Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרוב לוודאי שהוא קיבל הצעה מהמוסך המרכזי.

נכנסה בי לפני כמה חודשים איזה גועלית, וברחה.

הצעת המחיר במוסך המרכזי היתה על אותו סכום.

הם מדברים על "שיפוץ פגוש", אין אצלם צביעה או תיקון חלקיים.

נו, מה ציפיתם?

צ'מפיון.

פורסם

שמע מיכאל, הזקן כנראה באמת עיוור - אפילו הרכב של גוגל הצליח לעבור שם כשהיה הרבה פחות מקום (ראה תמונות למטה :wink: - זו גם חנות החלפים שבה אני קונה).

לגבי המצב, אני נאלץ להסכים עם קודמי, 800 ש"ח זו אומנם עלות צביעת טמבון אבל זו הגזמה ביחס לנזק שנעשה (אני מנחש שהפיצוץ בצבע בתחתית הפגוש היה שם עוד לפני הארוע הזה). תנסה לדבר שוב עם הזקן ותגיד שאתה מוכן להתפשר על הסכום כדי לחסוך לעצמך את הטרחה של בית המשפט, אך תאיים שאם הוא לא מוכן לשלם (300-200 ש"ח נשמע לי הגיוני) אתה בהחלט תגיש תביעה בבית המשפט. בכל מקרה, בין אם יסכים או לא, לא הייתי רץ לצבוע את הפגוש - אכן נראה שדיטיילינג טוב כמעט יעלים את הנזק.

Capture1.jpg

Capture2.jpg

פורסם

אם תלך לבית משפט השופט יחליט (בצדק) שהייתה לך אשמה תורמת ואתה לא תקבל כלום.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

בלי להיכנס לצורת החנייה וכו', בשביל מה אתה משלם על ביטוח אם אומרים לך שהם לא מתעסקים בסכומים כאלה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה לא רק הביטוח שלו זה כל ביטוחי הרכב. מה שנמוך מההשתתפות העצמית - בעיה שלך, דבר איתנו כשיהיה קרוב לטוטל לוסט.

 

פעם היה לי מקרה דומה, נסעתי ברחוב צר ואיזה אידיוט פתח עלי את הדלת. העיף לי מראה חשמלית מחוממת (כמה מאות שקלים), קיבלתי מהביטוח שלי תשובה דומה.

במקרה אחר, נזק בפגוש אחורי, אותו סיפור.

פורסם

אצלי היה מקרה דומה עם זקן, אבל במצב שהיה אצלי הוא נסע רוורס פשוט ואני עוד ציפצפתי לו שיעצור הוא כניראה לא שמע או משהו והמשיך ברוורס ופגע קצת ברכב שלי מיקדימה.

המספר רישוי קצת נמעך, והיה לי סימן קטנטן על הטמבון, לקחתי פרטים ואמרתי לו שאני רוצה לתקן את זה דרך הביטוח, הוא לא רצה להפעיל ביטוח שלו ואמר לי שיש לחבר שלו יש מוסך פחחות ויסדר לי את זה שם, אני כמובן לא הסכמתי ואמרתי ל, אני יסדר איפה שאני רוצה, אני רוצה לסדר את זה בחברה, בהונדה.

הוא לא הסכים, אז אמרתי לו סתם שביקשו מימני על צבע 1200 שקל בהונדה, ואז הוא אמר מה פתאום וזה, אז אמרתי אז אני מפעיל ביטוח, אז הוא אמר לי אתה יודע מה אני מוכן לתת לך 1000 שקל מזומן, אם לא תפעיל ביטוח ותעשה מה שאתה רוצה.

אז נפגשתי איתו ולקחתי את ה 1000 שקל והוא ממש התעצבן התחיל להגיד לי יש לך חלק גדול בתאונה הזאת, אמרתי לו איך אני אשם שאתה נוסע אחורה בלי מראות ועוד אני מצפצף לך ואתה לא שומע ונכנס בי ולי יש חלק בזה? הוא אומר לי כן אתה ככה וככה, אמרתי לו טוב ולא דיברתי, נתן לי את הכסף וזהו.

 

גם ככה לא הייתי מתקן את זה, כי הרכב שלי צבע ירוק בקבוק כהה ואם אני יצבע טמבון יש מצב ךהבדלי צבעים, אז טוב שיצא ככה, הכי חשוב לא לוותר מה שמגיע מגיע ומי שאשם שישלם.

פורסם
אצלי היה מקרה דומה עם זקן, אבל במצב שהיה אצלי הוא נסע רוורס פשוט ואני עוד ציפצפתי לו שיעצור הוא כניראה לא שמע או משהו והמשיך ברוורס ופגע קצת ברכב שלי מיקדימה.

