Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4744 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש פה למישהו 100 מגה בבזק (NGN) והוא מקבל מעל 60 מגה ביט בבדיקות מהירות?

 

א. התחברתי ל100 מגה לפני כמה ימים ועלה לי חשד ברגע שהם אמרו לי בטלפון ש60 עד 100 מגה ביט זה תקין לחלוטין (כך גם לפי ההסכם איתם) ומשום מה אני תמיד מקבל 60 מגה ביט, כך שיש לי הרגשה שהם מגבילים בכוונה ל60 מגה (שזה במקרה המינימום).

עשיתי בדיקות מהירות מ2 ספקים שונים (בזק בנ"ל + 018) וקיבלתי תמיד 60 מגה מול כמה שרתים ישראלים.

 

ב. יש פה מישהו בHOT עם 100 מגה? כמה אתם מקבלים בהורדה? איך הUPLOAD?

 

תודה

פורסם

אני בהוט 100MB

2806306067.png

 

כניראה אני צריך לעשות טלפון קטן לראות מה קרה לחצי השני :|

How many of us ever know what it is to become the perfect version of ourselves

פורסם

יתכן וזו גם הגבלת החומרה במחשב (מהירות כתיבה של הרדיסק, כרטיס רשת למרות שהוא גיגביט יכול להתקע על הרבה פחות מזה)

 

ישנם ראוטרים שניתן לבצע את הבדיקה מהממשק שלהם ואז התעבורה אינה מכיעה למחשב והיא יותר אמיתית

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

ב. יש פה מישהו בHOT עם 100 מגה? כמה אתם מקבלים בהורדה? איך הUPLOAD?

 

תודה

 

נבדק בחיבור כבל ישיר, בחיבור דרך WIFI - קצב ההורדה בסביבות 70.

לכידה.JPG

פורסם

מצורף צילום מסך גם של נתונים מהאתר ספיידטסט, ניתן לראות שנתוני הורדה נמוכים יותר.

כל החברות מתחייבות לנתוני תעבורה בתוך הארץ, תבצע בדיקה גם דרך אתר בזק כדי לבדוק נתונים.

לכידה.JPG

פורסם

לא ציינתי כמובן שהבדיקה בוצעה עם כבל ישיר לראוטר, ללא שום ציוד נוסף על אותו קו, לשרתים ישראלים פנויים, מחשב נקי לחלוטין ודפדפן עדכני.

אני מקבל 58-59 מגה ביט עם אפלואד של 3 מגה ביט.

בקיצור צוואר הבקבוק הוא בזק :(

פורסם

אני עם תשתית של בזק 100 וספק של הוט 100 מקבל במומצע בין 60-85

אבל הבעיה שהמהירות הורדה בפועל נתקעת ב 3.2MB ולא מוכנה לעלות יותר.

(נבדק בטורנטים פרטיים עם המון סידרים ושאני המוריד היחיד ובנוסף גם בשרתי הורדה ישירה פרימיום מחו"ל

למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה?

 

נ.ב 3.2 * 8 = 25.6MB בזמן שאני אמור לקבל 60-85..

פורסם

בהורדה בטורנטים אתה תלוי במהירות ההעלאה של מעלה הקובץ, מאין לך איזה רוחב פס יש לו?

תבדוק מהיריות מול אתרים המיועדים לכך.

פורסם

אשדוד, הוט + הוט נט.

 

סיב אופטי לבניין וממנו מתפצל כבל רגיל לדירות + מגברים. 8 ערוצי הזרמת מידע פתוחים = 92-102 מגה ביט לשניה לאורך כל היום, אפלוד רגיל, 2 וקצת מגה ביט.

 

כמובן בחיבור קווי.

פורסם

אין קשר בין מה שרשמתי לכבל ישר בין המחשב לראוטר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...