניקוי הגנטים במקרים של פיח ולכלוך קשה, פשוט מרטיביים קצת את הגאנט, מרססים 3-4 שפריצים של החומר על האיזורים הבעייתיים, ממתינים כ30-40 שניות ושוטפים.

 

חוץ מהסונאקס אני ממליץ גם על hot rims של מכווירס במידה והמוצר יותר זמין מבחינתך (מוכרים אותו באוטו דיפו להבדיל מהסונאקס).

 

מקווה שעזרתי.

 

אכן התכשיר של סונקס אדיר, מנקה גם במקרים קשים במיוחד.

 

מה שכן אני משתמש בו רק פעם בחודשיים - שלושה, הוא יקר וחזק, אסור להשאיר אותו על הג'אנט יותר מדי זמן

 

תודה רבה חברים. זו בדיוק הסיבה ששאלתי שוב חדש ולא הסתפקתי בשירשור מבריק החישוקים האולטימטיבי. יש שם המון המלצות והמון אנשים שחושבים הפוך אחד מהשני ולא בדיוק ברור מה כן מומלץ.

אני לא מהמשוגעים לדיטיילינג ולא מנקה את האוטו כל יום ומעדיף "ללכת על בטוח" ולהשתמש בחומרים שיעשו את העבודה בלי לגרום נזק גם אם הם לא משאירים ברק ואקסטרא פוליש.

 

שוב תודה ונחמד לראות שעוד יש כאן אנשים עם סבלנות לאנשים כמוני שלא מבינים הרבה בתחום. :mm_yeah:

בזמן האחרון אני מקבל יותר מדי תשובות של "תעשה חיפוש". בשביל זה אני לא צריך בכלל להיכנס ל-carsforum, אני יכול לעשות חיפוש פשוט באינטר-מה-שמו ש-Kreios המליץ עליו. אני אקרא הרבה שורות ולא אבין כלום.

פורסם

הודעת "שמעת על האינטרנט" שלי ממש לא נאמרה בחוסר סבלנות אלא בצחוק.

בלי שום קשר, קצת חצוף מצידך לציין שאני חסר סבלנות ולא רוצה לעזור,

בשתי ההודעות שלי פה הפנתי אותך עם לינקים בדיוק לאן שהיית צריך להגיע.

אבל אל תדאג, זה לא יקרה יותר.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שבוע טוב לכולם!

 

עברתי קצת בכמה סירטונים באתר יוטיוב בהקשר לניקוי גאנטים במצבים קשים במיוחד,

והיה חומר שהתמקדתי בו במיוחד שנקרא "Flash Brown Royal Non-Acid Wheel & Tire Cleaner BR32"

האם יש המלצות עליו ממישהו?

 

ואם כן יש לכם אתר אמין שמוכר את החומר הנ"ל עם משלוח שגם אמין וללא כל בעיה?

 

 

תודה מראש לעוזרים!

פורסם

שלום קניתי את החומר ניקוי הבא:

http://www.granvilleoil.com/images/original/Turtle_Wax_Wheel_Clean_500ml.png

 

השתמשתי על ג'אנט אחד וזה עבד נפלא הבעיה היא שהצלחות של הבולמים התלכלו כניראה מהשמן שירד ונהיו ממש חומות הפסקתי כרגע להשתמש השאלה אם זה בטוח להמשיך ואיך ניתן לדאוג שלא יקרה כלום לברקסים תודה.


×
×
  • תוכן חדש...