המספר רישוי קצת נמעך, והיה לי סימן קטנטן על הטמבון, לקחתי פרטים ואמרתי לו שאני רוצה לתקן את זה דרך הביטוח, הוא לא רצה להפעיל ביטוח שלו ואמר לי שיש לחבר שלו יש מוסך פחחות ויסדר לי את זה שם, אני כמובן לא הסכמתי ואמרתי ל, אני יסדר איפה שאני רוצה, אני רוצה לסדר את זה בחברה, בהונדה.

הוא לא הסכים, אז אמרתי לו סתם שביקשו מימני על צבע 1200 שקל בהונדה, ואז הוא אמר מה פתאום וזה, אז אמרתי אז אני מפעיל ביטוח, אז הוא אמר לי אתה יודע מה אני מוכן לתת לך 1000 שקל מזומן, אם לא תפעיל ביטוח ותעשה מה שאתה רוצה.

אז נפגשתי איתו ולקחתי את ה 1000 שקל והוא ממש התעצבן התחיל להגיד לי יש לך חלק גדול בתאונה הזאת, אמרתי לו איך אני אשם שאתה נוסע אחורה בלי מראות ועוד אני מצפצף לך ואתה לא שומע ונכנס בי ולי יש חלק בזה? הוא אומר לי כן אתה ככה וככה, אמרתי לו טוב ולא דיברתי, נתן לי את הכסף וזהו.

 

גם ככה לא הייתי מתקן את זה, כי הרכב שלי צבע ירוק בקבוק כהה ואם אני יצבע טמבון יש מצב ךהבדלי צבעים, אז טוב שיצא ככה, הכי חשוב לא לוותר מה שמגיע מגיע ומי שאשם שישלם.

 

יש לך הרבה מזל .

היה לי מקרה דומה , רק שהנזק שלי היה פנימי (לא נראה לעיין) .

כול עוד אין לך סרטון , עדים , תמונות שמוכיחים שהאשמה היא על הנהג השני (שלקח רוורס) , אתה מבזבז את זמנך ,וסיכוי גבוה שתצא מבית המשפט עם חוב של 500 ש"ח הוצאות משפט.

 

הבחור שנכנס בך רוורס יטען שאתה נכנסת בו ו. (במידה ויש ראיות הנתבע מקבל אותם עם ההזמנה למשפט ,והוא יטען בהתאם כמובן ) .

 

אני יודע שזה מעצבן , וזה על עיקרון שמישהו נסע אחורה בלי להתסכל במראות (מקומם ומאוד מרגיז) , אבל ככה זה עובד בבית משפט.

פורסם
אצלי היה מקרה דומה עם זקן, אבל במצב שהיה אצלי הוא נסע רוורס פשוט ואני עוד ציפצפתי לו שיעצור הוא כניראה לא שמע או משהו והמשיך ברוורס ופגע קצת ברכב שלי מיקדימה.

המספר רישוי קצת נמעך, והיה לי סימן קטנטן על הטמבון, לקחתי פרטים ואמרתי לו שאני רוצה לתקן את זה דרך הביטוח, הוא לא רצה להפעיל ביטוח שלו ואמר לי שיש לחבר שלו יש מוסך פחחות ויסדר לי את זה שם, אני כמובן לא הסכמתי ואמרתי ל, אני יסדר איפה שאני רוצה, אני רוצה לסדר את זה בחברה, בהונדה.

הוא לא הסכים, אז אמרתי לו סתם שביקשו מימני על צבע 1200 שקל בהונדה, ואז הוא אמר מה פתאום וזה, אז אמרתי אז אני מפעיל ביטוח, אז הוא אמר לי אתה יודע מה אני מוכן לתת לך 1000 שקל מזומן, אם לא תפעיל ביטוח ותעשה מה שאתה רוצה.

אז נפגשתי איתו ולקחתי את ה 1000 שקל והוא ממש התעצבן התחיל להגיד לי יש לך חלק גדול בתאונה הזאת, אמרתי לו איך אני אשם שאתה נוסע אחורה בלי מראות ועוד אני מצפצף לך ואתה לא שומע ונכנס בי ולי יש חלק בזה? הוא אומר לי כן אתה ככה וככה, אמרתי לו טוב ולא דיברתי, נתן לי את הכסף וזהו.

 

גם ככה לא הייתי מתקן את זה, כי הרכב שלי צבע ירוק בקבוק כהה ואם אני יצבע טמבון יש מצב ךהבדלי צבעים, אז טוב שיצא ככה, הכי חשוב לא לוותר מה שמגיע מגיע ומי שאשם שישלם.

 

אדם מבוגר פגע לך ברכב בתום לב, הנזק אצלך היה מינימלי אם לא אפסי, מראש לא התכוונת לתקן ושיקרת לו כדי להוציא ממנו סכום כסף מנופח לכל הדעות. ואני מבין שבעולם שבו אתה חי זה משהו להתגאות בו?

פורסם

ניתן בקלות להקטין את הנזק בעזרת פוליש עדין ולחיות עם השאר.

כתוב לו מכתב לפני הגשת תביעה לבית משפט לתביעות קטנות בו אתה מבקש ממנו להגיע לפשרה בנוגע לתיקון הנזק.

