Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרה כמה פעמים לשבת עם חברים ולשמוע מוזיקה ברכב כמובן שהרכב לא מונע, יושבים נהנים וכל החברים לדרכם. אחרי לילה כזה שאני יוצא לתדלק וחזור לרכב אחרי התידלוק אני רואה שהוא נכבה. למה? למה מצבר חלש גורם לרכב להיכבות? אני חייב לציין שזה לא קרה לי פעם אחת ולא פעמיים. הרכב שברולט אפיקה 2009.

פורסם

שמיעת מוסיקה במיוחד אם המערכת "כבדה" וללא התנעת הרכב מסייעת למוות מעט מהיר יותר של המצבר.

בן כמה המצבר ? בכל מקרה כדאי לגשת לחשמלאי לבדיקת המצבר וטעינה של האלטרנטור.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

זאת תקנה די ותיקה. אסור גם לדבר בסלולרי ולעשן בשטח התחנה.

מה שלא הבנתי זה את סדר הפעולות לפני שהמנוע כבה.

 

בכל מקרה, אם הצלחת להתניע המצבר לא חלש. מצבר חלש הוא לא סיבה שמנוע יפסיק לפעול (רק תקלה באלטרנטור).

פורסם
מצבר חדש 5 חודשים. וממתי מכבים רכב מתי שמתדלקים? מה זאת אומרת "אסור" עוד חוק חדש?

 

תכבה את הרכב שאתה מתדלק.

פורסם

האלטרנטור מוציא 14.4 בממוצע כי יש לי שעון מול העיניים שמראה את זה. למה לכבות את המנוע? אני אף פעם לא ראיתי מישהו שעושה את זה חוץ ממקרים שהולכים לשלם במזומן אז מוציאים את המפתח כדי שלא יגנבו את הרכב.

פורסם

2PAC, הדוגמא שלך נכונה מטעמי בזבוז.

הסיבה שמכבים מנוע בתדלוק היא בטיחות וסכנה דליקה, לא שיקולי חסכון.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
קרה כמה פעמים לשבת עם חברים ולשמוע מוזיקה ברכב כמובן שהרכב לא מונע, יושבים נהנים וכל החברים לדרכם. אחרי לילה כזה שאני יוצא לתדלק וחזור לרכב אחרי התידלוק אני רואה שהוא נכבה. למה? למה מצבר חלש גורם לרכב להיכבות? אני חייב לציין שזה לא קרה לי פעם אחת ולא פעמיים. הרכב שברולט אפיקה 2009.

 

נשמע כמו מנגנון בטיחות שמוטמע ברכב וגורם למנוע להיכבות כאשר מיכל הדלק פתוח/דלת נהג פתוחה או משהו כזה.

פורסם

במידה והמצבר תקין ולא מקצר ,לא אמורה להיות בעיה והרכב לא אמורה לכבות.

כדאי להכניס את הרכב לאחד ממוסכי הרשת לביצוע בדיקה כללית ולבדוק האם ישנם קודי תקלות.

פורסם
במידה והמצבר תקין ולא מקצר ,לא אמורה להיות בעיה והרכב לא אמורה לכבות.

כדאי להכניס את הרכב לאחד ממוסכי הרשת לביצוע בדיקה כללית ולבדוק האם ישנם קודי תקלות.

 

יש לי סורק תקלות והרכב נקי. השאלה שלי היא למה שהמצבר כמעט ריק המנוע נכבה בעמידה במיוחד שיצאתי דקה לתדלק ולא דווקא שאני עומד ברמזור או בפקק?

×
×
  • תוכן חדש...