מכתב זה יסייע לך יותר מאוחר אם תגיע למשפט - ניסית למנוע הגעה למשפט גם במחיר של פשרה.

אם תתצליח לדבר עם אותו אדם, תתחלק איתו בנזק חצי חצי וסגור עניין.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

עם נזק כזה, לא הייתי הולך לבית משפט או מטרטר את עצמי, חבל על כאבי הראש, הזמן והעצבים.

 

כמו שאמרו לפני, יש לך סוג של אשמה תורמת בצורת החנייה ויש סיכוי שימצאו גם אותך אשם.

 

אני אישית הייתי עושה פוליש, מעלים את רוב הנזק, אם לא את כולו ושוכח מהעניין.

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם
אדם מבוגר פגע לך ברכב בתום לב, הנזק אצלך היה מינימלי אם לא אפסי, מראש לא התכוונת לתקן ושיקרת לו כדי להוציא ממנו סכום כסף מנופח לכל הדעות. ואני מבין שבעולם שבו אתה חי זה משהו להתגאות בו?

 

תיראה את זה איך שאתה רוצה, מבחינתי הוא האשם, והוא הודה אפילו באשמה באותו רגע.

המספר רישוי שלי מיקדימה מגיע עם מתאם פלסטיק מיוחד כזה, יש את זה בדרך כלל להונדות, כולו ההתעקם ונשבר..

וזה כניראה מה שמנע את הפגיע היותר רצינית שהייתה אמורה להיות בטמבון ולכן היה רק נזק קל, ניראה לעין אבל עדיין קל.

יש לציין שהטמבון שלי ליפני כן היה נקי נקי בלי שום שריטה.

זה רכב שאני מאוד השקעתי בו חיצונית, והפגיע הזאת הרגיזה והציקה לי, מהעדפה אישית, כמובן שאני מעדיף להשאיר את זה ככה ולא לצבוע טמבון שלם בשביל מכה קטנה, כי פחדתי מהבדל צבעים.

אבל אמרתי לו שיש פגיע ומבחינתי אני רוצה להחזיר את המצב לקדמותו ושזה אומר לצבוע את הטמבון מחדש, ומה ניראה לך שבהונדה לא יקחו על דבר כזה סכום של מעל 1000 שקל?

כמובן שזאת זכותי המלאה לתקן איפה שאני רוצה ולא איפה שהוא רוצה, ולכן דרשתי לתקן בחברה ולא במוסך של מישהו שהוא מכיר.

אז בקיצור אני חושב שמי שאשם ופוגע ברכב באשמתו המלאה צריך לשלם על כך, אם זה עניין סתמי לגמרה אפשר לוותר, אבל במקרה הזה אני לא ראיתי את העניין הזה כסתמי ולא הייתי מוכן לוותר, גם הוא הלך נגדי אז עוד יותר דירבן אותי כל העניין.

 

ולהפך אני יכול לספר לך על מקרה אחר שקרה לי בחניה צפופה של סופר, מישהו שיפשף אותי בקטנה בפגוש האחורי בפינה.

אני יצאתי מהאוטו לראות את הנזק, וזה היה ממש שיפשוף קל שהיה ניראה שקצת פוליש יעלים אותו.

הבנאדם השני יצא מהרכב בלחץ והתחיל בסיפורים, אני מצטער לא שמתי לב, הכל צפוף פה, תיראה הנזק אצלי יותר גרוע וכו..

אמרתי לו שזה בסדר, לא קרה כלום וזה רק שיפשוף קטן שירד בפוליש (בניגוד למכה מיקדימה של הזקן ששם כבר היה קצת שקע במכה) וזה עזבתי אותו והוא אודה לי על כך.

 

אז לסיכום, יש אנשים שמתנהגים בצורה שונה, וגורמים לך לפעול בדרכים שונות, וגם יש מיקרים ונזקים שאפשר לוותר עליהם ויש שלא.

פורסם

לפי איך שתיארת את זה בהודעה הפותחת, הייתי בטוח שהוא העניק לך חריטה במינימום 2 דלתות ועקר לך את הטמבון.

 

אין שם אפילו 200 שקל נזק, על הפלסטיק - ספריי סיליקון יעשה פלאות, לגבי השפשופים , לדעתי תוריד את הרוב אם לא הכל באמצעות פוליש עדין.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

ד''א ככה ניראה המספר רישוי שלי אחרי הכניסה של הרכב שלו, וכידוע לכם היום אי אפשר להשיג מספר רישוי כזה בלי הכיתוב IL

 

ואפשר לראות את הנזק של החלק שמחזיק את הלוחית רישוי, + מי יודע מה הנזק מאחורי הלוחית את זה לא בדקתי!

 

liq2.jpg

 

ככה הוא היה ניראה ליפני המכה שלו

 

brwp.jpg

 

l7ub.png

 

chpq.png

×
×
  • תוכן חדש...